logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's<12
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
chiele  
#21 Gepost : maandag 17 januari 2011 21:36:58(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

nu ja, sommigen vinden het sport, sommige niet... laat ons eerlijk zijn dat het eerder een passieve/denksport is, behalve het drillen van een zwaar spartelende vis of het sjouwen van al ons materiaal Knipoog
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
Ron van Houtum  
#22 Gepost : maandag 17 januari 2011 22:09:21(UTC)
Ron van Houtum


50 ponder

Lid sinds: 10-2-2010(UTC)
Berichten: 2.857
Man
Nederland
Locatie: in een huis

Bedankjes: 12 keer
Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
het is een sport als je snacht er 10 keer uit moet om een vis te drillen hahaha
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen.
ronald kingma  
#23 Gepost : maandag 17 januari 2011 22:12:45(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
Nee Ron dan valt het echt wel onder topsport. Maak een voetballer maar eens 10 x wakker in een nacht voor een penalty duel. Ik durf te wedden dat hij bij de 5e keer niet meer wakker te krijgen is hahahahaha.................................dus ........ gewoon topsport. :-"


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
Ron van Houtum  
#24 Gepost : maandag 17 januari 2011 22:15:59(UTC)
Ron van Houtum


50 ponder

Lid sinds: 10-2-2010(UTC)
Berichten: 2.857
Man
Nederland
Locatie: in een huis

Bedankjes: 12 keer
Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
ik heb het op chateaulake mee gemaakt
eerst een rit van 820km dan snacht 2 dubbele runs en nog wat enkele elke hengel weer uitwaden en dat dan 3 nachten achter elkaar
Pffff ben je net een zombie
2 biertjes en je ligt weer plat hahaha
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen.
ronald kingma  
#25 Gepost : maandag 17 januari 2011 23:00:54(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
hahahahahahahaha, ja en dan zeggen sommige mensen dat karpervissen geen TOPsport is Knipoog


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
Ruud Gosselink  
#26 Gepost : maandag 17 januari 2011 23:37:33(UTC)
Ruud Gosselink


35 ponder

Lid sinds: 10-1-2011(UTC)
Berichten: 930

Het is een sport en je hebt ook nog een doel...vis vangen.
Dat heb je voor op wielrennen. Die hebben geen doel. Die rijden hard in de rondte, terwijl ze nergens naar toe hoeven.

Dat ;aatste zei ik tegen een wielrenner die met een afzetting bezig was en mij vroeg of ik weer ging zitten wachten op iemand die ik nog nooit gezien had.
Eerst keek hij me alleen maar stom aan, maar na 5 minuten kwam ie langs om te zeggen dat ie het wel een goeie vond.
ronald kingma  
#27 Gepost : maandag 17 januari 2011 23:44:35(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
hahahahahahahaha................................geweldig Knipoog


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
Gebruikers aanwezig in dit topic
2 Pagina's<12
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.