logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

9 Pagina's<1234>»
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Frank  
#21 Gepost : zondag 9 januari 2011 16:23:39(UTC)
Frank


20 ponder

Lid sinds: 28-7-2009(UTC)
Berichten: 358

Bedankjes: 5 keer
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
Wij verkopen enorm veel SKARP boten (kostprijs 495.00 €) en moet zeggen we hebben er nog maar weinig terug gezien. In totaal twee van de 110 reeds verkochte exemplaren.

Die twee die we terug gezien hebben was dan eigenlijk nog niets fout mee, van eentje was de antenne afgekraakt (eigen fout) en van de andere was één van de voerkleppen verdwenen (raar maar waar).

Qua service kunnen we aboluut niet klagen, binnen de week de boot terug en nu heb ikzelf onderdelen gevraagd en kan ik ze zelf repareren, heb je onmiddellijk je boot terug.

Dat er veel een puntje kunnen zuigen aan de service van SKARP is een feit. (als iets goed is mag het ook gezegd worden!)

Kind regards,
Frank
Choose the right swim,... Choose the right gear,... Choose the right bait,... Use ... Baits

Jorden  
#22 Gepost : zondag 9 januari 2011 16:34:49(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
Frank schreef:
Wij verkopen enorm veel SKARP boten (kostprijs 495.00 €) en moet zeggen we hebben er nog maar weinig terug gezien. In totaal twee van de 110 reeds verkochte exemplaren.

Die twee die we terug gezien hebben was dan eigenlijk nog niets fout mee, van eentje was de antenne afgekraakt (eigen fout) en van de andere was één van de voerkleppen verdwenen (raar maar waar).

Qua service kunnen we aboluut niet klagen, binnen de week de boot terug en nu heb ikzelf onderdelen gevraagd en kan ik ze zelf repareren, heb je onmiddellijk je boot terug.

Dat er veel een puntje kunnen zuigen aan de service van SKARP is een feit. (als iets goed is mag het ook gezegd worden!)

Kind regards,
Frank


heb zelf tot nu toe ook nog niks slechts gehoord over alle producten van Skarp, heb zelf ook intresse om hun onthakingsmat aan te schaffen, ziet er me een stevig ding uit!
Me...myself...and my rods!
Frank  
#23 Gepost : zondag 9 januari 2011 16:37:50(UTC)
Frank


20 ponder

Lid sinds: 28-7-2009(UTC)
Berichten: 358

Bedankjes: 5 keer
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
De onthaakmat (craddle) is inderdaad stevig, kostprijs 55.00 €, alsook hun weighsling gaat vlot van de hand, zelfde systeem als Venture, de recovery weighsling, alleen een beetje goedkoper (32.95 €).

Kind regards,
Frank
Choose the right swim,... Choose the right gear,... Choose the right bait,... Use ... Baits

Mister X  
#24 Gepost : zondag 9 januari 2011 17:13:45(UTC)
Mister X


50 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 2.336

Ron van Houtum schreef:
Dat klopt Erwin
je betaald 300 voor die trend
Ik zou zeggen spaar effe door voor 250 euro extra heb je een boot met duitse kwaliteit


Heren sluit ik mij bij aan op dit moment lopen een paar spaarpotjes & ieder zijn doel
dit klinkt misschien stom maar goed. Je kan maandelijk automatisch en spaar bedrag
overboeken (wat jou budget toelaat) bijvoorbeeld voor een voerboot maak je keuze
met goed voor onderzoek stel je bedrag vast en wachten maar. Het bedrag slaat van
zelf op bingo je weet bijna zeker dat je wachten wordt beloond geen koude koffie Knipoog

Bewerkt door de gebruiker zondag 9 januari 2011 17:14:47(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

jari bonouvrie  
#25 Gepost : zondag 9 januari 2011 18:39:34(UTC)
jari bonouvrie


25 ponder

Lid sinds: 16-11-2010(UTC)
Berichten: 350

ik heb ook de voerboot van skarp, 1x had ik dat er iets door de lijnbeschermer ging en dat er een schroefblad af was gebroken, ik bracht hem bij de viswinkel en binnen een aantal dagen had ik hem weer met een nieuw schroefje erop Breede lach
ik heb ook de craddle van Skarp en dat is idd een stevig ding waar je volgens mij zeker geen spijt van gaat krijgen!
de randen blijven goed omhoog staan en de vis wordt goed beschermd en daar gaat het om Breede lach
sven vq  
#26 Gepost : woensdag 12 januari 2011 20:22:47(UTC)
sven vq


20 ponder

Lid sinds: 2-3-2010(UTC)
Berichten: 363

gisteren heb ik de trend micro in mijn handen gehad. Het eerste wat me opviel: het gewicht is echt aan de hoge kant :-s

Heb er een beetje mee kunnen proefvaren, vaart tamelijk snel en korte draaicirkel. Qua elektronica identiek aan ultimate elektronica (zelfde handzender ook).

Het laadbak systeem vind ik wel een pluspunt. zijn 2 centrale kleppen die samen 1 bakje vormen.
Verlichting is ook goed te noemen, volgens mij zelfs ook iets te fel (probleem van de ultimate bij het uitvaren 's nachts).

Hopelijk binnenkort wat meer info.
qua prijs vind ik het wel interessant. In de winkel stond deze 295 euro dacht ik.

Grtz
chiele  
#27 Gepost : woensdag 12 januari 2011 20:26:33(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

ik begin meer en meer te twijfelen of ik tog niet de trend zou kopen ipv de minicruiser
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
Jorden  
#28 Gepost : woensdag 12 januari 2011 20:28:31(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
chiele schreef:
ik begin meer en meer te twijfelen of ik tog niet de trend zou kopen ipv de minicruiser

ik zou toch voor de minicruiser gaan, heeft zich al bewezen. anders kan je nog een jaar wachten tot de eerste degelijke gebruikservaringen worden gepost.
Me...myself...and my rods!
chiele  
#29 Gepost : woensdag 12 januari 2011 20:31:13(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

ik moet sowiso w88 tot de zomervakantie, voor een vakantiejob

ik twijfel nog voor de prijs, 100 maakt wel wat uit voor mij.
mmar langs de andere kant, zoals je zegt, de mini heeft zich al bewezen en kan een pondje meer vervoeren Breede lach
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
Jorden  
#30 Gepost : woensdag 12 januari 2011 20:33:52(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
chiele schreef:
ik moet sowiso w88 tot de zomervakantie, voor een vakantiejob

ik twijfel nog voor de prijs, 100 maakt wel wat uit voor mij.
mmar langs de andere kant, zoals je zegt, de mini heeft zich al bewezen en kan een pondje meer vervoeren Breede lach

moet je nog zo lang wachten voor een vakantie job? heb zelf ook nog geen jobke, ma ik ga daar binnenkort eens werk van maken zie Breede lach
Me...myself...and my rods!
chiele  
#31 Gepost : woensdag 12 januari 2011 20:39:33(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

nee maar heb geen zin om in het weekend te werken+ heb de volgende vakanties niet zóveel tijd...
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
Mister X  
#32 Gepost : woensdag 12 januari 2011 21:04:19(UTC)
Mister X


50 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 2.336

sven vq schreef:
gisteren heb ik de trend micro in mijn handen gehad. Het eerste wat me opviel: het gewicht is echt aan de hoge kant :-s

Heb er een beetje mee kunnen proefvaren, vaart tamelijk snel en korte draaicirkel. Qua elektronica identiek aan ultimate elektronica (zelfde handzender ook).

Het laadbak systeem vind ik wel een pluspunt. zijn 2 centrale kleppen die samen 1 bakje vormen.
Verlichting is ook goed te noemen, volgens mij zelfs ook iets te fel (probleem van de ultimate bij het uitvaren 's nachts).

Hopelijk binnenkort wat meer info.
qua prijs vind ik het wel interessant. In de winkel stond deze 295 euro dacht ik.

Grtz


Gedachten stel je krijgt wat met de boot kan je toch altijd graupner of futaba
onderdelen plaatsen. Gezien de prijs is dit idee interessant of toch beter een
professionele boot kopen, het idee kan ook bij de ultimate baitcruiser toch Knipoog
PS: Wanneer de field testen goed zijn kun je altijd onderdelen verbruiken tot
dat het niet meer werkt. Vind dit wel interessant graag jullie reactie bedankt!

Bewerkt door de gebruiker woensdag 12 januari 2011 21:09:17(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

sven vq  
#33 Gepost : woensdag 12 januari 2011 22:42:44(UTC)
sven vq


20 ponder

Lid sinds: 2-3-2010(UTC)
Berichten: 363

maar als je zelf alles moet gaan veranderen, dan ben je al beter af als je van de eerste keer een big dropper ofzo koopt.
ik zou ook direct naar een big dropper kijken of een baiter o.i.d. moest ik niet de voordelen hebben waar ik nu van geniet.
Bij een bigdropper is er bv ruimte genoeg aanwezig om bv achteraf zelf een dieptemeter in te bouwen. Dit was met mijn baitcruiser (de grote) vandaag een ander geval. Gelukkig ben ik graag bezig met oplossingen zoeken en heb ik de tijd hiervoor, dus heb ik nu ook zelf eentje ingebouwd zonder dat de boot uit balans zit.

mijn voorspelling voor de trend micro (aangezien ik vermoed dat dit ultimate-niveau is):

in 3/4 van de gevallen ga je een boot hebben waar je geen klachten over hebt, tenzij je gaat muggenziften. Heb je echter een maandagochtendmodel:

-Roesten van de schroefasjes.
-oxideren van motorcilinders
-lekkage op de sluitringen (dit was een probleem bij de grote baitcruiser, wss zal dit niet meer voorkomen maar je weet nooit)

voor de prijs is het wel een goed bootje denk ik. Zal toch nog eens gaan vragen om deze de eerstvolgende sessie mee te mogen nemen.

Grtz
Mister X  
#34 Gepost : woensdag 12 januari 2011 23:12:35(UTC)
Mister X


50 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 2.336

sven vq schreef:
maar als je zelf alles moet gaan veranderen, dan ben je al beter af als je van de eerste keer een big dropper ofzo koopt.
ik zou ook direct naar een big dropper kijken of een baiter o.i.d. moest ik niet de voordelen hebben waar ik nu van geniet.
Bij een bigdropper is er bv ruimte genoeg aanwezig om bv achteraf zelf een dieptemeter in te bouwen. Dit was met mijn baitcruiser (de grote) vandaag een ander geval. Gelukkig ben ik graag bezig met oplossingen zoeken en heb ik de tijd hiervoor, dus heb ik nu ook zelf eentje ingebouwd zonder dat de boot uit balans zit.

mijn voorspelling voor de trend micro (aangezien ik vermoed dat dit ultimate-niveau is):

in 3/4 van de gevallen ga je een boot hebben waar je geen klachten over hebt, tenzij je gaat muggenziften. Heb je echter een maandagochtendmodel:

-Roesten van de schroefasjes.
-oxideren van motorcilinders
-lekkage op de sluitringen (dit was een probleem bij de grote baitcruiser, wss zal dit niet meer voorkomen maar je weet nooit)

voor de prijs is het wel een goed bootje denk ik. Zal toch nog eens gaan vragen om deze de eerstvolgende sessie mee te mogen nemen.

Grtz


Duidelijk taal bedankt voor de informatie spaar door tot dat het geld bij elkaar
is voor een goed & degelijk professional boot bespaard toch hoop frustraties Knipoog
sven vq  
#35 Gepost : donderdag 13 januari 2011 01:49:18(UTC)
sven vq


20 ponder

Lid sinds: 2-3-2010(UTC)
Berichten: 363

Natuurlijk moet je je ook afvragen of het wel nodig is om zo'n dure boot aan te schaffen.
Ik had destijds ook keuze tussen verschillende boten. heb lang getwijfeld tussen anatec, big dropper, baitcruiser en de scen bait boat.
Ik baseerde me eerst op de functies van de boten. Dus toen was voor mij de logische keuze een anatec of een big dropper in huis te halen. Natuurlijk was een dieptemeter een optie die ik overwoog om er bij te nemen. We spreken dan direct over bedragen boven de 1000 euro, voor een student een zware som (net een autootje gekocht ook toen).

Ik wou me echter niet overhaasten en heb toen even mijn visserij doorgelicht, me eens afgevraagd wanneer ik die boot echt nodig ging hebben. Ik vond het immers zonde mij zo'n dure boot aan te schaffen om deze vervolgens maar enkele keren per jaar te gebruiken.

Dus toen begon ik de situaties te bekijken en kwam tot de conclusie dat ik toch meer een werper was (ik voel nu eenmaal graag het lood de bodem raken na een worp).
Wanneer ik alles bekeek, kwam ik tot de conclusie dat een baitcruiser voor mij voldoende zou zijn en met al het geld dat ik bespaarde, kocht ik me 4 nieuwe hengels waardoor ik stekken kon aanwerpen die tot voor kort net niet haalbaar waren.

Moraal van het verhaal:

Voor mensen die een voerbootje nodig hebben om hun aas op 100m uit de kant te brengen (nog verder zou al moeilijker gaan omdat je de trend gewoon niet meer ziet dan) en niet op grote "binnenzeeën" gaat vissen, dan is die trend waarschijnlijk een ideaal bootje.
Voor een kleine 600 euro heb je hier in de winkel een trend micro en een FC90 fishfinder (welke nu in mijn baitcruiser zit, er volgt gauw een review). een beetje knutselwerk en je hebt een goed bootje waar je veel plezier aan kunt hebben en waar je al op veel waters terecht kan. Nog een extra accuutje erbij en je bent nog niet aan de helft van een full option bigdropper.
Het hangt er gewoon vanaf wat je exact er mee wil bereikenKnipoog

Grtz

Mister X  
#36 Gepost : donderdag 13 januari 2011 11:42:34(UTC)
Mister X


50 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 2.336

sven vq schreef:
Natuurlijk moet je je ook afvragen of het wel nodig is om zo'n dure boot aan te schaffen.
Ik had destijds ook keuze tussen verschillende boten. heb lang getwijfeld tussen anatec, big dropper, baitcruiser en de scen bait boat.
Ik baseerde me eerst op de functies van de boten. Dus toen was voor mij de logische keuze een anatec of een big dropper in huis te halen. Natuurlijk was een dieptemeter een optie die ik overwoog om er bij te nemen. We spreken dan direct over bedragen boven de 1000 euro, voor een student een zware som (net een autootje gekocht ook toen).

Ik wou me echter niet overhaasten en heb toen even mijn visserij doorgelicht, me eens afgevraagd wanneer ik die boot echt nodig ging hebben. Ik vond het immers zonde mij zo'n dure boot aan te schaffen om deze vervolgens maar enkele keren per jaar te gebruiken.

Dus toen begon ik de situaties te bekijken en kwam tot de conclusie dat ik toch meer een werper was (ik voel nu eenmaal graag het lood de bodem raken na een worp).
Wanneer ik alles bekeek, kwam ik tot de conclusie dat een baitcruiser voor mij voldoende zou zijn en met al het geld dat ik bespaarde, kocht ik me 4 nieuwe hengels waardoor ik stekken kon aanwerpen die tot voor kort net niet haalbaar waren.

Moraal van het verhaal:

Voor mensen die een voerbootje nodig hebben om hun aas op 100m uit de kant te brengen (nog verder zou al moeilijker gaan omdat je de trend gewoon niet meer ziet dan) en niet op grote "binnenzeeën" gaat vissen, dan is die trend waarschijnlijk een ideaal bootje.
Voor een kleine 600 euro heb je hier in de winkel een trend micro en een FC90 fishfinder (welke nu in mijn baitcruiser zit, er volgt gauw een review). een beetje knutselwerk en je hebt een goed bootje waar je veel plezier aan kunt hebben en waar je al op veel waters terecht kan. Nog een extra accuutje erbij en je bent nog niet aan de helft van een full option bigdropper.
Het hangt er gewoon vanaf wat je exact er mee wil bereikenKnipoog

Grtz



Denk dat ik een voerboot wel veel wil gebruiken omdat het water hier obstakel rijk is
bosranden,waterplanten. De wateren zijn druk bevist veel hengel druk in het weekend
lijkt het wel op en camping. Probeer mijn worpen op 3 te houden betrap mij zelf keer
op keer dit is niet het geval. Bekijk het zo stel iemand belt of trapt tegen je voordeur
kijk je toch even wat is hier aan de hand. De 1e & 2e keer niets aan de hand bij 3 of
meer vertrouwen je het zaakje niet misschien een inbreker? Klink misschien achterlijk
wij als vissers breken toch in het huis van de karper. Maar goed back to the point ok
voor mij is een klein voerboot voldoende mag best lijken op een lelek eentje niet erg
laten de karpers maar denken dat dingetje boven ons koppen lijkt op een eend toch?
Laten we eerlijk zijn wat kost nou werkelijk een voerboot (productie prijs) durf bijna
met zekerheid zeggen 1/3 deel van de nieuw winkel prijs. Met deze gedachten in hand
laat ik mij niet gek maken. Wij willen allemaal een bootje met betrouwbaar materialen/
electronica voor toch een leuk prijsje wil niet de capitien zijn van mijn zinkend bootje!
Met de kijk naar de toekomst vind ik een digitaal handzender onder kleppen voor voer
sterk & stabiel casco + goed service geen overbodig luxe afwachting van je review Knipoog
PS: En diepte meter is zeker niet overbodig zoek geen kermis atractie met van alles
en nog wat toeters & bellen waar ik toch geen gebruik van maak basisfuncties prima!

Bewerkt door de gebruiker donderdag 13 januari 2011 11:52:55(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

melvin verhoeven  
#37 Gepost : donderdag 13 januari 2011 12:24:07(UTC)
melvin verhoeven


5 ponder

Lid sinds: 13-5-2010(UTC)
Berichten: 32

of je nu de baitcruiser haalt of de trend micro maakt geen reet uit..
komen allemaal uit china zitten dezelfde onderdelen in dus in dat geval zou ik voor de s60 gaan
of de micro

kheb zelf de skarp s60 en een dreamcatcher
maar die skarp werkt perfect!

matszj  
#38 Gepost : donderdag 13 januari 2011 18:20:01(UTC)
matszj


20 ponder

Lid sinds: 30-10-2010(UTC)
Berichten: 262

waarom heb je er 2 als ik vragen mag?
melvin verhoeven  
#39 Gepost : woensdag 19 januari 2011 17:14:00(UTC)
melvin verhoeven


5 ponder

Lid sinds: 13-5-2010(UTC)
Berichten: 32

omdat ik pas geleden de dreamcatcher heb gekocht met fishfinder etc.. en de skarp binnekort ga verkopen..
matszj  
#40 Gepost : woensdag 19 januari 2011 18:34:13(UTC)
matszj


20 ponder

Lid sinds: 30-10-2010(UTC)
Berichten: 262

oke. dan zal ik is naar de prijs kijken.
gr
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
9 Pagina's<1234>»
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.