logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Hans  
#1 Gepost : woensdag 25 november 2009 10:59:58(UTC)
Hans


5 ponder

Lid sinds: 13-7-2009(UTC)
Berichten: 28

He mensen

Ik moet een nieuwe onthaakmat hebben en zit te twijfelen tussen de Proline extreme protection en de fox carp cradle (opblaasbare mat).
Nadeel van de proline mat vind ik dat hij enorm is (voor vervoer) en de fox dat ik heb gelezen dat hij vrij snel lek kan gaan.

Zijn er mensen die ervaring hebben met deze matten?

Hans
Sponsor
Arnold  
#2 Gepost : woensdag 25 november 2009 11:19:48(UTC)
Arnold


35 ponder

Lid sinds: 13-7-2009(UTC)
Berichten: 974

Ik heb tot nu toe ook alleen maar slechte berichten gehoord over de matten van Fox dus lijkt me geen aanrader... De matten van Pro-Line zijn inderdaad gi-gan-tisch maar wat betreft bescherming voor de vis denk ik dat er geen betere zijn. Ikzelf gebruik al een poos een onthaakmat van Trakker. Kun je oprollen en in een hoes stoppen, ideaal!
Hans  
#3 Gepost : woensdag 25 november 2009 11:22:35(UTC)
Hans


5 ponder

Lid sinds: 13-7-2009(UTC)
Berichten: 28

He Arnold

Welke mat is dat van trakker dan? En is hij dan niet erg dun?
Arnold  
#4 Gepost : woensdag 25 november 2009 11:31:13(UTC)
Arnold


35 ponder

Lid sinds: 13-7-2009(UTC)
Berichten: 974

Het is de "Armo Padded Unhookmat"

Hier een linkje:
http://www.trakkerproduc...62&scid=12&sid=2

De mat is van schuim gemaakt dus makkelijk en compact op te rollen en als deze eenmaal uit de hoes is zet ie weer uit zodat ie ruim voldoende bescherming geeft.
Erwin  
#5 Gepost : donderdag 26 november 2009 14:40:35(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
He Hans

Ik heb hem ook, en kan je verzekeren dat het een top mat is. Hoe dun hij ook lijkt, het foam is erg stevig waardoor een vis de grond niet zal raken. Bij het uitrollen zuigt hij lucht op en word iets groter(dikker) Ook is hij erg makkelijk mee te nemen en zit in een goeie hoes waardoor je hem niet los in je auto hoeft te gooien.
Hennie Bodde  
#6 Gepost : zaterdag 5 december 2009 10:42:37(UTC)
Hennie Bodde


20 ponder

Lid sinds: 3-10-2009(UTC)
Berichten: 386

Bedankjes: 1 keer
Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
Ik zou ook niet voor de Fox carp cradle gaan, in mijn ogen gaan lucht kussens (van die kwaliteit) en haken niet samen.
Ik zie mezelf ook niet elke keer met een voetpomp, incl. bijbehorende herrie, een mat op blazen.
Opgepompt meenemen is geen optie of je moet met een busje naar de waterkant willen.
Kennis van me heeft hem gehad en had hem zo lek en baalde ook van de afmeting en/of het pompen.
Opgepompt kun je je lijn er wel in uitvaren als je een kg of 65 a 70 weegt volgens mij......
Helemaal zelf bedacht.........




Erwin  
#7 Gepost : zondag 6 december 2009 17:41:28(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Het mooie aan een opblaasbare onthaakmat is natuurlijk de omvang. Je laat hem leeglopen, rolt hem op en je hebt een klein pakketje (al is die van fox erg zwaar...). Er is mijns inziens niets zachter dan "lucht" Het is dus ook de optimale bescherming voor een karper. Het nadeel is al aangekaart en vind ik echt een flink nadeel....Een lekke onthaakmat is niets.

Als ze hier nou eens iets op vinden. Een opblaasbare mat, met een goeie stevige hoes. Een mat die bijna niet lek te krijgen is...Dan ben ik de eerste die hem wil hebben!

Erwin
Hans  
#8 Gepost : zondag 6 december 2009 21:07:51(UTC)
Hans


5 ponder

Lid sinds: 13-7-2009(UTC)
Berichten: 28

Bedankt mannen! Zit er trouwens bij elke proline onthaakmat een hoes?

Hans
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.