logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Anne  
#1 Gepost : vrijdag 19 november 2010 23:22:54(UTC)
Anne


25 ponder

Lid sinds: 30-8-2010(UTC)
Berichten: 516

Je hoort iedereen over visbeheer en materiaalbeheer maar nooit iemand over visplekbeheer.

Natuurlijk zijn de verenigingen bezig met het beheer van de viswateren maar persoonijk vind ik dat de omgeving en met name de visplekken meer aandacht nodig hebben.
En altijd als je iemand aanspreekt over de vervuiling hoor je hetzelfde antwoord. "Das nie van mij"

Ik mag graag een stukje langs het water lopen als ik alles opgezet heb en verbaas me telkens weer hoeveel rotzooi mensen achteloos laten rondslingeren.
Lege flessen, lege zakken chips en soms halve spoelen vislijn worden achtergelaten alsof de Rova (onze plaatselijke vuilophaaldienst) wekelijks alle watertjes langsrijd om deze weer helemaal schoon te vegen.
UserPostedImage

Resultaat van een druk bezocht watertje na een weekje vissen...

Gelukkig zijn er ook genoeg vissers die wel een plastic zak bij zich hebben voor afval, en die ook nog wel eens de rotzooi van een ander opruimen.
Maar eigenlijk zou dat niet nodig moeten zijn toch?

Plekjes als hieronder moet je zuinig op zijn.
UserPostedImage



Veel visplezier en prettig weekend allemaal128fs31818

Bewerkt door de gebruiker vrijdag 19 november 2010 23:23:55(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden Tong
Sponsor
Mister X  
#2 Gepost : zaterdag 20 november 2010 00:21:23(UTC)
Mister X


50 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 2.336

Kan je heel kort in zijn gewoon zelf opruimen als mensen het niet willen doen
soms lijken het wel kinderen, zo zie je maar hoe bepaalde mensen zijn opgevoed.
weerspiegeling hoe ze vissen en thuis leven. echt heel zonde zie je dit gebeuren
aan spreken vereniging bellen/politie dellen die gasten en nuttige bekeuring uit.
chiele  
#3 Gepost : zaterdag 20 november 2010 11:45:02(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

ik kan gewoon geen papiertje 8erlaten! Verrast
tijdens de sessie zet ik het op de grond onder/naast mn bedchair, mr drna neem ik alles mee!

erg dat mensen zoveel rommel 8erlaten!!!Domme ik
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
jari bonouvrie  
#4 Gepost : zaterdag 20 november 2010 23:06:46(UTC)
jari bonouvrie


25 ponder

Lid sinds: 16-11-2010(UTC)
Berichten: 350

ik heb ook altijd een vuiniszak bij me Blij
als ik afval zie liggen neem ik gwn alles mee, ook al is t niet van mij maarja dat is niet meer als normaal lijkt me
ze verpesten t voor de rest van de vissers :S
snowmen  
#5 Gepost : zondag 21 november 2010 17:04:52(UTC)
snowmen


20 ponder

Lid sinds: 31-10-2010(UTC)
Berichten: 214

ik heb ben helemaal er mee eens om dit topick aantekaarten zelf doe ik ook altijd mijn
spullen opruimen maar meestal zie dat de echte vissers dit niet doen maar de mensen die
alleen zomers met een stel mensen gaan vissen drinken en zovoort
meestal hebben hun ook geen vergunningen het zal voor de sportvissers
moet kennen dat je specaile mensen hier voor kan bellen zoals een boa of zo
en laat ze daar naar gaan kijken inplaats van tebekeuren om dat je een derde hengel vist of omdat een nachtje pak buiten het seizoen daar ben ik voor
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.