logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
RonG  
#1 Gepost : zaterdag 6 juni 2015 17:24:23(UTC)
RonG


5 ponder

Lid sinds: 18-5-2015(UTC)
Berichten: 39

Bedankjes: 3 keer
Hallo,

Had een set besteld met allemaal vis spullen en daar zat o.a. dit in:
fox

De teller staat hier nog steeds op nul dus ik wil de boel veranderen.
Dus ik dacht ga dit er eens aan knopen maar kreeg die wartel die fox zelf in die safty clip hebben vastgezet met een heel klein pinnetje (waar ik naar 30 min achter kwam...) maar niet los. Maar goed nu de eerste vraag, dat pinnetje hoort er uit te blijven toch, anders kan het lood ook nooit vrij komen wanneer dat vast zit/raakt.
Zit dat pinnetje erbij om er een ander systeem van te kunnen maken o.i.d.?
Want hier word gezegd (voor zover ik kan zien) dat precies hetzelfde systeem een helicopter rig is op dezelfde site/zelfde plaatje:[url=http://http://www.raven.nl/edges-brown-submerge-30lb-heli-rigs-kit-x-3-inc-kwik-kit/nl/product/31228/?utm_campaign=[514448]&utm_medium=affiliate&utm_source=affilinet&affmt=2&affmn=35]fox[/url]

Dus wat is het nu eigenlijk, volgens mij gewoon safety clip tog? Of kan ik er een rubber bead opzetten met een sutje tube en de wartel/onderlijn.


Uiteindelijk met de juiste onder dellen kun je er van maken wat je wild natuurlijk maar die heb ik niet allemaal en wil gewoon weten hoe deze is bedoeld?


Groetjes Ron,

Bewerkt door de gebruiker zaterdag 6 juni 2015 17:29:16(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Sponsor
schelfthout  
#2 Gepost : zaterdag 6 juni 2015 22:07:18(UTC)
schelfthout


5 ponder

Lid sinds: 28-12-2014(UTC)
Berichten: 19
Man
België

Bedankjes: 1 keer
ik denk dat dat is omdat je die saftclips ook kan gebruiken om je los lood als "inline lood" gebruiken
http://www.foxint.com/ca...tion=130&catalogue=1
of dit?
https://www.google.com/s...3Fpage%253D3%3B600%3B600
RonG  
#3 Gepost : zondag 7 juni 2015 12:30:39(UTC)
RonG


5 ponder

Lid sinds: 18-5-2015(UTC)
Berichten: 39

Bedankjes: 3 keer
Top bedankt voor de uitleg!
Heb even gekeken en idd dan zet je het lood vast en moet de wartel weer uit het lood getrokken worden natuurlijk.
Hoop opties trouwens, eens kijken welke pop up onderlijn ik daar aan vast ga knopen.
Zal het eens testen hier op de zwaar beviste dressuurwater plekken waar iedereen hutje mutje op elkaar zit waar ook maar 10 karpers zwemmen als het zonnetje schijnt... Bedankt voor je uitleg Like

Bewerkt door de gebruiker zondag 7 juni 2015 12:34:34(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Jeroen84  
#4 Gepost : maandag 8 juni 2015 07:37:02(UTC)
Jeroen84


30 ponder

Lid sinds: 19-9-2013(UTC)
Berichten: 630
Nederland

Bedankjes: 12 keer
Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
Ik zou persoonlijk op dit systeem dan gaan voor een D-Rig met een wafter Like

Bewerkt door de gebruiker maandag 8 juni 2015 07:37:51(UTC)  | Reden: ................................................

Pak een Bak!!

Schubbenteller: -1
Tom98  
#5 Gepost : maandag 8 juni 2015 09:23:25(UTC)
Tom98


15 ponder

Lid sinds: 18-7-2011(UTC)
Berichten: 153

Je lood kan je kwijtraken doordat de tailrubber van je clip schuift. Dat pinnetje heeft er niks mee te maken. Die is er voor dat je met een vastloodmontage vist.
timvanzanten  
#6 Gepost : maandag 8 juni 2015 11:53:10(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
Dat pinnetje fixeert de wartel waardoor hij niet los kan schieten van de safety clip. Het idee hierachter is dat je eerder je lood verliest dan dat je wartel uit je clip schiet. Dit met het doel om het lood te lossen wanneer het is vastgeraakt in obstakels.
RonG  
#7 Gepost : vrijdag 12 juni 2015 15:56:48(UTC)
RonG


5 ponder

Lid sinds: 18-5-2015(UTC)
Berichten: 39

Bedankjes: 3 keer
Beter laat dan nooit...
Maar bedankt voor de reacties, heb inmiddels de eerste 2 gevangen (op 1 dag) met inline lood systeem 84 gram met leadcore, in totaal 7 gevangen nu eindelijk... Eens iets anders proberen/geduld word beloond b Angel Korda quickchange swivel, 15 cm softbraided, en daarna wartel met groot oog en 6 cm stiffrig nylon en idd de D rig met pop up. Werkt prima voor me iig, wist niet dat dat zoveel uit kon maken. Nogmaals bedankt voor de uitleg Blijb

Bewerkt door de gebruiker vrijdag 12 juni 2015 16:05:24(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.