logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's<12
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Justus  
#21 Gepost : dinsdag 13 augustus 2013 17:42:54(UTC)
Justus


10 ponder

Lid sinds: 30-7-2013(UTC)
Berichten: 51
Man
Nederland

hoe moet je het daar aanpakken
kwa voer en boilies
hengels,lijn,molens en lood
rick07  
#22 Gepost : dinsdag 13 augustus 2013 19:50:16(UTC)
rick07


5 ponder

Lid sinds: 30-7-2013(UTC)
Berichten: 40

Justus schreef:
hoe moet je het daar aanpakken
kwa voer en boilies
hengels,lijn,molens en lood


Gewoon is proberen?
Praat met mensen die er vissen?

Zo als ik je vragen lees wil je vis vangen zonder er moeite voor te doen, kan zijn dat ik hier fout zit. Zo komt het in ieder geval op mij over. Vragen heeft iedereen, en ik zelf stel ook vragen daar worden we ''samen'' alleen maar slimmer van. Echter de manier van vraagstelling doet vermoeden dat je er weinig moeite voor wil doen.
Vissen is meer dan vangen alleen.
jannes  
#23 Gepost : dinsdag 13 augustus 2013 20:56:23(UTC)
jannes


25 ponder

Lid sinds: 11-8-2012(UTC)
Berichten: 425

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
rick07 schreef:
Justus schreef:
hoe moet je het daar aanpakken
kwa voer en boilies
hengels,lijn,molens en lood


Gewoon is proberen?
Praat met mensen die er vissen?

Zo als ik je vragen lees wil je vis vangen zonder er moeite voor te doen, kan zijn dat ik hier fout zit. Zo komt het in ieder geval op mij over. Vragen heeft iedereen, en ik zelf stel ook vragen daar worden we ''samen'' alleen maar slimmer van. Echter de manier van vraagstelling doet vermoeden dat je er weinig moeite voor wil doen.


Kom op zeg, dat is niks nieuws hier, eerst met de computer vragen stellen en dan je spullen pakken en er op uit trekken, dat is de mode.
Flo  
#24 Gepost : donderdag 15 augustus 2013 13:48:34(UTC)
Flo


25 ponder

Lid sinds: 25-9-2012(UTC)
Berichten: 544
België

Bedankjes: 5 keer
Is 40 keer bedankt in 39 post(s)
Ik twijfel er sterk aan om all-in vistripjes te beginnen organiseren in België Tong
Gewoon betalen en je krijgt stekken, montage, voerstrategieen, aas etc... klaar op je bord.
Lol... niet dus Nee hoor
Bas Heijns  
#25 Gepost : zaterdag 24 augustus 2013 13:03:01(UTC)
Bas Heijns


5 ponder

Lid sinds: 24-8-2013(UTC)
Berichten: 23

We zijn zelf vorig jaar 1 keer heen geweest, volgens mij stuk 8-9 bij de haven. Wat een drukte langs het water. Auto's (karpervissers)die af en aan rijden. Kijken waar wat gevangen wordt.

Om 13 uur s'middags beetje voer verspreiden en s'avond tegen de schemer er een hengeltje opleggen. Niets geen super boilies of andere secret producten, maar een gewone bol. Binnen een kwartier een fluiter (klein visje). Weer beetje voer erop en s'nacht niet vissen!

Volgende morgen om acht uur weer een hengeltje uileggen en binnen een kwartier "de Kap" in het netje. We hebben 1 nacht gezeten en eigenlijk maar 1 uur gevist. Hoorde bij de strategie en werkte op dat moment......geluk......natuurlijk, de vissen deden het, zaten er en vraten. Ga gewoon heen en doe het anders.....ook dat lukt daar nog wel. Ik kom er niet weer, past niet in mijn beleving en liet me overhalen om er een keer heen te gaan.

Bewerkt door de gebruiker zaterdag 24 augustus 2013 13:03:34(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

billy703  
#26 Gepost : woensdag 25 september 2013 20:28:08(UTC)
billy703


5 ponder

Lid sinds: 23-9-2013(UTC)
Berichten: 34
Man
België

Bedankjes: 2 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
ik heb op het kempisch een grass karper van 22 kilo gevangen mooi beestje maar sterk goe wa slaag van gehad op de mat Angel
karpers in 2014 12stuks
Samilena  
#27 Gepost : donderdag 19 juni 2014 17:24:47(UTC)
Samilena


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 7-6-2014(UTC)
Berichten: 6
België
Locatie: Geel

Bedankjes: 2 keer
Hoelaat is het beste om hier te vissen ?
Gies  
#28 Gepost : zondag 22 juni 2014 07:35:46(UTC)
Gies


15 ponder

Lid sinds: 29-3-2013(UTC)
Berichten: 137
Man
België
Locatie: Limburg

Bedankjes: 87 keer
Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
deze topic had ik nog niet gezien. Ik woon dicht bij het kempisch kanaal. De kade is er redelijk hoog(of toch op mijn stuk,Bocholt tot Lommel.) dus een lange steel op je landingsnet is wel aan te raden. Er is ook een heel hoog bodemverschil. Eerst loopt het geleidelijk ah tot 1.5 meter diepte en na 2 meter van de kant loopt het best nel naar beneden in de vaargeul. Er ligt ook best veel modder in de vaarguel want als er een ship paseert is het 1 grote bruine boel.En er zwemt ook redelijk veel brasem(soms kan je ze voorbij zien zwemmen)
Vissen is zoeken!!
Gebruikers aanwezig in dit topic
2 Pagina's<12
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.