logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

4 Pagina's123>»
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
whitey  
#1 Gepost : maandag 17 november 2014 18:17:58(UTC)
whitey


45 ponder

Lid sinds: 15-5-2012(UTC)
Berichten: 1.962
Man
België
Locatie: West-Vlaanderen

Bedankjes: 100 keer
Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
Beste collega's/vrienden en kennissen,

Ik heb gemerkt dat er de laatste dagen heel weinig activiteit is op het forum, daarom ook heb ik dit onderwerp aangemaakt, want ik denk dat velen naast het karpervissen, nog hobby's hebben, dus zal ik maar de spits afbijten.Angel

Ik meen zelfs te weten dat voor menig karpervissers fotografie eigenlijk misschien zonder weten een extra hobby is, zie ik ook aan de vele mooie foto's op het forum.

Een nogal ongewone hobby voor een man misschien, maar ik ga graag shoppen, hoe groter de winkel, hoe liever ik het heb, na het spijtige verlies van mijn vrouwtje is dat meer online shoppen geworden, ja ik ken de website van bijvoorbeeld Zalando.......om er maar 1 te noemen, heel goed, ik ben een beetje een freak van lederen merkjassen (G-Star, Jofama, Napp jeans enz...), en ook van vooral sneakers van de merken G-Star, Mustang, Rieker, British Knights, Vlado, Groudfive Kobe, enz.....

Om het kort te maken heb ik dus als extra hobby's: fotograferen op een heel bescheiden niveau, en shoppen......als de geldbeugel het toelaat.

Voila, nu is het aan de volgende., kan zijn dat ik deze post nog aanpas.........Schamen

Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd.
"Show respect, only then you (can) earn respect!!"
Sponsor
Tycho Leushuis  
#2 Gepost : maandag 17 november 2014 18:45:50(UTC)
Tycho Leushuis


15 ponder

Lid sinds: 2-2-2014(UTC)
Berichten: 176
Man
Nederland
Locatie: Flevoland

Bedankjes: 12 keer
Is 10 keer bedankt in 10 post(s)
mijn verdere hobby is overduidelijk voetbal, ik sta minstens 4 keer per week op het voetbalveld, dus dat is ook 1 van mijn grootste hobby's!
CarpRespect!
whitey  
#3 Gepost : maandag 17 november 2014 19:01:43(UTC)
whitey


45 ponder

Lid sinds: 15-5-2012(UTC)
Berichten: 1.962
Man
België
Locatie: West-Vlaanderen

Bedankjes: 100 keer
Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
Eerst geschreven door: Tycho Leushuis Ga naar gequote bericht
mijn verdere hobby is overduidelijk voetbal, ik sta minstens 4 keer per week op het voetbalveld, dus dat is ook 1 van mijn grootste hobby's!


Tycho: 4 maal per week op een veld om te voetballen? Dat is dan al op een behoorlijk hoog niveau? Chapeau!Like

Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd.
"Show respect, only then you (can) earn respect!!"
HarryO  
#4 Gepost : maandag 17 november 2014 19:17:41(UTC)
HarryO


40 ponder

Lid sinds: 28-5-2014(UTC)
Berichten: 1.103
Man
Nederland
Locatie: Lochem

Bedankjes: 25 keer
Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
Ik ben een absolute tegenpool van Tycho, heb totaal niets met voetbal.
naast vissen en fotografie is Techniek een grote hobby van mij.
En als het dan toch iet met ballen van doen moet hebben dan is Biljarten ook een hobby van mij,maar dat vind het vrouwtje weer minder leuk. Maar kan toch meestal wel een paar maal per maand met 1 of meerdere vrienden een balletje gaan stoten.
(gem. van 2.5)
geniet aan het water, bewaar de stress voor later.
whitey  
#5 Gepost : maandag 17 november 2014 19:24:36(UTC)
whitey


45 ponder

Lid sinds: 15-5-2012(UTC)
Berichten: 1.962
Man
België
Locatie: West-Vlaanderen

Bedankjes: 100 keer
Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
Eerst geschreven door: HarryO Ga naar gequote bericht
Ik ben een absolute tegenpool van Tycho, heb totaal niets met voetbal.
naast vissen en fotografie is Techniek een grote hobby van mij.
En als het dan toch iet met ballen van doen moet hebben dan is Biljarten ook een hobby van mij,maar dat vind het vrouwtje weer minder leuk. Maar kan toch meestal wel een paar maal per maand met 1 of meerdere vrienden een balletje gaan stoten.
(gem. van 2.5)


Een gemiddelde van 2.5 op een match drieband HarryO?, verdorie dan ben je wereldtop!!Mee eens

Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd.
"Show respect, only then you (can) earn respect!!"
HarryO  
#6 Gepost : maandag 17 november 2014 19:50:17(UTC)
HarryO


40 ponder

Lid sinds: 28-5-2014(UTC)
Berichten: 1.103
Man
Nederland
Locatie: Lochem

Bedankjes: 25 keer
Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
Ha Ha ha Als dat eens waar was.
nee hoor gewoon libre.
Maar wel op een wedstrijd tafel.

Voor mijn trouwen in competitie verband gespeeld, Maar kreeg toen een verhoging van 20 carambole's en moest in een andere poul gaan spelen. Leerde toen ook het vrouwtje kennen en ben toen gestopt.

Bewerkt door de gebruiker maandag 17 november 2014 20:00:21(UTC)  | Reden: aanvulling

geniet aan het water, bewaar de stress voor later.
Nico Binard  
#7 Gepost : maandag 17 november 2014 20:04:00(UTC)
Nico Binard


40 ponder

Lid sinds: 25-2-2011(UTC)
Berichten: 1.024
Man
België
Locatie: Scheldewindeke

Bedankjes: 13 keer
Is 12 keer bedankt in 12 post(s)
Mijn andere hobby is zaalvoetbal.Like
grtz
"Carpfishing it's a way of life, my life!"
whitey  
#8 Gepost : maandag 17 november 2014 20:11:43(UTC)
whitey


45 ponder

Lid sinds: 15-5-2012(UTC)
Berichten: 1.962
Man
België
Locatie: West-Vlaanderen

Bedankjes: 100 keer
Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
Eerst geschreven door: Nico Binard Ga naar gequote bericht
Mijn andere hobby is zaalvoetbal.Like
grtz


En grappen maken, posten Nico!Like

Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd.
"Show respect, only then you (can) earn respect!!"
Nico Binard  
#9 Gepost : maandag 17 november 2014 21:14:40(UTC)
Nico Binard


40 ponder

Lid sinds: 25-2-2011(UTC)
Berichten: 1.024
Man
België
Locatie: Scheldewindeke

Bedankjes: 13 keer
Is 12 keer bedankt in 12 post(s)
Idd Whitey Knipoog !! lol Breede lachd
grtz

Bewerkt door de gebruiker maandag 17 november 2014 21:15:13(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

"Carpfishing it's a way of life, my life!"
edwin  
#10 Gepost : maandag 17 november 2014 22:47:34(UTC)
edwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 28-5-2010(UTC)
Berichten: 635
Man
Nederland
Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands

Bedankjes: 27 keer
Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
Naast karpervissen en hier aan gerelateerd het werk voor carpfeeling en bestuurslid van de lokale visvereniging zet ik me ook graag in als vrijwilliger bij activiteiten in ons drop/school van de kids. Zit oa in de ouderraad, bestuurslid van de straatspeeldag-axel (een van de grootste straatspeeldagen van het land), zwarte piet

Met al dit al zo druk dat ik me wel eens graag wil verdiepen in fotografie maar de tijd me hier totaal aan ontbreekt en mijn camera nog steeds in de auto stand staat, al had ik zulke goede voornemens dit jaar Blij
whitey  
#11 Gepost : dinsdag 18 november 2014 06:52:57(UTC)
whitey


45 ponder

Lid sinds: 15-5-2012(UTC)
Berichten: 1.962
Man
België
Locatie: West-Vlaanderen

Bedankjes: 100 keer
Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
Eerst geschreven door: edwin Ga naar gequote bericht
Naast karpervissen en hier aan gerelateerd het werk voor carpfeeling en bestuurslid van de lokale visvereniging zet ik me ook graag in als vrijwilliger bij activiteiten in ons drop/school van de kids. Zit oa in de ouderraad, bestuurslid van de straatspeeldag-axel (een van de grootste straatspeeldagen van het land), zwarte piet

Met al dit al zo druk dat ik me wel eens graag wil verdiepen in fotografie maar de tijd me hier totaal aan ontbreekt en mijn camera nog steeds in de auto stand staat, al had ik zulke goede voornemens dit jaar Blij


Edwin: uw kinderen hebben nogal geluk dat ze in een "snoepschool", lees "drop/school" les krijgen.....Belgische humor hé.Mee eens Silenced

De goede voornemens kan je spoedig hernieuwen, 2015 staat voor de deur. SUC6!!Like

Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd.
"Show respect, only then you (can) earn respect!!"
Flo  
#12 Gepost : dinsdag 18 november 2014 11:42:31(UTC)
Flo


25 ponder

Lid sinds: 25-9-2012(UTC)
Berichten: 544
België

Bedankjes: 5 keer
Is 40 keer bedankt in 39 post(s)
sport : snowboard, basketbal (14jaar competitie maar enkele jaren geleden gestopt wegens tijdsgebrek)
eten : meatlover all the way en sta graag achter mijn potten en pannen, nix hoogstaands ofzo maar ben er wel graag mee bezig
mijn band : Headshot; ondertussen al enkele cd's en Europese tours onder de riem. Mijn grootste passie.
Buiten m'n eigen band ben ik ook zowat wekelijks wel op een optreden te vinden eender waar in de straal van 300-400km

Ben niet zo'n stilzitter The boogie
whitey  
#13 Gepost : dinsdag 18 november 2014 12:36:43(UTC)
whitey


45 ponder

Lid sinds: 15-5-2012(UTC)
Berichten: 1.962
Man
België
Locatie: West-Vlaanderen

Bedankjes: 100 keer
Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
Eerst geschreven door: Flo Ga naar gequote bericht
sport : snowboard, basketbal (14jaar competitie maar enkele jaren geleden gestopt wegens tijdsgebrek)
eten : meatlover all the way en sta graag achter mijn potten en pannen, nix hoogstaands ofzo maar ben er wel graag mee bezig
mijn band : Headshot; ondertussen al enkele cd's en Europese tours onder de riem. Mijn grootste passie.
Buiten m'n eigen band ben ik ook zowat wekelijks wel op een optreden te vinden eender waar in de straal van 300-400km

Ben niet zo'n stilzitter The boogie


Bezige bij Flo!
Basketbal? dan heb je mij waarschijnlijk ooit al es gezien, ik was van 2000 tot 2012 afgevaardigde van de senioren ploegen van BBC Poperinge, en was er ook jaren webmaster, bij wie speelde jij dan wel?
Optredens binnen een straat van 300a400 km, amaai, respect!Like

Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd.
"Show respect, only then you (can) earn respect!!"
Flo  
#14 Gepost : dinsdag 18 november 2014 13:09:02(UTC)
Flo


25 ponder

Lid sinds: 25-9-2012(UTC)
Berichten: 544
België

Bedankjes: 5 keer
Is 40 keer bedankt in 39 post(s)
Kortrijk Sport - Olbak Bissegem - Marke
in 2010 ofzo gestopt, viel niet meer te combineren met m'n band
whitey  
#15 Gepost : dinsdag 18 november 2014 13:20:28(UTC)
whitey


45 ponder

Lid sinds: 15-5-2012(UTC)
Berichten: 1.962
Man
België
Locatie: West-Vlaanderen

Bedankjes: 100 keer
Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
Eerst geschreven door: Flo Ga naar gequote bericht
Kortrijk Sport - Olbak Bissegem - Marke
in 2010 ofzo gestopt, viel niet meer te combineren met m'n band


Kortrijk sport: in die collegezaal toch hé?.....ik ging daar niet graag.
Olbak: Johan Noppe de coach gekend?
Marke: ben ik ooit 1 keer geweest toen als coach van onze kadetten, in 2003 was dat.

Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd.
"Show respect, only then you (can) earn respect!!"
ronald kingma  
#16 Gepost : dinsdag 18 november 2014 13:20:34(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
Naast het vissen ben ik de trotse papa van 2 meiden en dat neemt tijd en is dus ook hobby te noemen. Daarnaast was ik 32 jaren een actief honkballer en heb nu besloten dit jaar te gaan softballen. Een voordeel hiervan is dat ik nu doordeweekse dagen wedstrijden heb en voorheen alleen maar in de weekenden. Meer vistijd in de weekenden straks, ik zeg toppie Like


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
whitey  
#17 Gepost : dinsdag 18 november 2014 13:23:15(UTC)
whitey


45 ponder

Lid sinds: 15-5-2012(UTC)
Berichten: 1.962
Man
België
Locatie: West-Vlaanderen

Bedankjes: 100 keer
Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
Eerst geschreven door: ronald kingma Ga naar gequote bericht
Naast het vissen ben ik de trotse papa van 2 meiden en dat neemt tijd en is dus ook hobby te noemen. Daarnaast was ik 32 jaren een actief honkballer en heb nu besloten dit jaar te gaan softballen. Een voordeel hiervan is dat ik nu doordeweekse dagen wedstrijden heb en voorheen alleen maar in de weekenden. Meer vistijd in de weekenden straks, ik zeg toppie Like


Ronald: proficiat met uw 3 meiden dan Blij......met uw vrouwtje erbij hé dan.
Van honk en softbal ken ik totaal niks, ik weet niet eens het verschil.


Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd.
"Show respect, only then you (can) earn respect!!"
Peter D  
#18 Gepost : dinsdag 18 november 2014 13:48:55(UTC)
Peter D


20 ponder

Lid sinds: 26-3-2012(UTC)
Berichten: 300

Bedankjes: 17 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
Naast het vissen volg ik de voetbalactualiteit op de voet, vroeger ging ik veel kijken maar nu : geen tijd meer...Ik werk ook heel graag ' op ons erf ', sedert een 8 tal jaar woon ik samen met vrouw en kind op een domein die zo'n 5 hectare groot is ( waarvan 3 h bos ) en waar ik met de jaren verschillende tuintjes heb in aangelegd ( een kruidentuin, een speeltuin, een zonneterras, een kot heb gebouwd voor mijn visgerief en waar ik geregeld cafe in houd, weides voor onze vele dieren, schapen, pony, honden) Ik reis ook veel en graag wat heel goed te combineren is met karpervissen, zo ben ik al op de meest ruige en ongerepte streken van Frankrijk en Spanje geweest waar je zonder het vissen anders nooit naar toe trekt. Dat zal het zo een beetje zijn maar ik heb er mijn handen ook wel vol mee naast mijn drukke job als chef kok, oja op mijn vrije dagen kook ik nog wel eens graag voor vrienden, iets wat we tijdens het vissen ook altijd proberen te doen, aan de waterkant een lekkere maaltijd in elkaar flansen. Misschien ook iets voor een nieuw onderwerp : ' Recepten voor langs de waterkant '
Wie de eerste steen niet gooit, is de laatste ook niet waard...
Sander Bierglas  
#19 Gepost : dinsdag 18 november 2014 15:07:59(UTC)
Sander Bierglas


20 ponder

Lid sinds: 22-1-2013(UTC)
Berichten: 200

Heb naast het karpervissen nog wel een hobby...............snoekvissen!

Maar goed daar gaat het hier natuurlijk niet om. Buiten het vissen heb ik nog een voorliefde voor (snelle) auto's, timmeren, en beetje kokkerellen. En nee, niet alleen met boilies. Verder sinds dit jaar ook hardlopen en mountainbiken, maar dat was eerst meer noodzaak dan hobby, al voelt het toch stiekem wel goed.
DUSSSS.............IK DENK IK ZEGGET FF
whitey  
#20 Gepost : dinsdag 18 november 2014 16:06:50(UTC)
whitey


45 ponder

Lid sinds: 15-5-2012(UTC)
Berichten: 1.962
Man
België
Locatie: West-Vlaanderen

Bedankjes: 100 keer
Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
@PeterD: als ik het goed voorheb, dan staan in uw tuinhuis, de bierbakken even hoog als uw vismateriaal? Misschien kan je voor het forum es koken!Angel

@Sander: Ja een voorliefde voor snelle en vooral mooie wagens, dan gaat mijn voorkeur al helemaal naar Ferrari (de dino) en vooral de oudere American muscle cars, zoals de mustangs, de chevelle's en de Camaro's.

grtz
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd.
"Show respect, only then you (can) earn respect!!"
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
4 Pagina's123>»
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.