logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

3 Pagina's<123
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Erwin  
#41 Gepost : donderdag 21 oktober 2010 00:10:18(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
En, hoe smaken ze Jeroen? Niet geheel onbelangrijk. De Solutions hebben een lekkere Soja smaak. Helemaal niet viesKnipoog
Ron van Houtum  
#42 Gepost : donderdag 21 oktober 2010 07:59:00(UTC)
Ron van Houtum


50 ponder

Lid sinds: 10-2-2010(UTC)
Berichten: 2.857
Man
Nederland
Locatie: in een huis

Bedankjes: 12 keer
Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
Weet jij wat een karper lekker vind Erwin?
Heb je er nog laatst 1 gesproken dan?

Nee effe zonder gekheid
ik heb voor BB gevist met de bollen van Hengelsport vught
Man die waren smerig maar vingen ook zeer goed
een lekker smakende bol word gemaakt voor de klant met als gekleurde bollen het is voor de verkoop
Als onze gevinde vriend langskomt eet die toch wel
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen.
Jeroen Luppe  
#43 Gepost : donderdag 21 oktober 2010 09:46:51(UTC)
Jeroen Luppe


25 ponder

Lid sinds: 12-6-2010(UTC)
Berichten: 437

Erwin schreef:
En, hoe smaken ze Jeroen? Niet geheel onbelangrijk. De Solutions hebben een lekkere Soja smaak. Helemaal niet viesKnipoog


Ze zijn wel lekker knapperig omdat er gemalen oesterschelp in zit. Het is echt een mix van zoet en vis. Niet echt vies, maar ik hou het wel bij 1 boilie Sick
The Baits
carpfigter  
#44 Gepost : donderdag 21 oktober 2010 10:17:00(UTC)
carpfigter


35 ponder

Lid sinds: 25-12-2009(UTC)
Berichten: 835

mtc eeft dit inderdaad ook naar behoren vlug opgelost na het plaatsen van mijn vorige post , heb ik blijkbaar een mail van hun ontvangen , die moesten ook wachten op vers product dus vergeet vorige post alvast , word morgen normaal geleverd Breede lach grtzz
if you pay peanuts you catch monckey's ................
Erwin  
#45 Gepost : donderdag 21 oktober 2010 10:24:26(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Ron van Houtum schreef:
Weet jij wat een karper lekker vind Erwin?
Heb je er nog laatst 1 gesproken dan?

Nee effe zonder gekheid
ik heb voor BB gevist met de bollen van Hengelsport vught
Man die waren smerig maar vingen ook zeer goed
een lekker smakende bol word gemaakt voor de klant met als gekleurde bollen het is voor de verkoop
Als onze gevinde vriend langskomt eet die toch wel


Nee, dat weet ik niet Ron. Ik wil alleen wel weten wat ik de vis voorschotel. Als ik het niet vies vind en niet na een half uur naar de wc moet heb ik er een beter gevoel bij.

Gr. Erwin
ronald kingma  
#46 Gepost : donderdag 21 oktober 2010 16:42:54(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
heb ik ook, een goede boilie moet je volgens mij gewoon kunnen eten. ik heb ook wel eens een boilie geproeft puur om te weten of bijv. de vissmaak niet overheerst in een combi boiie. Verder is het van belang in mijn ogen dat de boilie goed oplost. Er is w.s. al menig damwand geplempt in de diverse wateren. En ik weet uit ervaring dat wanneer een boilie niet goed genoeg is laten ze hem links liggen terwijl bollen er omheen wel gewoon gepakt worden. Dus smaak is denk ik wel belangrijk, maar daar mag ieder over denken wat hij wi natuurlijk Knipoog


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
timvanzanten  
#47 Gepost : donderdag 21 oktober 2010 17:59:17(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
of smaak een bepalend iets is blijf ik me afvragen. laten we immers stellen dat het natuurlijke voedsel van de karper ook geen haute cuisine is! Verder mogen we er denk vanuit gaan dat ook elke individuele karper voorkeur heeft voor bepaald voedsel met zo zijn eigen smaak. wat we niet moeten vergeten is dat aas voor ons wel lekker kan ruiken of proeven, de karper dit misschien anders associeert! als we nu kijken naar bloodworm/rode muggenlarve/vers de vase, ik heb hier een flavour van staan die eigenlijk nergens naar ruikt. doch vang ik vis ermee. wellicht omdat de subtiele geur/smaak voor de karper toch geassocieerd wordt met vertrouwd voedsel??
Andre  
#48 Gepost : vrijdag 22 oktober 2010 09:58:53(UTC)
Andre


30 ponder

Lid sinds: 22-6-2010(UTC)
Berichten: 634

Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
Een lekker mosseltje gaat er bij mij wel in hoor Breede lach,

Maar voor wat betreft MTC, ik had nog een heul oud zakje solutions staan (van Waterland baits nog :-$), waar ik nooit echt serieus mee gevist had. Die besloot ik op mijn vorige sessie nog even vlak voor het opbergen aan de hair te knopen en single hookbait richting de horizon te werpen. Daar kwam toch nog even een zeer leuke vis op na 20 minuten ofzo. Ik had de hele sessie goed gevangen, maar dit gaf me toch wel dusdanig vertrouwen dat ik wel eens een hele sessie met de solutions wilde vissen.

Gelukkig waren de jongens van MTC op de karperinfo beurs in hengelo zo gul om me een zak solutions mee te geven om verder te proberen. Thx Guys!
DavidT  
#49 Gepost : vrijdag 18 maart 2011 09:54:35(UTC)
DavidT


40 ponder

Lid sinds: 8-2-2011(UTC)
Berichten: 1.050

Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
Vorig jaar heb ik de draad weer opgepakt met de MB8 en was direct succesvol.

4 Jaar geleden viste ik met Solution en MB8. Helaas waren er door omstandigheden geen freezers meer te koop en heb daarna verschillende boilies ingezet. Echt helaas want de goede resultaten bleven uit.

Voor dit voorjaar heb ik in overleg met Dennis van MTC een aparte boilie samengesteld die me €4,75 per kilo kost. Deze boilie ga ik naast de MB8 inzetten om een ander signaal af te geven en zo misschien vissen vangen die ik anders niet zou vangen.

De 3 boilies van het oude Waterland Baits durf ik overal te gebruiken omdat ik uit ervaring spreek. De Amsterdamse zandafgravingen zijn geslacht door de boilies van Mitsz. Op één daarvan heb ik zeer goede resultaten behaald.

Ervaring met boilies van MTC heb ik niet maar MTC en Mitsz zitten op één lijn en dat zou meer dan voldoende moeten zijn.
Say hello to my little friend
Erwin  
#50 Gepost : maandag 21 maart 2011 10:16:08(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
De Solutions. Daar ga ik ook dit jaar weer met vol vertrouwen mee vissen.
ajl11  
#51 Gepost : maandag 21 maart 2011 20:14:34(UTC)
ajl11


5 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 21

vis al bijna een jaar met de solution en bevalt me zeer goed afgelopen zondag ook zit je met 6 man die echt wel kunnen vissen en pak er toch 2 van de totaal 4 gevangen karpers waarvan de laatste toch 28 pondjes
Jerry  
#52 Gepost : donderdag 28 juli 2011 19:22:40(UTC)
Jerry


35 ponder

Lid sinds: 27-8-2009(UTC)
Berichten: 879

heeft mts alleen freezers of ook ready's??
Groeten,

Jerry
griend  
#53 Gepost : donderdag 28 juli 2011 19:29:18(UTC)
griend


50 ponder

Lid sinds: 21-1-2010(UTC)
Berichten: 2.371

Bedankjes: 10 keer
Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
Volgens mij alleen freezers.
Wind op de kant is vis in de hand.


carpteamzhz  
#54 Gepost : donderdag 28 juli 2011 20:17:18(UTC)
carpteamzhz


25 ponder

Lid sinds: 31-1-2011(UTC)
Berichten: 429

mostly tiny carp
karpers dit jaar 82 zwaarste vis 19.3 kilo

vorig jaar 83

als je niks gevangen hebt ben je tevroeg naar huis gegaan !
Ray Schra  
#55 Gepost : dinsdag 2 augustus 2011 09:56:32(UTC)
Ray Schra


15 ponder

Lid sinds: 16-2-2010(UTC)
Berichten: 169

carpteamzhz schreef:
mostly tiny carp


Ik denk dat je "most carp" bedoelt....

Maar goed, ieder zijn eigen voorkeur!

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 2 augustus 2011 09:58:57(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Gebruikers aanwezig in dit topic
UnknownOceanSpiders 0.0
3 Pagina's<123
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.