logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

3 Pagina's<123>
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Frank Penning  
#21 Gepost : zaterdag 16 oktober 2010 18:00:02(UTC)
Frank Penning


20 ponder

Lid sinds: 27-8-2009(UTC)
Berichten: 375

ho jongensShame on you , ik zeg niet dat ze niet uitlekken he...het ging mij om het ruiken gedeelte...
Jeroen Luppe  
#22 Gepost : zondag 17 oktober 2010 00:35:28(UTC)
Jeroen Luppe


25 ponder

Lid sinds: 12-6-2010(UTC)
Berichten: 437

Ik kan er eigenlijk niet veel over zeggen omdat ik nooit met de MTC heb gevist.
Tot dat ik laatst een prijs had gewonnen en heb ik ze natuurlijk besteld.(Frutti Tuna)
Had goede verhalen gehoord over de MTC bollen en het zal allemaal best goed in elkaar zitten, daar twijfel ik ook niet aan.

Ik had gelijk een paar bollen in een glas water gedaan en er gebeurde zichtbaar niets..... Het water rook na een tijdje ook niet naar de bol. De boilie zelf rook nog wel aardig goed. Wasemt de MTC bol dan misschien onzichtbaar?
Moet zeggen dat ik met andere bollen wel eens hele andere dingen heb zien gebeuren in een glaasje water.

Wat is nou goed he?, flink wasemen of de geur behouden. Er zijn ook bollen die beide doen....

Moet wel zeggen dat ik na 2x licht voeren wel 2 vissen op de MTC heb gevangen....Breede lach
Heb nog een paar zakken in de vriezer dus wie weet....Knipoog


@ Griend; hij ruikt meer zoet dan naar vis.

Bewerkt door de gebruiker zondag 17 oktober 2010 00:38:13(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

The Baits
Ron van Houtum  
#23 Gepost : zondag 17 oktober 2010 01:08:29(UTC)
Ron van Houtum


50 ponder

Lid sinds: 10-2-2010(UTC)
Berichten: 2.857
Man
Nederland
Locatie: in een huis

Bedankjes: 12 keer
Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
als het water veranderd in de kleur en geur van de bol wasemt die goed uit dat is een voordeel (doen ze van ons ook)
het nadeel ervan is dat je vaker moet verversen omdat de bol sneller zachter word
dus bij veel witvis activiteiten od stroming is de bol er sneller vanaf.
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen.
timvanzanten  
#24 Gepost : zondag 17 oktober 2010 13:48:17(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
ik denk dat we ons ook moeten afvragen hoe snel en hoe lang een boilie moet uitwasemen. Pak bijvoorbeeld een Strawberry pop-upje van MSB, dan hoef je hem maar een beetje nat te maken en je handen zijn al helemaal rood. de uitwaseming van flavour en kleurstoffen is groot. helaas op een korte termijn! een boilie die gelijk helemaal uitwasemt is op de korte termijn leuk maar zoals Ron al zegt, ze worden sneller zachter, ze zuigen zich vol met water en nemen de geur van modder sneller aan.

@ Jeroen: ik kon ook geen zichtbare uitwaseming ontdekken bij de MTC bollen. Doch heb ook ik er goed op gevangen.

Erwin  
#25 Gepost : zondag 17 oktober 2010 13:57:32(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Het verschilt natuurlijk ook heel erg per boilie. Die solutions waar ik het over had is een echte instant bol. Wordt ook snel zacht. Ligt ook aan je visserij. Ik vis graag instant en dan voldoet een boilie als deze erg goed. Het zacht worden zie ik zelf als een voordeel. Vind het natuurlijker en trekt meer vis aan. Meer vis op de stek trekt in mijn ogen sneller karper aan.
Frank Penning  
#26 Gepost : zondag 17 oktober 2010 15:54:21(UTC)
Frank Penning


20 ponder

Lid sinds: 27-8-2009(UTC)
Berichten: 375

helaal ook mijn keuze erwin..Breede lach
steef zenden  
#27 Gepost : zondag 17 oktober 2010 23:05:06(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

ik ben nu de MK1 aan het uitproberen van MTC-baits....
Ik vis instant en vaak korte sessies en dan voldoet deze boilie erg goed aan mijn eisen...

Bewerkt door de gebruiker zondag 17 oktober 2010 23:06:57(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

Anne  
#28 Gepost : maandag 18 oktober 2010 20:41:50(UTC)
Anne


25 ponder

Lid sinds: 30-8-2010(UTC)
Berichten: 516

Nogmaals, ik stel een live Carpfeeling meeting voor ergens in het midden van het land ofzo (lees Zwolle) met onder andere een demo van MTCBreede lach
Aangezien het vissen voor de meesten op een laag pitje staat is het goed voorbereid zijn voor het nieuwe seizoen voor mij altijd belangrijk geweest. Ben erg nieuwsgierig naar MTC aangezien ik nog steeds op zoek ben naar een vaste ballenleverancier die niet alleen goed, maar ook betaalbaar isKnipoog

Bewerkt door de gebruiker maandag 18 oktober 2010 20:43:46(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden Tong
chiele  
#29 Gepost : maandag 18 oktober 2010 21:29:13(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

Anne schreef:
Nogmaals, ik stel een live Carpfeeling meeting voor ergens in het midden van het land ofzo (lees Zwolle)


en wat met de mensen uit belgie? Breede lach
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
Lodewijk  
#30 Gepost : maandag 18 oktober 2010 21:31:36(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
hebben pech Tong
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
chiele  
#31 Gepost : maandag 18 oktober 2010 21:47:20(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

das racisme xD
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
Anne  
#32 Gepost : maandag 18 oktober 2010 21:47:30(UTC)
Anne


25 ponder

Lid sinds: 30-8-2010(UTC)
Berichten: 516

Mensen uit België zullen iets eerder moeten vertrekken Tong
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden Tong
carpfigter  
#33 Gepost : dinsdag 19 oktober 2010 12:15:28(UTC)
carpfigter


35 ponder

Lid sinds: 25-12-2009(UTC)
Berichten: 835

iemand klachten over bestellen bij mtc ? die van aasvoorkarpers zijn wel iets vlugger mijn mening , ben nog aan het wachten op anwoord op mijn bestelling terwijl die van aas voorkarpers al van vrijdag aangekomen is grtzz
if you pay peanuts you catch monckey's ................
Erwin  
#34 Gepost : dinsdag 19 oktober 2010 12:57:02(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Stuur ze anders even een mailtje CarpFigter. Dat kan via de website. Ik weet namelijk dat ze niet alle dagen draaien. Misschien dat je mailtje in behandeling is, maar dat is te vragen toch?
Ron van Houtum  
#35 Gepost : dinsdag 19 oktober 2010 17:21:05(UTC)
Ron van Houtum


50 ponder

Lid sinds: 10-2-2010(UTC)
Berichten: 2.857
Man
Nederland
Locatie: in een huis

Bedankjes: 12 keer
Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
heb je ze niet eerst gebeld dan of een mailtje sturen?
Dat moet je altijd als eerste doen voordat je iets op het forum zet
een slechte naam is zo gemaakt
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen.
stein jansen  
#36 Gepost : woensdag 20 oktober 2010 18:05:01(UTC)
stein jansen


20 ponder

Lid sinds: 11-7-2009(UTC)
Berichten: 260

Ron van Houtum schreef:
heb je ze niet eerst gebeld dan of een mailtje sturen?
Dat moet je altijd als eerste doen voordat je iets op het forum zet
een slechte naam is zo gemaakt



Super antwoord
Altijd alleen negatief op forums
Hoe het is opgelost lees je nooit. Voorbeelden genoeg
Ook op dit forum
Anne  
#37 Gepost : woensdag 20 oktober 2010 18:19:44(UTC)
Anne


25 ponder

Lid sinds: 30-8-2010(UTC)
Berichten: 516

MTC zou er goed aan doen om hun hele assortiment bij dealers onder te brengen.
Gewoon vol gooien zo'n winkel Blij
Ik ben vandaag naar Vos gereden in Almelo om er vervolgens achter te komen dat er maar 4 smaken op voorraad waren.

Volgende keer toch maar even bellen Knipoog
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden Tong
Erwin  
#38 Gepost : woensdag 20 oktober 2010 18:49:56(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
MTC richt zich ook niet op winkel verkoop. Puur op de online bestellingen. Om deze reden heeft ook vos niet alles op voorraad. MTC is vlak bij vos gehuisvest. Je had zo langs kunnen wippen.

Is trouwens aan te raden. Het is er erg gezellig. De laatste keer hebben we er meer dan 4 uur gehangen.....

@Stein. Klopt. Mensen vertellen meestal niet hoe degelijke zaken opgelost worden. Maar het feit dat mensen er hier op geattendeerd worden zegt genoeg, vind je niet?

Gr. Erwin

Bewerkt door de gebruiker woensdag 20 oktober 2010 18:53:42(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Ron van Houtum  
#39 Gepost : woensdag 20 oktober 2010 20:25:26(UTC)
Ron van Houtum


50 ponder

Lid sinds: 10-2-2010(UTC)
Berichten: 2.857
Man
Nederland
Locatie: in een huis

Bedankjes: 12 keer
Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
Anne schreef:
MTC zou er goed aan doen om hun hele assortiment bij dealers onder te brengen.
Gewoon vol gooien zo'n winkel Blij
Ik ben vandaag naar Vos gereden in Almelo om er vervolgens achter te komen dat er maar 4 smaken op voorraad waren.
Volgende keer toch maar even bellen Knipoog



Wilden wij ook doen maar ook waren onze prijzen scherp wilden nog minder om meer te verdienen
wilden €10 a €13 vragen

Bewerkt door de gebruiker woensdag 20 oktober 2010 23:31:12(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen.
Jeroen Luppe  
#40 Gepost : donderdag 21 oktober 2010 00:03:29(UTC)
Jeroen Luppe


25 ponder

Lid sinds: 12-6-2010(UTC)
Berichten: 437

griend schreef:
heeft iemand ervaring met de frutti tuna, is die meer zoet als vis of net anders om.
en is die een beetje instant of is het een voer boilie?
heeft iemand misschien een foto hoe ze eruit zien.


Hierbij een foto.

UserPostedImage
The Baits
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
3 Pagina's<123>
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.