logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

11 Pagina's«<91011
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Johan Krenger  
#201 Gepost : zondag 12 februari 2012 21:40:43(UTC)
Johan Krenger


50 ponder

Lid sinds: 6-4-2011(UTC)
Berichten: 1.053

Bedankjes: 10 keer
Is 25 keer bedankt in 22 post(s)
Wat zijn je naam, je leeftijd en woonplaats ?
Ik heet Johan dus.. ben 29 jaar geleden geboren in Harlingen maar woon sinds mijn 4de in Apeldoorn.

Wat doe je in het dagelijks leven ?
Ik werk op een accountantskantoor als salarisadministrateur / assistent accountant

Wanneer en op welke manier ben je met deze hobby in aanraking gekomen, met andere woorden, hoe ben je met het karpervirus besmet geraakt ?
Ik kom echt uit een vissers famillie, dus hield al een hengel vast voor ik kon lopen! En ja net als Henk had ik ook wel eens van die vervelende vissen die mijn bamboo hengel kapot probeerde te maken, ik ben altijd een all-round visser geweest en heb mij eerst in de wedstrijd wereld gespecialiceerd, na 5 jaar clubkampioen te zijn geweest heb ik de vaste stok aan de wilgen gehangen en helemaal over gegaan naar de karperwereld!

Dit is een forum speciaal voor karpervissers. Waarom heb je voor deze vorm van vissen gekozen ?
De uitdaging, de rust, de mooie omgeving en vooral de schoonheid van onze gevinde vriend!

Vis je alleen of heb je een maatje ?
Hoewel ik alleen vissen ook geen straf vind, zit ik toch wel graag met een van mijn maten te vissen... toch wat gezelliger!

Met welke hengel(s) vis je ?
2,3/4 lbs van spro (weet zo niet eens welk type)

Wat is de leukste, domste, meest bijzondere of meest maffe reactie geweest die je tijdens het vissen van omstanders hebt gehad ?
Ooit een gehad die het wel heel bijzonder vond dat ik een karper aan de vaste stok had gevangen, toen hij eenmaal weg was kwam ik erachter dat hij met zijn lompe poten op een hengeldeel had gestaan...

Wat vind je van het Carpfeeling forum ?
Zeer informatief, en natuurlijk ook leuke luchtere onderdelen.

Ben je behalve op dit forum ook nog op andere forums actief ?
Nee.


Heb je misschien nog een gouden tip of goed advies voor je collega vissers ?
Lekker mekaar in de waarde laten, al is je mening nog zo anders!

Wat is je PB ( persoonlijk record )
Snoek, 1,12m
Karper, 34pond
Steur, 1,57m
Barbeel, 71cm
etc.

Wie mag het volgende interview invullen ?
Degene die zich geroepen voelt dat te doen.


Als je dit kopieert en plakt heb het het interview ( als je hem als volgende mag invullen )

Bewerkt door de gebruiker zondag 12 februari 2012 21:41:17(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

andre van der kraats  
#202 Gepost : zondag 12 februari 2012 22:20:03(UTC)
andre van der kraats


20 ponder

Lid sinds: 9-1-2012(UTC)
Berichten: 370
Man
Nederland

Wat zijn je naam, je leeftijd en woonplaats ?

Andre van der Kraats, 33 jaar ,woon in zevenhuizen zuid-holland met mijn vrouw en 3 kinderen.

Wat doe je in het dagelijks leven ?

Ben ondernemer en heb een autoschadeherstelbedrijf

Ben fieldtester van bb carp products ( bosscheboilies)

Wanneer en op welke manier ben je met deze hobby in aanraking gekomen, met andere woorden, hoe ben je met het karpervirus besmet geraakt ?

Denk net als zo velen vroeger met de vaste stok en een karper haken verspelen en daarna met een telescoop hengel achter deze gevinde vrind aan.

Dit is een forum speciaal voor karpervissers. Waarom heb je voor deze vorm van vissen gekozen ?

De rust, natuur en natuurlijk de uitdaging

Vis je alleen of heb je een maatje ?

Vis veel alleen maar ook met mijn zwager die heb ik ook ermee besmet 14 jaar geleden

Met welke hengel(s) vis je ?

fox rangemaster 2,75 lbs
pb bleu spirit 2,75 lbs

Wat is de leukste, domste, meest bijzondere of meest maffe reactie geweest die je tijdens het vissen van omstanders hebt gehad ?

De vraag is het nog wat terwijl je met een hengel in je handen staat die zo krom als een hoepel is en een kolkend geheel voor de kant voor het net.

Wat vind je van het Carpfeeling forum ?

top forum ben nog niet zo lang lid maar wat een gemoederlijk forum is dit top mannen!!

Ben je behalve op dit forum ook nog op andere forums actief ?

Karperen.net , karperwereld


Heb je misschien nog een gouden tip of goed advies voor je collega vissers ?

Kijk niet te veel naar anderen en doe je eigen ding waar je je goed bij voel en beleef er plezier aan!

Wat is je PB ( persoonlijk record )

op het moment een spiegel van 24 kg
en een schub van 22 kg

Wie mag het volgende interview invullen ?

heb er nog geen gelezen van ericesv

Als je dit kopieert en plakt heb het het interview ( als je hem als volgende mag invullen )

Enjoy every day it never comes back!!
ericesv  
#203 Gepost : maandag 13 februari 2012 12:01:19(UTC)
ericesv


35 ponder

Lid sinds: 3-10-2009(UTC)
Berichten: 965
Man
Nederland

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Wat zijn je naam, je leeftijd en woonplaats ?

Eric Verhiest , geboren in 1962 en woon in Rotterdam

Wat doe je in het dagelijks leven ?

Eigenaar van een hengelsport groothandel( tje)
en brandweerman van beroep in de gemeente Rotterdam


Wanneer en op welke manier ben je met deze hobby in aanraking gekomen, met andere woorden, hoe ben je met het karpervirus besmet geraakt ?
Toen ik een jaar of 7 was zijn mijn ouders verhuisd naar Capelle aan de IJssel alwaar achter het huis een grote vijver lag vol karper, in die tijd kwam zelfs rieni groothuis hier vissen , mijn opa nam mij mee naar de waterkant met een bamboe hengel omdat ik bij de verbouwing in de weg liep, na het verspelen van mijn allereerste karper is eigelijk het virus ontstaan maar pas in 1974 ben ik echt gericht op karper gaan vissen.


Dit is een forum speciaal voor karpervissers. Waarom heb je voor deze vorm van vissen gekozen ?

De rust de ruimte en de natuur, ontstressen dat zijn eigelijk de kernwoorden voor mijn visserij en dat is volgens mij dan weer synoniem aan karpervissen.


Vis je alleen of heb je een maatje ?

Ik heb in al die jaren diverse maatjes gehad maar 1 steekt er met kop en schouders bovenuit en dat zijn mijn eigen dochters, ze vissen al vanaf dat ze een jaar of 5 zijn eerst met de vaste hengel daarna vanaf dat ze een jaar of 12 waren gericht op karper en Iris is daar de fanatiekste in een weekje in de bivy is voor haar een feest.



Met welke hengel(s) vis je ?

Op dit moment met de prachtige stokken van Leon Hoogendijk maar ooit begonen met de Hardy 10.10 eigelijk was dat een zalm hengel


Wat is de leukste, domste, meest bijzondere of meest maffe reactie geweest die je tijdens het vissen van omstanders hebt gehad ?

Eigelijk zijn dat er diverse maar 1 is mij altijd wel erg bijgebleven, op de kralingseplas eind jaren 80 bezig met een voercampagne krijg ik bezoek van een kerel die een tijdje staat te kijken en dan naar mij toekomt en met zwoele stem vraagt , wat zijn dat voor geile ronde balletjes , daarna ben ik daar nooit meer alleen wezen voeren, bbbbrrrrrr



Wat vind je van het Carpfeeling forum ?
na actief te zijn geweest op diverse forums kwam ik 3 jaar geleden erwin tegen die mij vertelde over zijn forum , na eens een tijdje te hebben gekeken kwam ik tot de conclusie dat dit een van de meest rustige forums is met veelal respect naar elkaar iets wat mij erg aanspeekt




Ben je behalve op dit forum ook nog op andere forums actief ?

Karperen.net , Visforum.nl


Heb je misschien nog een gouden tip of goed advies voor je collega vissers ?

een tip ja eigelijk wel , karpervissen is genieten van de natuur en de rust om je heen respecteer anderen zodat jij ook respect zal krijgen.



Wat is je PB ( persoonlijk record )

eigelijk vind ik records niet zo belangrijk maar 20 kilo spiegel en 22 kilo schub zijn tot heden de grootste vissen.


Wie mag het volgende interview invullen ?

dat is een moeilijke maar ik weet dat hij hier meeleest en zich nog niet heeft aangemeld , zijn naam Jan Willem Ooms.
en mocht hij niet willen dan geef ik het stokje door aan ricardo koster



Als je dit kopieert en plakt heb het het interview ( als je hem als volgende mag invullen )






als karpervissen en kwaliteit je passie is www.carp-supplies.nl

Bewerkt door de gebruiker maandag 13 februari 2012 15:26:39(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

ericesv heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
IMG_3904.jpg
IMG_4513a1.jpg
als karpervissen je passie is .
Erwin  
#204 Gepost : maandag 13 februari 2012 12:12:19(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Gaaf mensen! Erg leuk om allemaal te lezen!
ricardo koster  
#205 Gepost : maandag 13 februari 2012 17:27:46(UTC)
ricardo koster


10 ponder

Lid sinds: 1-1-2012(UTC)
Berichten: 64

Bedankjes: 1 keer
Wat zijn je naam, je leeftijd en woonplaats ?
UserPostedImage

Ik ben Ricardo Koster,bijna 25 jaar( april ).En ik woon net als Eric in Rotjeknor.

Wat doe je in het dagelijks leven ?

In het dagelijks leven ben ik sprinklermonteur bij Aqua plus.

Wanneer en op welke manier ben je met deze hobby in aanraking gekomen, met andere woorden, hoe ben je met het karpervirus besmet geraakt ?
UserPostedImage

Eigenlijke vanaf dat ik kon lopen werd het er ingewreven,mijn pa nam me altijd mee bij al die mooie singeltjes in schiebroek,we deden daar vaak wedstrijdje : Wie met de korst de meeste vissen wist te vangen.


Dit is een forum speciaal voor karpervissers. Waarom heb je voor deze vorm van vissen gekozen ?

UserPostedImage
Omdat ik hiermee mijzelf optimaal vermaak,het jagers instinct,de drang om alles te verfijnen,de drang om te gaan vissen ongeacht het weertype.
Het gehele plaatje dat is alles waar ik voor ga.
Ik kan me geen ander leven voor me halen,lichtelijke obsessie dus.. ( FREAK ! )


Vis je alleen of heb je een maatje ?


Ik vis wanneer ik zin heb,dus ik vis met een maatje als dat uitkomt,en anders alleen.
het maakt allemaal niet zo veel uit,maar met ze twééen is het gezelliger natuurlijk.
maar eenzame nachten op een dijk aan de rivier,of in een sprookjes bos waar de spoken tot leven komen snachts intresseert me in me uppie ook vrij weinig.
soms beleef je dan alles nog intenser dan als je met zijn twééen bent.
Maar een vaste maat heb ik niet,wel meerdere maten waarmee ik vis.



Met welke hengel(s) vis je ?
UserPostedImage
UserPostedImage
Op dit moment vis ik met 3 lb's van Maver 12'6 ft.
de 3 lbs heb ik nodig voor op de rivier,maar binnenkort eens wat lichter materiaal aanschaffen voor op de wat kleinere watertjes en voor in de winter.
ik schat zo'n 2,5 of 2,3/4 lbs.

Wat is de leukste, domste, meest bijzondere of meest maffe reactie geweest die je tijdens het vissen van omstanders hebt gehad ?

daar heb ik serieus niet echt een antwoord op.


Wat vind je van het Carpfeeling forum ?

Carpfeeling is wel een intressant forum,weinig geziek,mensen zijn behulpzaam,en er is genoeg informatie te vinden.
kortom : mij hoor je niet klagen.



Ben je behalve op dit forum ook nog op andere forums actief ?

jazeker : Karperwereld, Riviervissen.be


Heb je misschien nog een gouden tip of goed advies voor je collega vissers ?

Een tip ?? hmmm ??
UserPostedImage
www.esvsupplies.nl Als kwaliteit telt !!


Wat is je PB ( persoonlijk record )

gewoon wat foto's van verschillende vissen,geen records.wel vissen die ik nooit meer vergeet !!

UserPostedImage

UserPostedImage

UserPostedImage

UserPostedImage






2 maal 39,6 pondjes zowel schub als spiegel.
Maar gewichten boeien me niet zo heel veel,ik ga er dus ook niet selectief op vissen.
mischien ooit doe ik dat nog wel eens een keer hoor,als die drang ineens komt opdagen ofzo Blij

Wie mag het volgende interview invullen ?

Jan willem ooms Blij

Als je dit kopieert en plakt heb het het interview ( als je hem als volgende mag invullen

Bewerkt door de gebruiker maandag 13 februari 2012 17:34:24(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

spodfather  
#206 Gepost : maandag 13 februari 2012 18:55:47(UTC)
spodfather


20 ponder

Lid sinds: 16-8-2011(UTC)
Berichten: 215

erg toffe interviews allemaal,
leuk om de tijd mee te doden tot het ijs weer weg is.

next!

peter servais  
#207 Gepost : maandag 13 februari 2012 21:29:10(UTC)
peter servais


45 ponder

Lid sinds: 18-11-2010(UTC)
Berichten: 1.517
Man
Nederland

Bedankjes: 18 keer
Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
Zeker leuke interviews!!

Hoe gaan we het doen met de oude interviews, in een jaar kan natuurlijk een hoop gebeuren en veranderen. Dus misschien moeten de oude interviews binnekort weer eens geupdate worden..??
Groeten Peter, Knipoog

Aantal karpers 2015: 26 stuks
Ron van Houtum  
#208 Gepost : maandag 13 februari 2012 21:44:38(UTC)
Ron van Houtum


50 ponder

Lid sinds: 10-2-2010(UTC)
Berichten: 2.857
Man
Nederland
Locatie: in een huis

Bedankjes: 12 keer
Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
het enigste wat geupdate moet worden is waarschijnlijk de spullen waar je mee vist
Denk dat je naam niet veranderd is wel je leeftijd uiteraard

Lijkt mij als je dat gaat doen word het onoverzichtelijk lijkt mij
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen.
peter servais  
#209 Gepost : maandag 13 februari 2012 22:04:49(UTC)
peter servais


45 ponder

Lid sinds: 18-11-2010(UTC)
Berichten: 1.517
Man
Nederland

Bedankjes: 18 keer
Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
Ik kan nog wel wat dingetjes noemen hoor Ron,

Je baan, je PB, woonplaats..

Maar ik moet je gelijk geven het word te chaotisch als iedereen zijn interview overnieuw gaat doen.
Gewoon updaten dus....
Groeten Peter, Knipoog

Aantal karpers 2015: 26 stuks
diesel  
#210 Gepost : dinsdag 14 februari 2012 13:08:22(UTC)
diesel


40 ponder

Lid sinds: 5-7-2011(UTC)
Berichten: 1.122

Wat zijn je naam, je leeftijd en woonplaats ?
Ik ben Erik v Berne ,38 jaar en woon in Helmond.
Getrouwd en drie pubers waarvan de oudste 16 is.


Wat doe je in het dagelijks leven ?
Bijkomen van de tijd die ik te hard heb gewerkt.Resultaat van jarenlang teveel uren draaien en onder zware druk werken.Zwaar overspannen met alles wat daar bij komt kijken...
Dacht zelf dat gebeurd me nooit...maar kwam bedrogen uit.
Nu is het op doktersrecept vissen.


Wanneer en op welke manier ben je met deze hobby in aanraking gekomen, met andere woorden, hoe ben je met het karpervirus besmet geraakt ?
vissen is er met de paplepel ingegoten .Mn eerste karper is zo´n 25-30 jaar geleden ..mooie herinneringLike




Dit is een forum speciaal voor karpervissers. Waarom heb je voor deze vorm van vissen gekozen ?
Omdat de karper de op 1 na sterkste vis is die je hier in Nederland kunt vangen.


Vis je alleen of heb je een maatje ?
Diverse vismaten waaronder mn eigen zoon.



Met welke hengel(s) vis je ?
Ik vis met hengels van spro en bevallen prima


Wat is de leukste, domste, meest bijzondere of meest maffe reactie geweest die je tijdens het vissen van omstanders hebt gehad?
zou het zo nie weten........





Wat vind je van het Carpfeeling forum ?
kwaliteit,keurig en verzogd!



Ben je behalve op dit forum ook nog op andere forums actief ?
jazeker,maar niet op andere karper fora



Heb je misschien nog een gouden tip of goed advies voor je collega vissers?
Zou het prettig vinden als iedereen zn eigen rotzooi op zou ruimen


Wat is je PB (persoonlijk record)
ben met elke karper die ik vang blij


Wie mag het volgende interview invullen?
Diegene die er zin in heeftMee eens
groet erik
luuk412  
#211 Gepost : dinsdag 14 februari 2012 18:55:10(UTC)
luuk412


25 ponder

Lid sinds: 11-8-2011(UTC)
Berichten: 549

Wat zijn je naam, je leeftijd en woonplaats ?
ik ben Luuk van der Borgh ben 14jaar oud en woon in Neeritter(Limburg).



Wat doe je in het dagelijks leven ?

ik ga naar school in Heythuysen leerjaar3 gemengde leerweg MEI(Metaal, Electo, Instalatie).

Wanneer en op welke manier ben je met deze hobby in aanraking gekomen, met andere woorden, hoe ben je met het karpervirus besmet geraakt ?
ik ben al van kleins afaan aan het vissen. ooit een hengeltje gekocht en daarmee op de beek vissen. toen heb ik eens meegedaan aan een viskursus.
daar heb ik veel geleerd en ging bijna iedere week vissen op een vijvertje. daar zag ik dat mensen op karper visten en van zo'n grote vissen bovenhaalde.
ik dacht dat wil ik ook! en zo is het ongeveer begonnen. ik vis nu 2 jaar op karper.



Dit is een forum speciaal voor karpervissers. Waarom heb je voor deze vorm van vissen gekozen ?
omdat ik grote sterken vissen wou vangen. en omdat ik karper een hele mooie vis vind.


Vis je alleen of heb je een maatje ?
ik vis bijna altijd met een maatje.



Met welke hengel(s) vis je ?
ik vis met de Trend Majesti Carp


Wat is de leukste, domste, meest bijzondere of meest maffe reactie geweest die je tijdens het vissen van omstanders hebt gehad?
tsja... kan er zo niet op komen.




Wat vind je van het Carpfeeling forum ?
een zeer nette site en word goed bijgehouden.



Ben je behalve op dit forum ook nog op andere forums actief ?

nee.


Heb je misschien nog een gouden tip of goed advies voor je collega vissers?
nee eigelijk niet.


Wie mag het volgende interview invullen?
diegene die zich geroepen voelt om dit in te vullen


Carp fishing is not a hobby, it's a passion
Guus N  
#212 Gepost : dinsdag 28 februari 2012 22:43:47(UTC)
Guus N


25 ponder

Lid sinds: 11-8-2011(UTC)
Berichten: 493

Bedankjes: 1 keer
Wat zijn je naam, je leeftijd en woonplaats ?
Guus Niëns, 15 jaar, Maasbree (Limburg)

Wat doe je in het dagelijks leven ?
studeren en werken op de zaterdag en in de vakantie.

Wanneer en op welke manier ben je met deze hobby in aanraking gekomen, met andere woorden, hoe ben je met het karpervirus besmet geraakt ?
ik deed eerst altijd veel witvissen, dit heb ik ongeveer een jaar of 5 tot 6 jaar gedaan.
toen ging ik een keer met mijn neef naar een vijver en ving die daar mooie karpers.
Ik heb geprobeerd omdat daar ook te proberen maar helaas lukte dit niet omdat je daar alleen met de vaste stok mocht vissen, en elke keer knapte mijn lijn, of was er weer iets anders.
Toen ging ik op een andere sport en dat was handballen, daar zat iemand bij mij in het team die net een jaartje op karper viste.
Ik heb dus met hem afgesproken om een sessie te doen en zo ben ik aanraking gekomen met het karpervirus!Like

Dit is een forum speciaal voor karpervissers. Waarom heb je voor deze vorm van vissen gekozen ?
het is geweldig om zo'n mooie dril mee te mogen maken en van de natuur rondom je heen genieten, en wachten op zo'n snoeiharde run! Mee eens

Vis je alleen of heb je een maatje ?
Ik heb een vismaatje zoals je net ook al hebt kunnen lezen Knipoog

Met welke hengel(s) vis je ?
ik heb 2 trend carp revelution hengels van 2,75 lb met daaronder een shimano baitrunner 10000 en 6000

Wat is de leukste, domste, meest bijzondere of meest maffe reactie geweest die je tijdens het vissen van omstanders hebt gehad ?
Ik zat op een water op karper te vissen en toen kwam er een witvisser zitten, vraagt die of wij op zijn hengels willen letten zodat hij kon gaan schuilen in de autod'oh!

Wat vind je van het Carpfeeling forum ?
Ik vind het een geweldig forum, elke dag nieuwe onderwerpen,( daar steek je nog iets van op) Knipoog
en dan zo het carpforum, waar er soms aanbiedingen komen en mensen je goed helpen met je vragen beantwoorden Blij

Ben je behalve op dit forum ook nog op andere forums actief ?
Ja ik ben ook op visforum actief.

Heb je misschien nog een gouden tip of goed advies voor je collega vissers ?
Behandel elke vis met respect, ook al zijn ze klein.
ze worden later allemaal groot!

Wat is je PB ( persoonlijk record )
mijn PB is nu een 21 ponds schubkarper

Wie mag het volgende interview invullen ?
degene die zich geroepen voelt om dit te doen! Knipoog

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 28 februari 2012 22:45:05(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Henk Haarlem  
#213 Gepost : dinsdag 28 februari 2012 22:47:12(UTC)
Henk Haarlem


50 ponder

Lid sinds: 23-10-2011(UTC)
Berichten: 2.908
Man
Nederland
Locatie: Haarlem

Bedankjes: 1 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Leuk Guus, Like
"Mijn grootste moet ik nog vangen".
Mvg. Henk Haarlem.


"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen)
Rely not on the teacher, but on the teaching.
Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words.
Rely not on theory, but on experience.

Do not believe in anything simply because you have heard it.
Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations.
Do not believe anything because it is spoken and rumored by many.
Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes)
Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders.
Guus N  
#214 Gepost : dinsdag 28 februari 2012 23:14:51(UTC)
Guus N


25 ponder

Lid sinds: 11-8-2011(UTC)
Berichten: 493

Bedankjes: 1 keer
bedankt Henk! Blijb
PascalP  
#215 Gepost : woensdag 29 februari 2012 18:42:51(UTC)
PascalP


30 ponder

Lid sinds: 19-1-2011(UTC)
Berichten: 713
Nederland

Die jonge die bij je op handbal zit is geloof ik wel een goede jongeAngel
Het maakt niet uit groot of klein,
als ze maar mooi zijn
wouterbeyer  
#216 Gepost : woensdag 29 februari 2012 19:49:59(UTC)
wouterbeyer


20 ponder

Lid sinds: 22-10-2011(UTC)
Berichten: 327

Wat zijn je naam, je leeftijd en woonplaats ?

-Wouter Beyer
-14 jaar
-Goudswaard


Wat doe je in het dagelijks leven ?

-Karpervissen(L)
-School
-En het CF volgen.

Wanneer en op welke manier ben je met deze hobby in aanraking gekomen, met andere woorden, hoe ben je met het karpervirus besmet geraakt ?

ik werd eens mee gevraagd om mee te gaan hi-tech karpervissen. toen ik gelijk 3 karpers ving ben ik helemaal freaky geworden

Dit is een forum speciaal voor karpervissers. Waarom heb je voor deze vorm van vissen gekozen ?

??? omdat het gewoon te gaaf is

Vis je alleen of heb je een maatje ?

maatje

Met welke hengel(s) vis je ?

Trend Yaris Majesti Carp

Wat is de leukste, domste, meest bijzondere of meest maffe reactie geweest die je tijdens het vissen van omstanders hebt gehad ?

dat we aan een oudeman uitlegden hoe het werkt tussen de piepers en de sounderbox, toen hy het eindelijk begreep ging hy het uitleggen aan zijn vrouw en had hij het op eens over een mobieltje(sounderbox)

Wat vind je van het Carpfeeling forum ?


top

Ben je behalve op dit forum ook nog op andere forums actief ?

nop

Heb je misschien nog een gouden tip of goed advies voor je collega vissers ?

haha ik als broekie die grote mensen tips geven???
Wat is je PB ( persoonlijk record )

28.6 pnd

Wie mag het volgende interview invullen ?

zoektie zelf maar uit

Als je dit kopieert en plakt heb het het interview ( als je hem als volgende mag invullen )
PR : 35 pond
Karper teller 2013 : 6
Zwaarste 2013 :18 pond

ronalddehoog  
#217 Gepost : woensdag 29 februari 2012 20:42:45(UTC)
ronalddehoog


40 ponder

Lid sinds: 10-2-2012(UTC)
Berichten: 1.064

Bedankjes: 2 keer
Wat zijn je naam, je leeftijd en woonplaats ?
Ronald de Hoog, 17 jaar oud en woon in Oude Leede.

Wat doe je in het dagelijks leven ?
Ben bezig met de studie werktuigbouwkunde in Delft. Buiten dat werken, uitgaan en natuurlijk VISSEN! Blij

Wanneer en op welke manier ben je met deze hobby in aanraking gekomen, met andere woorden, hoe ben je met het karpervirus besmet geraakt ?
Door een aantal "via-via vrienden" waaronder mijn ondertussen geworden zwager. Hier ben ik toentertijd een paar keer wezen kijken en zo ook met het virus besmet geraakt.

Dit is een forum speciaal voor karpervissers. Waarom heb je voor deze vorm van vissen gekozen ?
Het is natuurlijk prachtig zo'n mooie vis vast te mogen houden! Snoeken ben ik ook wel voor in, maar ga liever karpervissen!

Vis je alleen of heb je een maatje ?
Eigenlijk ga ik nooit echt alleen. Af en toe is alleen snoeken of met de pen. Maar verder altijd met vrienden of me zwager.

Met welke hengel(s) vis je ?
Vorig jaar 3 nieuwe Fox warrior S's aangeschaft.

Wat is de leukste, domste, meest bijzondere of meest maffe reactie geweest die je tijdens het vissen van omstanders hebt gehad ?
Er kwam eens een gozer langs die dus geblowd had.(Zelf ben ik hier op tegen, maar het was niet anders) Dat was een vriend van een vriend waarmee ik zat te vissen. Toen hij weer vertrok zei hij: Jammer dat ik mijn schaatsen niet mee had. Dan konden we schaatsen! Haha, ik kwam niet meer bij!

Wat vind je van het Carpfeeling forum ?
Helemaal geweldig, ben hier pas net actief en nu is het al soortelijk een deel van mijn leven geworden! (A)

Ben je behalve op dit forum ook nog op andere forums actief ?
Nee.

Heb je misschien nog een gouden tip of goed advies voor je collega vissers ?
Kan beter tips gebruiken! Blij

Wat is je PB ( persoonlijk record )
Vorig jaar mijn PB verbeterd in de vorm van een 36 pond graskarper. Dit was nogal een verschil, mijn PB daarvoor was een 24 pond schub.


Wie mag het volgende interview invullen ?
Wie zich geroepen voelt.

Als je dit kopieert en plakt heb het het interview ( als je hem als volgende mag invullen )

Voer geen oorlog, voer de vissen.
Gebruikers aanwezig in dit topic
11 Pagina's«<91011
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.