logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's<12
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Jorden  
#21 Gepost : maandag 20 december 2010 18:43:50(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
davey knol schreef:
Jorden schreef:
haha Knipoog hoelang geleden dat je daar bent geweest? vind het grappig dat sommige mensen daar naar toe komen die er enkele jaren niet meer zijn geweest. als we ze dan zeggen dat we die dag al 3 vissen hebben gevangen lachen ze ons uit... toen we wouden vertrekken hadden ze nog niks gevangen. ze snapte er niks meer van. het is helemaal verandert daar, nieuwe vissen opgezet, en je vangt nog maar max 6 vissen op een dag. maar dan heb je al een goede dag Knipoog

Hier is mijn logboek voor de gene die er een willen hebben:


Pff ik ben daar 5 jaar geleden ofzo geweest, we kwamen heel toevallig op die camping daar, we wisten niet eens dat er vis zat, maar aangezien ik altijd me hengels bij me heb Knipoog

veel gevangen daar, hopelijk voor die camping daar, hebben ze de regels ook wat aangepast!

ontopic:

je logboek ziet er goed uit joh... je kan met excel ook tabbladen linken aan cellen toch?
ik bedoel zegmaar coordinaten cell... klik ... naar tabblad 3 ofzo dat je daar een foto heb staan

dit kan je eventueel doen ja. dat moet je met de functie VERT.ZOEKEN dacht ik
Me...myself...and my rods!
Gebruikers aanwezig in dit topic
2 Pagina's<12
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.