logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

3 Pagina's<123>
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
chiele  
#21 Gepost : dinsdag 7 december 2010 22:29:27(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

... ff denke...
NINOVE! Breede lach
ja ligt idd onder aalst, ik denk altyd dat het in aalst ligt Knipoog
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
tom de maat  
#22 Gepost : dinsdag 7 december 2010 22:36:37(UTC)
tom de maat


35 ponder

Lid sinds: 1-11-2010(UTC)
Berichten: 836

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
zal nogwel ff duren voor ikga eerst sparen
Lodewijk  
#23 Gepost : dinsdag 7 december 2010 22:50:32(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
de groot diervoeders onder de rook van zwolle!
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
edwin  
#24 Gepost : woensdag 8 december 2010 13:37:39(UTC)
edwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 28-5-2010(UTC)
Berichten: 635
Man
Nederland
Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands

Bedankjes: 27 keer
Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
Tom, heb nagevraagd bij ian in terneuzen en die kan ze ook leveren tegen de volgende huidige prijzen, is volgens mij zekers niet duur en de verzendkosten zijn alleen benzine, lol

25KG KEMP = €33
25KG TIGERS MIXED = €60
JUMBO TIGERS = €70 .

tom de maat  
#25 Gepost : woensdag 8 december 2010 14:33:15(UTC)
tom de maat


35 ponder

Lid sinds: 1-11-2010(UTC)
Berichten: 836

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
ja daar is het 20kg kemp 31€
tijgers 8-12mm 48€
en de boilies zijn ook goed koop 25kg 87,50 dus lijkt me zo ie zo al moeite waard voor boilies maar hennep is in terneuze dan wel goed koperKnipoog
edwin  
#26 Gepost : woensdag 8 december 2010 14:39:02(UTC)
edwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 28-5-2010(UTC)
Berichten: 635
Man
Nederland
Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands

Bedankjes: 27 keer
Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
dacht dat ze bij ian 3 euro de kilo waren voor ready mades en 4 voor freezers.
tom de maat  
#27 Gepost : woensdag 8 december 2010 14:46:52(UTC)
tom de maat


35 ponder

Lid sinds: 1-11-2010(UTC)
Berichten: 836

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
oke ja maar heeft hij ook een site?
tom de maat  
#28 Gepost : woensdag 8 december 2010 17:02:43(UTC)
tom de maat


35 ponder

Lid sinds: 1-11-2010(UTC)
Berichten: 836

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
verder nog iemand een goede site om te bestellen?
roy pluim  
#29 Gepost : zaterdag 11 december 2010 01:08:51(UTC)
roy pluim


20 ponder

Lid sinds: 14-12-2009(UTC)
Berichten: 274

Eigelijk het zelfde als met bollen met 500 gram kwaliteits bollen kun je meer vangen als 10 kilo mindere bollen,
Goedkope hennep heb ik wel mee gevist al de zaadjes maar los komen tijdens koken,Alleen die hele goedkope tijgers heb ik een paar jaar geleden wel is gekocht of ze slijmen helemaal niet of een klein beetje
Die tijgers zijn in verhouding tot goed slijmende noten WAARDELOOS.
edwin  
#30 Gepost : zaterdag 11 december 2010 09:57:24(UTC)
edwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 28-5-2010(UTC)
Berichten: 635
Man
Nederland
Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands

Bedankjes: 27 keer
Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
Maar hoe herken je dat dan? prijs is ongeveer hetzelfde als avk en zo. Aangezien het geen volwaardige winkel is lijken die prijzen dus wel okay. Boillies zijn wat goedkoper vergeleken met nederlandse bekendere shops, maar wij zitten heel erg dicht tegen belgie en daar liggen de prijzen vaak wat lager. Ben na een rust pauze van ongeveer 15 jaar dit jaar weer begonnen op de karper, en mag volgens mij niet klagen over de vangsten. Bijna elke sessies leverde karper op waar de nodige van boven de 10 kg zatten, blijf je natuurlijk altijd af vragen of dat je met ander boillies/danwel smaak of zelfs ander aas niet meer had gevangen.

Alle tips zijn welkom.

Bewerkt door de gebruiker zaterdag 11 december 2010 09:58:50(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

tom de maat  
#31 Gepost : zaterdag 11 december 2010 14:07:09(UTC)
tom de maat


35 ponder

Lid sinds: 1-11-2010(UTC)
Berichten: 836

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
voor boilies met van een groot bekent merk betaal je natuurlijk ook voor het merk en veel voor de verpakking en zulke dingen
Jorden  
#32 Gepost : zaterdag 11 december 2010 16:14:27(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
tom de maat schreef:
voor boilies met van een groot bekent merk betaal je natuurlijk ook voor het merk en veel voor de verpakking en zulke dingen

daar ben ik niet met je eens tom Knipoog bij sommige merken is dit zo (Nash, Dynimate Baits) maar als je gaat kijken naar Proline, Dreambaits, Boilieboer, Arca boilies (Tong stellen niks voor, maarja), MTC baits, ... je kan zo doorgaan. er zijn natuurlijk ook weer de duurdere merken die ik niet het opgesomd, maar er zijn nog genoeg bekende merken die goedkoop voer leveren Knipoog
Me...myself...and my rods!
chiele  
#33 Gepost : zaterdag 11 december 2010 17:07:45(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

das ook wel waar (en die arca boilies zijn nog goed hoor! Knipoog)
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
tom de maat  
#34 Gepost : zondag 12 december 2010 13:48:11(UTC)
tom de maat


35 ponder

Lid sinds: 1-11-2010(UTC)
Berichten: 836

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
main line ook duure
Erwin  
#35 Gepost : zondag 12 december 2010 14:15:41(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Hè Edwin. Met tijgernoten is het vaak zo dat de goedkopere tijgernoten "restjes" zijn van vorig jaar. Ze moeten er vanaf om het even bot te zeggen. Ze zijn vaak kleiner, meer verschrompeld en hebben veel drijvende (lege) tijgers. Verse noten zien er gewoon al beter uit en worden groter als je ze weekt/kookt. Ze zijn beter van smaak, krokanter enz. Je merk het verschil erg goed. het mag ook duidelijk zijn dat verse noten gewoon beter zijn. Hierdoor dus duurder. Bij de betere leveranciers worden ze ook gekoeld....dit brengt extra kosten met zich mee maar houd de noot langer goed.

Het is natuurlijk ook altijd veel goedkoper aas dan boilies. 25kg droge tijgers worden minimaal 2 keer zo zwaar na het koken. Je hebt dus meer dan 50 kg voor ongeveer 75 euro.

Gr. Erwin
chiele  
#36 Gepost : zondag 12 december 2010 14:32:23(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

das wel waar, maar ik ben zeker dat mijn boilieboer geen 'brol'tijgers verkoopt Knipoog
zal hem nog eens vragen wanneer ik ga of hij per seizoen bijkoopt of gewoon oude blijft verkopen, dan weten de het direct Knipoog
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
Jorden  
#37 Gepost : zondag 12 december 2010 14:48:02(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
chiele schreef:
das ook wel waar (en die arca boilies zijn nog goed hoor! Knipoog)

Arca boilies goed? xD niet verkeerd bedoelt voor de mensen die er mee vissen, maar euh, die bollen kwamen pas geleverd bij de viswinkel en ik kreeg een zak mee om te testen. recht uit: ik heb nog nooit zo'n slechte boilies in men handen gehad. zo hard als steen en veel vangen doe je er niet mee. maar dat is mijn ervaring met deze boilie. iemand anders hier ooit mee gevist en gevangen?
Me...myself...and my rods!
Erwin  
#38 Gepost : zondag 12 december 2010 14:59:24(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
chiele schreef:
das wel waar, maar ik ben zeker dat mijn boilieboer geen 'brol'tijgers verkoopt Knipoog
zal hem nog eens vragen wanneer ik ga of hij per seizoen bijkoopt of gewoon oude blijft verkopen, dan weten de het direct Knipoog


Nou, ik weet dat omdat ik dit jaar heel wat advertenties voorbij heb zien komen met "koop nu extra grote tijgers!" enz. Nou weet ik dat de oogst van dit jaar bijna alleen maar kleine noten had (geen idee waar dat aan ligt....zal wel iets met het weer te maken hebben Knipoog ). Vorig jaar hadden ze wel hele grote. Dus de grote noten die in de aanbieding waren, zijn noten van vorig jaar.

Als ze goed gekoeld bewaard zijn gebleven zou het niet zo'n ramp zijn, maar je kunt ze niet én een jaar koelen (kost veel geld) en voor een hele lage prijs wegdoen lijkt mij.

Ach ja, het is natuurlijk ook maar net hoeveel waarde je daar aan hecht. Ik heb ze gewoon graag vers Knipoog
chiele  
#39 Gepost : zondag 12 december 2010 14:59:30(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

Jorden schreef:
chiele schreef:
das ook wel waar (en die arca boilies zijn nog goed hoor! Knipoog)

Arca boilies goed? xD niet verkeerd bedoelt voor de mensen die er mee vissen, maar euh, die bollen kwamen pas geleverd bij de viswinkel en ik kreeg een zak mee om te testen. recht uit: ik heb nog nooit zo'n slechte boilies in men handen gehad. zo hard als steen en veel vangen doe je er niet mee. maar dat is mijn ervaring met deze boilie. iemand anders hier ooit mee gevist en gevangen?


zo slecht zijn ze nu ook niet Knipoog
heb er op een 10uurs-sessie een stuk of 13 mee bovengehaald Breede lach (bijna allemaal tussen de 8 en 11kilo)
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
Erwin  
#40 Gepost : zondag 12 december 2010 15:00:44(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Dan zou ik er zeker mee blijven vissen Chiele! Goed bezig.
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
3 Pagina's<123>
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.