logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's<12
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
edwin  
#21 Gepost : vrijdag 21 januari 2011 20:22:19(UTC)
edwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 28-5-2010(UTC)
Berichten: 635
Man
Nederland
Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands

Bedankjes: 27 keer
Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
Zelfde hier mem gebruik gaat niet vaak boven de 1gb. Met een toch wat oudere laptop (jaartje of 4, dell inspiron 1525) met 2gb en werkt perfect voor normaal gebruik. Zelfs development met vs2010 gaat perfect. Op deze laptop is ook de laatste carpmaps gemaakt. Bij video bewerking moet je wat geduld hebben, maar ja dat mag ook voor zo'n oud beestje :-)
Jorden  
#22 Gepost : vrijdag 21 januari 2011 22:42:42(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
robbin schreef:

SSD is leuk maar 2x 160gb is overbodig geld verspillen.
Doe dan een SSD van 40gb voor de windows partitie en een spinpointje HDD van 1 TB
Videokaart kan ook goedkoper of je moet perse met 3 of meer schermen willen werke


ik speel alleen niet games Tong doe ook vaak aan SketchUp!, en als je dan grotere projecten wil ontwikkelen begint alles heel loom te worden en heb je gewoon een heel goede videokaart nodig en een boel werkgeheugen. maar als ik dat heb stap ik volledig over naar AutoCad (daar werken de échte architecten mee voor heel grote projecten, of autobouwers gebruiken ze ook). en wss ga ik dan werken met 2 schermen Knipoog en waarom zoveel geheugen SSD? eigenlijk omdat alles gewoon snel moet werken bij mij. ik heb niet veel bestanden, maar veel programma's. heb nu een 300GB aan geheugen. 215GB is al besteed aan programma's. geef me een dag en dat 320 GB SSD geheugen zit zo vol met zware software. maar ik zet er zowiezo nog een HDD van 1TB bij voor men bestanden zoals foto's en films enzo. maar ik ga nog wat w8e, laat dat SSD geheugen maar eerst wat zakken in prijs. binnen een jaar zie je ze al staan voor €120 ofzo.
Me...myself...and my rods!
Ron van Houtum  
#23 Gepost : vrijdag 21 januari 2011 22:51:35(UTC)
Ron van Houtum


50 ponder

Lid sinds: 10-2-2010(UTC)
Berichten: 2.857
Man
Nederland
Locatie: in een huis

Bedankjes: 12 keer
Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
2 dezelfde sata schijven als raid 0 zetten
bv 2 van 200 met 7200rpm
blijft 200 maar word 14400rpm
dus is sneller
en waarom een schijf opsplitsen?
programma's die je installeert koppelt zich toch aan windows dus zodra windows crasht is het programma toch zijn koppeling kwijt
Of ben ik nou gek?

PS Sorry voor het topic vervuilen Dennis
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen.
Gebruikers aanwezig in dit topic
2 Pagina's<12
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.