logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

5 Pagina's«<2345>
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Lodewijk  
#61 Gepost : woensdag 19 januari 2011 20:43:30(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
hey guske heb je anders niet even een link van de krant???
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
ronald kingma  
#62 Gepost : woensdag 19 januari 2011 20:57:30(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
Hey Guske,

Heb je artike gelezen in de krant, jammer hoor. Ik werk in Appingedam en kom dagelijks langs Stilleweer. Ik wist niet dat je daar ook vissen mocht. Maar doodzonde man dat zulke hoeveelheden sterven. Die op de foto in je schepnet leek me een aardig grote karper.


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
Guske  
#63 Gepost : woensdag 19 januari 2011 22:18:12(UTC)
Guske


20 ponder

Lid sinds: 19-11-2010(UTC)
Berichten: 354

Lodewijk schreef:
hey guske heb je anders niet even een link van de krant???


Ik zal even voor je kijken lodewijk...
Anders moet ik ff wat anders verzinnen, maar komt goed
Guske  
#64 Gepost : woensdag 19 januari 2011 22:21:44(UTC)
Guske


20 ponder

Lid sinds: 19-11-2010(UTC)
Berichten: 354

ronald kingma schreef:
Hey Guske,

Heb je artike gelezen in de krant, jammer hoor. Ik werk in Appingedam en kom dagelijks langs Stilleweer. Ik wist niet dat je daar ook vissen mocht. Maar doodzonde man dat zulke hoeveelheden sterven. Die op de foto in je schepnet leek me een aardig grote karper.


Ja mag je wel vissen daar Ronald, alleen als we daar gaan vissen en er is daar een rouwdienst, dan gaan we ff zo`n 30 minuutjes weg:-"
Maar is niet erg een grote vijver, wel leuk vissen daar.
Waar werk jij dan als ik vragen mag ?
En zag ik maandag in Winschoten dat daar ook alle ijs weg was? Toppie
Guske  
#65 Gepost : woensdag 19 januari 2011 22:37:02(UTC)
Guske


20 ponder

Lid sinds: 19-11-2010(UTC)
Berichten: 354

Van de dagblad van het Noorden heb ik niks online gevonden, m`n vrouwtje gaat de krant morgen even inscannen op haar werk..
Dit heb ik nog wel gevonden op het net
http://www.vissen.nl/act...p?page=detail&id=308
ronald kingma  
#66 Gepost : woensdag 19 januari 2011 23:01:38(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
Guske,

Ik werk als hoofd intramurale zorg in revalidatie- en verpleeghuis Solwerd wat onderdeel is van zonnehuis groep noord en ja alle ijs is hier ook eindelijk weg. ben maandag nog eventjes in Meeden wezen vissen, ken je die vijver? (vissen)


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
Guske  
#67 Gepost : woensdag 19 januari 2011 23:23:27(UTC)
Guske


20 ponder

Lid sinds: 19-11-2010(UTC)
Berichten: 354

aja Solwerd, zo`n 4 minuutjes van me vandaan
Nee het water van Meeden ken ik verder niet, ik ken alleen de vijvers bij ons,
prostmeer en de hele grote meer bij wagenborgen, en voor de rest Damsterdiep ( kan niet missen he? haha )
Grt Stephan
jvs  
#68 Gepost : zaterdag 22 januari 2011 18:21:02(UTC)
jvs


40 ponder

Lid sinds: 1-11-2010(UTC)
Berichten: 1.023

Vandaag een viswater opgezocht hier in het dorp.
Ben hier in de zomer diverse malen wezen karperen met de pen en mais,en regelmatig mooie karpertjes gevangen (4-6pond)
Vandaag zou ik gaan snoeken,maar toen ik bij het water kwam,wist ik niet wat ik zag.
Ik schat dat er wel 200 baarzen(van 5-30cm)10-12 snoeken (van 40-80cm) een berg zeelt en 3-4 mooie schubkarpertjes en 1 mooie koi dood lagen.
Ik ben niet gaan vissen en heb even verder rond het water gelopen.
ik zag aan de overkant iets zag liggen,ik dacht dat zal toch geen karper zijn.
toen ik ging kijken,was het dus toch een schubkarper,en een enorm dikke.
nooit geweten dat op dit watertje(1 meter diep)zulke dikzakken zitten.
ik heb een foto gemaakt.leek wel een franse vis.

UserPostedImage
houdoe en bedankt
peter servais  
#69 Gepost : zaterdag 22 januari 2011 19:05:32(UTC)
peter servais


45 ponder

Lid sinds: 18-11-2010(UTC)
Berichten: 1.517
Man
Nederland

Bedankjes: 18 keer
Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
Trieste aanblik dit, die karper zal ook wel deels opgeblazen zijn door het rottingsproces. Maar evengoed wel een dikkerd.

Ik heb van de week ook even een rondje gelopen rond de poldersloten waar ik vis, gelukkig heb ik helemaal niets van dode vis vernomen.
Had nog wel ff een fel snoekje van 55cm aan me plug hangen, dus dat is gelukkig een positiever bericht.

Groeten Peter, Knipoog

Aantal karpers 2015: 26 stuks
louiskruyfhooft  
#70 Gepost : zaterdag 22 januari 2011 21:20:13(UTC)
louiskruyfhooft


40 ponder

Lid sinds: 31-7-2010(UTC)
Berichten: 1.124
Man
België
Locatie: Kempen

Bedankjes: 5 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
deze vis zit vol kuit volgens mij echt jammer.....
stefan everts  
#71 Gepost : zondag 23 januari 2011 10:12:51(UTC)
stefan everts


35 ponder

Lid sinds: 16-2-2010(UTC)
Berichten: 835

nou dat denk ik nog niet maar het blijft een trietse aanblik hoor!!gister ook bij een afvissing geweest van een putje in zwolle en daar lagen ook al 4 dooie karpers..

gelukkig staan onze visvijvers in verbinding met een rivier dmv van buizen onder de dijk zodat ze het kunnen laten doorstromen zeg maar!
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!!
Matthijs Gerrietsen  
#72 Gepost : zondag 23 januari 2011 12:03:00(UTC)
Matthijs Gerrietsen


20 ponder

Lid sinds: 15-2-2010(UTC)
Berichten: 207

Bedankjes: 1 keer
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
Iets minder ver van je huis ook Steverts. De vijver aan de Polhaarweg drijft/dreef ook het nodig dood waar onder een aantal schitterende spiegels een snoek tegen de meter. :( :( Krijgen we er eindelijk visrechten, gebeurt dit er. :(
Linkloos
stefan everts  
#73 Gepost : zondag 23 januari 2011 17:56:59(UTC)
stefan everts


35 ponder

Lid sinds: 16-2-2010(UTC)
Berichten: 835

ja ik hoorde het net idd....wat een kutzooi hee....heb er vroeger nog wel een paar mooie spiegels gevangen op de korst weet je nog??
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!!
Patrick Wolters  
#74 Gepost : zondag 23 januari 2011 19:42:56(UTC)
Patrick Wolters


35 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 917

Bedankjes: 3 keer
Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
Vandaag op het door mij beoogde water voor het volgende seizoen even een rondje gelopen
en je raad het al vissterfte.
Na een goede ronde gedaan te hebben om dit zandputje van zo'n 5a6 ha telde ik minstens 10 a 12
vissen in de 20+pond klasse waarvan 2 rond de 30 pond en een die gegarandeerd ruim over de 30 ging.
Dit weet ik omdat ik de vis een aantal jaren geleden al op 29 pond ving en een maat van mij afgelopen zeizoen
op 32.
Wat mij opviel dat het water een vieze bruine kleur had de put staat door een soort van sluis in verbinding met
de polder echter het water kent dieptes tot ruim in de twintig meter dus geloof niet dat de vorst een grote
betekenis kan hebben gehad.
Wat ook vreemd was is dat ik allen karper heb gezien waaronder een gras de rest schubs waaronder dus enkele van de topvissen.
Hieronder een paar foto's sorry voor de slechte kwaliteit zijn met iphone gemaakt
UserPostedImage
UserPostedImage
En hieronder dus een van de topvissen
UserPostedImage
R.I.P
Zit nu vreselijk te tobben of ik nu nog wel uit moet pakken op dit water wetend dat
het bestand wat toch al niet groot was nu zo vreselijk is uitgedunt.
Een treurige groet Patrickswear1
Hieronder de laatst getoonde vis in beter dagen toen 4 jaar geleden al op 29 pond


Bewerkt door de gebruiker zondag 23 januari 2011 20:12:45(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop.
Lodewijk  
#75 Gepost : zondag 23 januari 2011 20:44:19(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
stefan everts schreef:
nou dat denk ik nog niet maar het blijft een trietse aanblik hoor!!gister ook bij een afvissing geweest van een putje in zwolle en daar lagen ook al 4 dooie karpers..

gelukkig staan onze visvijvers in verbinding met een rivier dmv van buizen onder de dijk zodat ze het kunnen laten doorstromen zeg maar!


is de put nu leeg?
hoorde dat ze naar de zendmast zijn verhuisd tijdelijk?
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
stefan everts  
#76 Gepost : zondag 23 januari 2011 20:59:06(UTC)
stefan everts


35 ponder

Lid sinds: 16-2-2010(UTC)
Berichten: 835

toen ik wegging moesten ze nog een x met het net erdoor dus ik weet niet of er toen nog vissen zijn gevangen...ja de vissen zijn tijdelijk naar de mast gegaan maar die word binnenkort ook weer afgevist en dan worden de vissen verdeeld over verschillende putten in zwolle...zaten geen grote vissen bij maar wel echt prachtige puntgave vissen!!ook een heleboel prachtig gekleurde zeelten!!!
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!!
Lodewijk  
#77 Gepost : zondag 23 januari 2011 21:02:29(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
stefan everts schreef:
toen ik wegging moesten ze nog een x met het net erdoor dus ik weet niet of er toen nog vissen zijn gevangen...ja de vissen zijn tijdelijk naar de mast gegaan maar die word binnenkort ook weer afgevist en dan worden de vissen verdeeld over verschillende putten in zwolle...zaten geen grote vissen bij maar wel echt prachtige puntgave vissen!!ook een heleboel prachtig gekleurde zeelten!!!


okok
ja het was me al bekend dat ze de oude kweekvijver leeg gingen vissen en dat is nu dus gebeurd
maar zou dan wel is willen weten wat voor bestemming die put nu krijgt.
ben dr vaak wezen kijken maar man man man wat een begroeiing.....
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
stefan everts  
#78 Gepost : maandag 24 januari 2011 10:19:31(UTC)
stefan everts


35 ponder

Lid sinds: 16-2-2010(UTC)
Berichten: 835

nou ze hebben alleen de gevangen karper er uitgehaald en overgezet dus er zit echt nog wel wat in Knipoog

je mag er overdag vissen he...ja gigantisch veel begroeing in het water maar je kunt er zeker wel vissen...
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!!
Lodewijk  
#79 Gepost : maandag 24 januari 2011 11:13:31(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
geloof ook de zeelt enzo he Knipoog
maar gezien de begroeieing kan je dr ook rustig een nacht door brengen alleen of het daar zo fijn is......
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
stefan everts  
#80 Gepost : dinsdag 25 januari 2011 18:03:43(UTC)
stefan everts


35 ponder

Lid sinds: 16-2-2010(UTC)
Berichten: 835

haha nou liever jij dan ik,als je niet oppast rijden de treinen je de hengels van de rodpod af Tong
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!!
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (2)
5 Pagina's«<2345>
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.