logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

8 Pagina's<12345>»
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Tim_Ellerman  
#41 Gepost : vrijdag 26 november 2010 06:02:58(UTC)
Tim_Ellerman


35 ponder

Lid sinds: 27-7-2009(UTC)
Berichten: 1.525

Je kan nooit rekening houden met alles en iedereen.
Daarom moeten we denk ik 2 weekenden prikken waaruit gekozen kan worden. Weekend waar de meeste stemmen voor zijn word het. (vind zelf begin juni een mooie tijd)

Dan het water. Denk dat we 2 wateren moeten nemen waar we uit gaan kiezen. Zo blijf je overzicht houden,als iedereen iets gaat roepen zitten we hier in 2013 nogKnipoog Wat natuurlijk niet de bedoeling is haha!

Ook zullen er sommige mensen met vervoer zitten,nou heb ik een station dus kan er 1 iemand met mij mee dus ik heb geen vervoersprobleem maar begrijp dat andere dat wel hebben. Denk dus dat we moeten kijken naar een water dat niet extreem ver rijden is. 400km vanaf Utrecht ofzo is dan wel de max denk ik..Zo blijft het leuk,vooral voor een weekend! Misschien dat er in Belgie ook mooie wateren tevinden zijn?!Knipoog

Als er een weekend en een water gekozen is kunnen we via een officieel inschrijvingsformulier inschrijven en geld overmaken naar 1 rekeningnummer. Zo kan je dus ook niet meer terug en kan er dus ook geen gezeur meer ontstaan van dat er nog mensen moeten betalen 1 dag voor vertrek enzo.

Een aantal mensen kunnen/moeten de organisatie op zich nemen(wil ik er onder andere wel 1 van zijn) Deze mensen zullen dan het desbetreffende water boeken en iedereen van verdere info voorzien.

De dag van vertrek op 1 centraal punt verzamelen en dan in colone naar de plek rijden waar het dat weekend moet gaan gebeuren.

Zo zie ik het ongeveer voor me..



Bewerkt door de gebruiker vrijdag 26 november 2010 06:05:30(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Groetjes, Tim

steef zenden  
#42 Gepost : vrijdag 26 november 2010 13:59:27(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

Denk dat het zo als wat tim zegt het beste kan.............
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

Patrick Wolters  
#43 Gepost : zaterdag 27 november 2010 10:42:33(UTC)
Patrick Wolters


35 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 917

Bedankjes: 3 keer
Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
Wie heeft er ervaring met het plashuis.
Ik ken het water zelf niet maar vroeg me af of dit geen
geschikte locatie zou kunnen wezen voor een fishinn.
Mvg Patrick
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop.
ronald kingma  
#44 Gepost : zaterdag 27 november 2010 22:48:24(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
misschien is het weddermeer ook wel iets als de groep niet heel groot is,


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
Tim_Ellerman  
#45 Gepost : zaterdag 27 november 2010 23:12:20(UTC)
Tim_Ellerman


35 ponder

Lid sinds: 27-7-2009(UTC)
Berichten: 1.525

weet niet hoeveel mensen je er kwijt kunt Ronald?

Anders mijn idee om ergens een zandput te zoeken waar je een flink aantal mensen kwijt kunt.
Kosten blijven dan vrij laag,alleen dag/weekvergunning en eten en een beetje benzine..

Groetjes, Tim

Frank Avezaat  
#46 Gepost : zaterdag 27 november 2010 23:48:56(UTC)
Frank Avezaat


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 22-6-2010(UTC)
Berichten: 1.664
Nederland

Bedankjes: 6 keer
Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
Misschien een goede deal proberen te maken met Beekse Bergen?
Ron van Houtum  
#47 Gepost : zaterdag 27 november 2010 23:53:13(UTC)
Ron van Houtum


50 ponder

Lid sinds: 10-2-2010(UTC)
Berichten: 2.857
Man
Nederland
Locatie: in een huis

Bedankjes: 12 keer
Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
das een goeie Frank
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen.
steef zenden  
#48 Gepost : zondag 28 november 2010 21:27:24(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

Shame on you Shame on you Shame on you niet de beekse bergen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Shame on you Shame on you Shame on you
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

Frank Penning  
#49 Gepost : zondag 28 november 2010 22:25:08(UTC)
Frank Penning


20 ponder

Lid sinds: 27-8-2009(UTC)
Berichten: 375

waarom niet?
Davey Remmig  
#50 Gepost : maandag 29 november 2010 01:54:14(UTC)
Davey Remmig


45 ponder

Lid sinds: 18-2-2010(UTC)
Berichten: 1.786

ja idd waarom niet dan steef?? of misschien kempervennen?
Tim_Ellerman  
#51 Gepost : maandag 29 november 2010 05:41:07(UTC)
Tim_Ellerman


35 ponder

Lid sinds: 27-7-2009(UTC)
Berichten: 1.525

kempervennen kan je ook vergeten.. Mag je officieel niet nachtvissen. Betrappen ze je hierop word je van t park gezet. Heb er wel leuke vis gevangen btwKnipoog
Groetjes, Tim

ronald kingma  
#52 Gepost : maandag 29 november 2010 10:14:50(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
zie karpervissenweddermeer.nl dan zie je alles mbt tot dit water


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
jeroen v oenen  
#53 Gepost : maandag 29 november 2010 10:27:47(UTC)
jeroen v oenen


20 ponder

Lid sinds: 9-11-2010(UTC)
Berichten: 341

weddermeer zit je erg boven op elkaar te vissen. stekken zitten mij te dicht op elkaar.
Tim_Ellerman  
#54 Gepost : maandag 29 november 2010 14:26:28(UTC)
Tim_Ellerman


35 ponder

Lid sinds: 27-7-2009(UTC)
Berichten: 1.525

Hoeveel koppels denk je dat er mee doen? 5,6? of ga je meer denken aan 15 a 16 koppels of misschien wel meer?

Voor 5 a 6 koppels weet ik nog wel een water.. maar voor meer mensen word het toch al wat moeilijker.
Groetjes, Tim

steef zenden  
#55 Gepost : maandag 29 november 2010 14:42:59(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

hele slechte ervaringen met beekse bergen, alleen maar in een week slijmjurken zitten sleuren.........
kwam op de beurs een water tegen in Frankrijk, waar de dagprijs(24uur) 20,- euro voor 3 hengels is en 25,- euro voor 4 hengels.
dit is de link voor het water:
http://www.carpa-sens.com/index-nl.php

Bewerkt door de gebruiker maandag 29 november 2010 14:48:22(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

sven vq  
#56 Gepost : maandag 29 november 2010 15:01:42(UTC)
sven vq


20 ponder

Lid sinds: 2-3-2010(UTC)
Berichten: 363

@steef: carpa sens is ook niet echt ideaal voor een fish inn, ik heb al redelijke ervaring ginds. is niet bepaald een gemakkelijk water ook. Is ook niet echt dicht bij de deur (was vanuit Gent een kleine 450 km, als je Parijs wil vermijden want daar is de péage ook niet mals).

In belgië heb je de Ster in Sint-Niklaas. Is een ideaal fish inn water.

Grtz
Ron van Houtum  
#57 Gepost : maandag 29 november 2010 16:28:09(UTC)
Ron van Houtum


50 ponder

Lid sinds: 10-2-2010(UTC)
Berichten: 2.857
Man
Nederland
Locatie: in een huis

Bedankjes: 12 keer
Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
Is benisard niets sven?
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen.
Jorden  
#58 Gepost : maandag 29 november 2010 17:04:31(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
maar moet het perse een weekend zijn ofzo? waarom niet een dagje op een leuk water! zo word er meer vis gevangen en kan je het effect pas echt goed zien van de rigs die sommige mensen gebruiken. misschien is de sfeer dan nog gemoedelijker Breede lach
Me...myself...and my rods!
sven vq  
#59 Gepost : maandag 29 november 2010 18:27:00(UTC)
sven vq


20 ponder

Lid sinds: 2-3-2010(UTC)
Berichten: 363

bernisard is ook een optie. alleen zou ik daar wegblijven. is de laatste tijd al veel te veel gestolen. bernisard is ook een water dat continu onder druk staat.

Hangt ook een beetje af van wanneer de fish inn zou doorgaan. in het voorjaar had ik de OVK fish inn op het Waesmeer (wie het lef heeft, mag gerust eens bellen naar Patrick Bauwens). Is een prachtig water voor een fish inn, met zeer gewichtige exemplaren ook (die fish inn zijn er zelfs 2 40tigers uitgekomen en dan werd er nog niet eens zo intensief gevist). ik heb ooit eens vernomen dat het water meer zal openstaan voor fish inns, dus mss een poging waard?

De Ster in Sint-Niklaas is een najaarswater (mag ook enkel op gevist worden in het najaar). kleinere vis, maar in het algemeen wel een water waar iedereen een visje kan strikken (voerboot is toegelaten en eigenlijk een must op sommige stekken, zou dan ook ideaal zijn voor de deelnemers om de voerboten eens te vergelijken met elkaar).

zijn maar een paar ideetjes Knipoog

Grtz
arno11  
#60 Gepost : maandag 29 november 2010 22:03:51(UTC)
arno11


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 22-7-2010(UTC)
Berichten: 9

lijkt jullie grasbroek iets
zitten grote jongens op mooi groot water en niet duur maar kun je wel opzoeken het grasbroek in bornebroek ze hebben er dit jaar geloof ik nog voor kika gevist
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
8 Pagina's<12345>»
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.