logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Jordy Paauw  
#1 Gepost : donderdag 12 juni 2014 16:35:47(UTC)
Jordy Paauw


25 ponder

Lid sinds: 26-2-2012(UTC)
Berichten: 495

Bedankjes: 1 keer
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
Ik heb net deze bivvy aangeschaft. Zal hem vanavond even een nachtje gebruiken en morgen even een eerste indruk geven.
UserPostedImage

Mvg; Jordy Paauw
Geniet en drink met je maten!
Sponsor
Jordy Paauw  
#2 Gepost : zondag 15 juni 2014 17:04:17(UTC)
Jordy Paauw


25 ponder

Lid sinds: 26-2-2012(UTC)
Berichten: 495

Bedankjes: 1 keer
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
Hier is de review dan.
Heb hem inmiddels 2 nachtjes gebruikt.


Jrc TX G2.

Toen mijn oude supa brolly begon te lekken wist ik het, ik had een nieuw onderkomen nodig!
Door een jaar gebruik te hebben gemaakt van de supa brolly was ik het er met mezelf over eens geworden dat ik dit keer een tent wou
die dicht kon worden geritst, in kleine stekken past, en ook een goed doek bezit.
Tevens wou ik er een luifeltje op hebben om er voor te zorgen dat bij harde regen het niet zo snel naar binnen waait met een open deur!
Toen ik voor slechts 300 euro deze JRC TX G2 kon kopen ben ik er gelijk voor gegaan.

UserPostedImage

Zoals te zien staat de tent mooi strak, het opzetten kan werkelijk binnen 4 minuten doordat er slechts 2 baleinen aanwezig zijn.
Je kan er voor kiezen om zonder luifel te vissen, mocht je zo compact mogelijk op pad willen gaan. Deze kan je doormiddel van een stevige rits snel los halen en weer monteren.
Op de luifel zijn 2 hengel houders verwerkt, iets waar ik persoonlijk niet zonder kan,

UserPostedImage

Door het enorm stevige, 20.000 mm Hydratex tent doek weet je zeker dat je ten alle tijde droog zit. Maar dankzij 2 grote ventilatie openingen aan de achterkant, en 3 ventilatie roosters aan de voorkant weet je ook zeker dat je tijdens de warmere dagen niet je tent uit brand. Normaal was ik altijd al snel uit de supa brolly sochtends om dat het er enorm heet onder werd. Toen ik afgelopen donderdag ook met een goed zonnetje wakker werd heb ik na de hengels opnieuw in te gooien, direct de roosters open gezet en ben weer even wat nodige slaap in gaan halen. Ik kan je vertellen dat de tent heerlijk koel bleef ten opzichte van mijn oude brolly.

UserPostedImage

De voorkant van de bivvy kan er volledig uit worden geritst, of eventueel opgerold en boven in vast geclipt. Wanneer je de luifel er niet op zet en ge voorkant thuis laat heb je een licht gewicht, kleine en stevige brolly voor snelle nachtjes of voor als je graag mobiel blijft!

UserPostedImage

Op deze manier heb je vooraan de brolly bijna geen ruimte om spulletjes neer te zetten, maar gelukkig heb je achter de stretcher makkelijk genoeg ruimte om dan alsnog voldoende materiaal mee te nemen.

UserPostedImage

Gebruik je de voorkant wel, heb je voor en achter je stretcher ruim voldoende plek voor al je materiaal!

UserPostedImage

UserPostedImage


Tot hier mijn bevindingen.
Ik zou hem na de eetste 2 nachtjes die ik er mee heb gevist aan iedereen die een een persoons tent nodig heeft aanraden.
JRC heeft weer een top tent op de markt gebracht!

Mvg; Jordy Paauw
Geniet en drink met je maten!
Wesley_Peels  
#3 Gepost : zondag 15 juni 2014 17:08:23(UTC)
Wesley_Peels


5 ponder

Lid sinds: 23-10-2013(UTC)
Berichten: 32
Man
België

Bedankjes: 2 keer
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
hoe groot is deze in transport?
Jordy Paauw  
#4 Gepost : zondag 15 juni 2014 17:31:50(UTC)
Jordy Paauw


25 ponder

Lid sinds: 26-2-2012(UTC)
Berichten: 495

Bedankjes: 1 keer
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
1 meter 25, al moet ik wel zeggen dat wanneer je alles mee neemt,zoals grondzeil, voorkant en luifel het een aardig zwaar pakketje word.

Mvg; Jordy Paauw
Geniet en drink met je maten!
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.