logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

3 Pagina's<123
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Jeroen Luppe  
#41 Gepost : woensdag 5 januari 2011 20:57:29(UTC)
Jeroen Luppe


25 ponder

Lid sinds: 12-6-2010(UTC)
Berichten: 437

@Ronald;
Heb jij van die dongels of heb je ook de piepers?

Bewerkt door de gebruiker woensdag 5 januari 2011 20:58:12(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

The Baits
Jorden  
#42 Gepost : woensdag 5 januari 2011 22:27:25(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
leen schreef:
Jorden schreef:
ben nu naar de viswinkel geweest i.v.m om toch eventueel mijn bestelling te veranderen. uiteindelijk boden ze me zon VTSW set van ProLogic aan met wat van de prijs af (10% korting) dus heb ik dat setje maar meegepakt. weet ik tenminste dat er niks aan is en ik heb er garantie op...


Bij een levertijd van 3 maanden lijkt het me dat je gewoon kunt annuleren. Ook als zij zeggen dat dat "niet kan".

Zomaar een voorwaarde van een andere leverancier van hengelsport artikelen "Indien Fishing Products Nederland de Producten niet binnen een termijn van dertig dagen na de totstandkoming van de Overeenkomst aan de Klant heeft geleverd, heeft de Klant het recht de overeenkomst te ontbinden".

Dus niet vragen of dat kan/mag. Gewoon meedelen (desnoods schriftelijk/email) dat je er vanaf ziet vanwege het in gebreke blijven van de winkel hetgeen aangemerkt kan worden als het leveren van een zgn. "wanprestatie".

Is overigens een winkel waar je nooit meer zaken mee zou moeten doen. Noem de zaak en wij maken dan wel negatieve publiciteit .. LOL



nuja... ze hebben het rechtstreeks niet laten merken hoor Knipoog maar uiteindelijk kwam het er wel op neer. ze zijn daar wel heel vriendelijk en een zeer goede service! op alles wat ik koop krijg ik een beetje korting omdat ik er regelmatig een handje toesteek. heb ook voor 90% van mijn materiaal gehaald... mag dan ook wel vind ik. de reden waarom ze het niet wouden annuleren was omdat ze een sein hadden gekregen van de leverancier dat ze heel waarschijnlijk deze week gingen leveren. toen ik kwam kijken of mijn beetmelders dan toch waren binnengekomen bleek het dat de leverancier toch weer niet gekomen was... en toen ging het natuurlijk wel. maar ik kreeg dan de Prologics aangeboden, en die wou ik toch liever hebben dan de Delkims, alleen omdat deze dan nieuw waren en dat ik er zeker garantie op had. (de verkoper van de Delkims had geen aankoopbewijs meer)
Me...myself...and my rods!
Jorden  
#43 Gepost : woensdag 5 januari 2011 22:29:28(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
even iets vergeten bij toe te voegen: ze konden de bestelling wel veranderen in een Spro D-Tect setje (komt van dezelfde leverancier)... voor de rest viel er niks te veranderen.
Me...myself...and my rods!
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
3 Pagina's<123
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.