logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's12>
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
whitey  
#1 Gepost : maandag 22 september 2014 13:32:41(UTC)
whitey


45 ponder

Lid sinds: 15-5-2012(UTC)
Berichten: 1.962
Man
België
Locatie: West-Vlaanderen

Bedankjes: 100 keer
Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
Beste CF Sponsors,

Wie niet waagt, niet wint (of blijft maagd, kies zelf maar).

"mijn" vraag: Naar de sponsors van CF toe: krijgen (actieve) CF forumleden geen (extra) percentage korting bij een eventuele aankoop bij jullie?
Ik vraag dit dus helemaal niet enkel voor mezelf, maar ik ga ervan uit dat dit forum met zijn duizenden leden toch jaarlijks vele duizenden euro's aan materiaal kopen, en "onze" sponsors kunnen er alleen maar beter van worden, nu moet iedere sponsor mij ook niet vertellen dat ze reeds werken met kortingen en/of de laagste prijzen, ik heb best wel vele artikelen op vele websites vergeleken vooraleer ik deze vraag stelde, dus weet ik wel wat, waar het voordeligst is, natuurlijk moet er ook service na verkoop zijn!
Of bestaat er reeds iets dergelijks bij de CF sponsors?

1 voorbeeld? RAVEN geeft regelmatig kortingen 10 tot zelfs 25% op ALLE artikelen, ik weet er zeker van dat die dan een boost in hun verkoopcijfers zien.

dat was het dan weer.......voor deze keer.Schamen Silenced
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd.
"Show respect, only then you (can) earn respect!!"
Sponsor
carpbuddy  
#2 Gepost : maandag 22 september 2014 16:04:46(UTC)
carpbuddy


20 ponder

Lid sinds: 2-8-2014(UTC)
Berichten: 350
België
Locatie: eeklo

Bedankjes: 21 keer
Is 23 keer bedankt in 20 post(s)
goed gedacht, mijn gedachtBlij Blij Blij
Don't dream your life, But live your dream...
Erwin  
#3 Gepost : woensdag 24 september 2014 13:09:04(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Hallo allemaal. Zou ik dit even bespreken met sommige sponsors? Lijkt me wel een heel leuk idee!
thanks Erwin is 1x bedankt voor deze nuttige post.
Tycho Leushuis op 24-9-2014(UTC)
carpbuddy  
#4 Gepost : woensdag 24 september 2014 13:21:25(UTC)
carpbuddy


20 ponder

Lid sinds: 2-8-2014(UTC)
Berichten: 350
België
Locatie: eeklo

Bedankjes: 21 keer
Is 23 keer bedankt in 20 post(s)
Eerst geschreven door: Erwin Ga naar gequote bericht
Hallo allemaal. Zou ik dit even bespreken met sommige sponsors? Lijkt me wel een heel leuk idee!


zou leuk zijn en volgens mij ook de verkoop net iets meer doen stijgen wat een mooi argument is.
Don't dream your life, But live your dream...
Tycho Leushuis  
#5 Gepost : woensdag 24 september 2014 13:22:28(UTC)
Tycho Leushuis


15 ponder

Lid sinds: 2-2-2014(UTC)
Berichten: 176
Man
Nederland
Locatie: Flevoland

Bedankjes: 12 keer
Is 10 keer bedankt in 10 post(s)
Eerst geschreven door: Erwin Ga naar gequote bericht
Hallo allemaal. Zou ik dit even bespreken met sommige sponsors? Lijkt me wel een heel leuk idee!


Fijn dat dit ook door de CF crew serieus wordt opgevat, sommige onder ons zouden dit helaas niet serieus opgevat hebben. maar dan heb je een tweede kwestie, wat als het alleen onder actieve leden geld? wat is dan een actief lid? en als het voor alle a leden geld, krijg je dan niet veel te veel aanmeldingen voor de korting? ik vindt het een super goed idee, maar het zijn wel allemaal puntjes om rekening mee te houden.
CarpRespect!
carpbuddy  
#6 Gepost : woensdag 24 september 2014 13:41:15(UTC)
carpbuddy


20 ponder

Lid sinds: 2-8-2014(UTC)
Berichten: 350
België
Locatie: eeklo

Bedankjes: 21 keer
Is 23 keer bedankt in 20 post(s)
Eerst geschreven door: Tycho Leushuis Ga naar gequote bericht
Eerst geschreven door: Erwin Ga naar gequote bericht
Hallo allemaal. Zou ik dit even bespreken met sommige sponsors? Lijkt me wel een heel leuk idee!


Fijn dat dit ook door de CF crew serieus wordt opgevat, sommige onder ons zouden dit helaas niet serieus opgevat hebben. maar dan heb je een tweede kwestie, wat als het alleen onder actieve leden geld? wat is dan een actief lid? en als het voor alle a leden geld, krijg je dan niet veel te veel aanmeldingen voor de korting? ik vindt het een super goed idee, maar het zijn wel allemaal puntjes om rekening mee te houden.


volgens mij ga je zeker meer aanmeldingen krijgen, maar denk ook dat forum actiever zal worden.
De leden zullen groeien, En denk ook wel dat mensen van andere forums zullen overstappen.
wat voor meer naambekendheid zorgt bij de sponsors, dus bij deze weer ten goede komt.
wat ze met actief bedoelen, vermoed ik iets rond wekelijks of dergelijke, normaal kunnen ze ook zien welke persoon laatst online was. nadeel is dan ook dat dit weer meer werk zal geven en zeker als dit doorgaat gaan mensen registreren, iedereen wil het minst betalen niet?
Don't dream your life, But live your dream...
thanks carpbuddy is 1x bedankt voor deze nuttige post.
Tycho Leushuis op 24-9-2014(UTC)
Tycho Leushuis  
#7 Gepost : woensdag 24 september 2014 13:46:34(UTC)
Tycho Leushuis


15 ponder

Lid sinds: 2-2-2014(UTC)
Berichten: 176
Man
Nederland
Locatie: Flevoland

Bedankjes: 12 keer
Is 10 keer bedankt in 10 post(s)
Eerst geschreven door: carpbuddy Ga naar gequote bericht
Eerst geschreven door: Tycho Leushuis Ga naar gequote bericht
Eerst geschreven door: Erwin Ga naar gequote bericht
Hallo allemaal. Zou ik dit even bespreken met sommige sponsors? Lijkt me wel een heel leuk idee!


Fijn dat dit ook door de CF crew serieus wordt opgevat, sommige onder ons zouden dit helaas niet serieus opgevat hebben. maar dan heb je een tweede kwestie, wat als het alleen onder actieve leden geld? wat is dan een actief lid? en als het voor alle a leden geld, krijg je dan niet veel te veel aanmeldingen voor de korting? ik vindt het een super goed idee, maar het zijn wel allemaal puntjes om rekening mee te houden.


volgens mij ga je zeker meer aanmeldingen krijgen, maar denk ook dat forum actiever zal worden.
De leden zullen groeien, En denk ook wel dat mensen van andere forums zullen overstappen.
wat voor meer naambekendheid zorgt bij de sponsors, dus bij deze weer ten goede komt.
wat ze met actief bedoelen, vermoed ik iets rond wekelijks of dergelijke, normaal kunnen ze ook zien welke persoon laatst online was. nadeel is dan ook dat dit weer meer werk zal geven en zeker als dit doorgaat gaan mensen registreren, iedereen wil het minst betalen niet?


daar heb je een zeer goed puntBlijb Like waar ik in 95% van de gevallen altijd wel een weerwoord heb, heb ik dat bij deze post een keer niet! zeer zeer zeer goede en nuttige post!!!
CarpRespect!
Jeroen84  
#8 Gepost : woensdag 24 september 2014 14:17:14(UTC)
Jeroen84


30 ponder

Lid sinds: 19-9-2013(UTC)
Berichten: 630
Nederland

Bedankjes: 12 keer
Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
Ik ben absoluut voor Blij heel goed idee!
Maar snap ook dat dit wel wat haken en ogen heeft mbt. de sponsors.

We wachten af Blijb
Pak een Bak!!

Schubbenteller: -1
thimon  
#9 Gepost : woensdag 24 september 2014 14:37:42(UTC)
thimon


50 ponder

Lid sinds: 19-12-2011(UTC)
Berichten: 1.233
Man
Locatie: Zwolle

Bedankjes: 81 keer
Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
Ook ik vind het een leuk idee MAAR....

Er moet inderdaad even goed gekeken worden naar de haken en ogen er van.

Like
Doorzetten wordt beloond!
carpbuddy  
#10 Gepost : woensdag 24 september 2014 16:34:12(UTC)
carpbuddy


20 ponder

Lid sinds: 2-8-2014(UTC)
Berichten: 350
België
Locatie: eeklo

Bedankjes: 21 keer
Is 23 keer bedankt in 20 post(s)
Eerst geschreven door: Tycho Leushuis Ga naar gequote bericht
Eerst geschreven door: carpbuddy Ga naar gequote bericht
Eerst geschreven door: Tycho Leushuis Ga naar gequote bericht
Eerst geschreven door: Erwin Ga naar gequote bericht
Hallo allemaal. Zou ik dit even bespreken met sommige sponsors? Lijkt me wel een heel leuk idee!


Fijn dat dit ook door de CF crew serieus wordt opgevat, sommige onder ons zouden dit helaas niet serieus opgevat hebben. maar dan heb je een tweede kwestie, wat als het alleen onder actieve leden geld? wat is dan een actief lid? en als het voor alle a leden geld, krijg je dan niet veel te veel aanmeldingen voor de korting? ik vindt het een super goed idee, maar het zijn wel allemaal puntjes om rekening mee te houden.


volgens mij ga je zeker meer aanmeldingen krijgen, maar denk ook dat forum actiever zal worden.
De leden zullen groeien, En denk ook wel dat mensen van andere forums zullen overstappen.
wat voor meer naambekendheid zorgt bij de sponsors, dus bij deze weer ten goede komt.
wat ze met actief bedoelen, vermoed ik iets rond wekelijks of dergelijke, normaal kunnen ze ook zien welke persoon laatst online was. nadeel is dan ook dat dit weer meer werk zal geven en zeker als dit doorgaat gaan mensen registreren, iedereen wil het minst betalen niet?


daar heb je een zeer goed puntBlijb Like waar ik in 95% van de gevallen altijd wel een weerwoord heb, heb ik dat bij deze post een keer niet! zeer zeer zeer goede en nuttige post!!!


haha je bent niet de enige dat geen weerwoord meer heeft Blij ik ben gewoon goed in mensen overtuigen. Shhh
Don't dream your life, But live your dream...
Carpphoto  
#11 Gepost : woensdag 24 september 2014 17:33:26(UTC)
Carpphoto


15 ponder

Lid sinds: 17-8-2014(UTC)
Berichten: 110
Man
Nederland
Locatie: Gelderland

Bedankjes: 4 keer
Is 8 keer bedankt in 7 post(s)
Het idee is leuk, maar:

Quote:
volgens mij ga je zeker meer aanmeldingen krijgen, maar denk ook dat forum actiever zal worden.

Helaas, dat denk ik niet, je krijgt meer leden, alleen om korting te krijgen.
Die nieuwe leden zullen niet actief meedoen op het forum, alleen misschien die items/topics die noodzakelijk zijn
voor het verkrijgen van die korting door bijvoorbeeld voorwaarden te stellen.
Wat is een actief lid? Waar ligt de grens?
En: wie bepaalt dat, wie controleert dat, wie houdt dat bij?

Quote:
De leden zullen groeien, En denk ook wel dat mensen van andere forums zullen overstappen

het aantal leden zal groeien, maar overstappen? Nee. Alleen lid worden om die korting te krijgen. Meer niet.

En zo zijn er meer te bedenken. Ik heb een beetje in de marketing meegekeken om te zien hoe een en ander draait.
De crew haalt zich heel wat (extra) werk op de hals hiermee.
---------------------------------------------
http://carpphotopassion.wordpress.com/
whitey  
#12 Gepost : woensdag 24 september 2014 18:17:01(UTC)
whitey


45 ponder

Lid sinds: 15-5-2012(UTC)
Berichten: 1.962
Man
België
Locatie: West-Vlaanderen

Bedankjes: 100 keer
Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
@Carpphoto: het was ook maar 1 vraag die ik stelde hé? Een neen heb ik altijd, een ja kan ik krijgen, en indien zo dan worden we daar enkel maar beter van toch?
Ik en vele anderen zijn er ons wel van bewust dat de crew haar uiterste best doet voor ons, en dat dagelijks, nergens worden we zo verwend, de crew weet maar al te goed wie hier actief of passief gebruiker is.

Ik heb deze vraag voor de/onze sponsors enkel gesteld, omdat wij leden er zoals eerder verteld er beter van worden (de sponsors ook ,als ze meer verkopen), en de leden, dat denk ik toch, liever bij de sponsors van CF zouden kopen dan ergens anders, niet?

PS. Voor en tegenstanders zijn er altijd, voor om het even wat.
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd.
"Show respect, only then you (can) earn respect!!"
carpbuddy  
#13 Gepost : donderdag 25 september 2014 12:57:48(UTC)
carpbuddy


20 ponder

Lid sinds: 2-8-2014(UTC)
Berichten: 350
België
Locatie: eeklo

Bedankjes: 21 keer
Is 23 keer bedankt in 20 post(s)
Eerst geschreven door: whitey Ga naar gequote bericht
@Carpphoto: het was ook maar 1 vraag die ik stelde hé? Een neen heb ik altijd, een ja kan ik krijgen, en indien zo dan worden we daar enkel maar beter van toch?
Ik en vele anderen zijn er ons wel van bewust dat de crew haar uiterste best doet voor ons, en dat dagelijks, nergens worden we zo verwend, de crew weet maar al te goed wie hier actief of passief gebruiker is.

Ik heb deze vraag voor de/onze sponsors enkel gesteld, omdat wij leden er zoals eerder verteld er beter van worden (de sponsors ook ,als ze meer verkopen), en de leden, dat denk ik toch, liever bij de sponsors van CF zouden kopen dan ergens anders, niet?

PS. Voor en tegenstanders zijn er altijd, voor om het even wat.


ze mogen ook altijd sponsoren met bollies uiteraard Blij

Don't dream your life, But live your dream...
whitey  
#14 Gepost : dinsdag 30 september 2014 14:14:49(UTC)
whitey


45 ponder

Lid sinds: 15-5-2012(UTC)
Berichten: 1.962
Man
België
Locatie: West-Vlaanderen

Bedankjes: 100 keer
Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
Waarom doen de CF sponsors ook geen dergelijke acties zoals bijvoorbeeld Raven?

Gewoon voor iedereen X% korting op bepaalde data, ik denk niet hier al 1 actie te hebben gezien van "onze sponsors"., het enige tot op heden was: nieuwe producten toegevoegd, of nieuwe website.......enz....

Ik bedoel dan: ze zijn sponsor van CF, maar wij forumleden hebben daar bij mijn weten niks aan, buiten de banners die we zien toch?

Ik vraag dit allesbehalve voor mij persoonlijk, wel voor ieder CF lid!

Alvast bedankt.Silenced
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd.
"Show respect, only then you (can) earn respect!!"
timvanzanten  
#15 Gepost : woensdag 1 oktober 2014 07:20:55(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
Beste Whitey,

De sponsors zijn ervoor om de maandelijkse kosten te betalen die we maken als CF. Denk aan de kosten van de servers, ontwikkelkosten et cetera. Het maandelijks onderhouden van de website kost nu eenmaal geld. In principe maken de sponsors het mogelijk dat jullie kosteloos gebruik kunnen maken van onze website. Het is aan hun zelf of ze ook nog kortingen willen geven aan ons.


Gr. Tim,
whitey  
#16 Gepost : woensdag 1 oktober 2014 12:04:09(UTC)
whitey


45 ponder

Lid sinds: 15-5-2012(UTC)
Berichten: 1.962
Man
België
Locatie: West-Vlaanderen

Bedankjes: 100 keer
Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
Eerst geschreven door: timvanzanten Ga naar gequote bericht
Beste Whitey,

De sponsors zijn ervoor om de maandelijkse kosten te betalen die we maken als CF. Denk aan de kosten van de servers, ontwikkelkosten et cetera. Het maandelijks onderhouden van de website kost nu eenmaal geld. In principe maken de sponsors het mogelijk dat jullie kosteloos gebruik kunnen maken van onze website. Het is aan hun zelf of ze ook nog kortingen willen geven aan ons.


Gr. Tim,


Tim, ik weet best wel dat een server(s) (huren) geld kost hoor, ik zit zelf 20 jaar in de branche, maar het is toch niet teveel gevraagd om als crew efkes de sponsors te vragen of ze geen acties plannen?, ik kan moeilijk als enkeling alle CF sponsors een mail sturen met mijn vraag toch? ze kunnen er enkel beter van worden, indien niet, wel dan blijf ik gewoon kopen bij winkels die wel regelmatig kortingen geven, daarin ga ik wel niet alleen zijn.

Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd.
"Show respect, only then you (can) earn respect!!"
HarryO  
#17 Gepost : zondag 5 oktober 2014 10:41:41(UTC)
HarryO


40 ponder

Lid sinds: 28-5-2014(UTC)
Berichten: 1.103
Man
Nederland
Locatie: Lochem

Bedankjes: 25 keer
Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
Vind het een goed idee.
Een limiet stellen?
Wat dacht je van de statistieken van de leden, hier kun je al zien wie er veel actief is op het forum.
Daarnaast kunnen de sponsors ook zelf een lijst maken en korting geven naar gelang de aankopen, hoeveel en hoe vaak.
Zo bouw je korting op.
Maar ik denk dat ze die al wel hebben, zaken doen is klanten binden.
geniet aan het water, bewaar de stress voor later.
carpbuddy  
#18 Gepost : zondag 5 oktober 2014 14:58:28(UTC)
carpbuddy


20 ponder

Lid sinds: 2-8-2014(UTC)
Berichten: 350
België
Locatie: eeklo

Bedankjes: 21 keer
Is 23 keer bedankt in 20 post(s)
Persoonlijk vermoed ik ook dat in beide gevallen meer voordelen dan nadelen zijn.
Waarvoor zou je het niet proberen ? stel gewoon een email samen met de voordelen die ze er uithalen.

wat soort voordelen kan kortingen teweeg brengen?

1. Er zal meer worden gecommuniceerd over het bedrijf : mond aan mond reclame is altijd het beste.

2. De winstmarge zal lager liggen, maar door meerdere bestellingen zal de verkoop stijgen.
Waardoor dit verschil uiteindelijk miniem word.

3. Je kan de korting extra in het daglicht stellen d.m.v een artikel te schrijven op website of forum.

4. De links zullen stijgen in google zoekmachine aangezien ze vaker bezocht worden.

5. Ze kunnen bijvoorbeeld 1x per week zeggen bijvoorbeeld zondag is het korting en de vruchten ervan plukken
Waardoor ze ook de mindere verkochten producten eens uit de rekken kunnen halen en verkopen.
Hebben we tijd genoeg om reclame te maken op forum/facebook/twitter noem maar op.
Zondag is vaak een dag dat mensen de laptop of dergelijke nemen en surfen.

zo kan je natuurlijk blijven doorgaan, wat heb je als crew te verliezen?
Een NEE heb je een JA kan je krijgen

mvg


Don't dream your life, But live your dream...
thanks carpbuddy is 1x bedankt voor deze nuttige post.
Erwin op 2-11-2014(UTC)
whitey  
#19 Gepost : zondag 5 oktober 2014 15:29:52(UTC)
whitey


45 ponder

Lid sinds: 15-5-2012(UTC)
Berichten: 1.962
Man
België
Locatie: West-Vlaanderen

Bedankjes: 100 keer
Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
Ik ben blij dat ik niet alleen ben met mijn voorstel!Handdruk
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd.
"Show respect, only then you (can) earn respect!!"
carpbuddy  
#20 Gepost : maandag 6 oktober 2014 13:27:01(UTC)
carpbuddy


20 ponder

Lid sinds: 2-8-2014(UTC)
Berichten: 350
België
Locatie: eeklo

Bedankjes: 21 keer
Is 23 keer bedankt in 20 post(s)
Eerst geschreven door: whitey Ga naar gequote bericht
Ik ben blij dat ik niet alleen ben met mijn voorstel!Handdruk



mij moet je niet overtuigen, we kunnen misschien nog een poll doen Blij Like
Don't dream your life, But live your dream...
Gebruikers aanwezig in dit topic
2 Pagina's12>
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.