logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
RonG  
#1 Gepost : zondag 9 augustus 2015 12:33:25(UTC)
RonG


5 ponder

Lid sinds: 18-5-2015(UTC)
Berichten: 39

Bedankjes: 3 keer
Hallo,

Ik vis dit jaar voor het eerst met pop ups, ik geloofde nooit zo in die drijvende bolletjes en vond ze veelte duur.
Ik had er gewoon geen goed gevoel bij als ik daarmee zou vissen in het verleden maar ben inmiddels om.
Ik had een keer om op de 100 euro te komen voor gratis verzending een rolletje rigidity fluorocarbon van fox gekocht.
Nou heb ik die hele rol er al doorheen gejaagd omdat de eerste rigs natuurlijk niet perfect zijn. En ben toe aan nieuwe, de vorige die ik had was 0.57 mm dik, moeilijk mee te werken dus. Heb nu 2 rolletjes van deze gekocht:
link
Maar is dit eigenlijk wel geschikt om een chodrig van te maken? Ik heb van beide 1 kleur en dan de sterkste verzie.
Hoop dat iemand me dit kan vertellen voor morgen vroeg de bestelling de deur uit gaat.

M.V.G.

Ron

Bewerkt door de gebruiker zondag 9 augustus 2015 12:34:25(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Sponsor
HarryO  
#2 Gepost : zondag 9 augustus 2015 13:24:27(UTC)
HarryO


40 ponder

Lid sinds: 28-5-2014(UTC)
Berichten: 1.103
Man
Nederland
Locatie: Lochem

Bedankjes: 25 keer
Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
Ik ken deze lijn niet, dus even de link bekeken.
Lijkt mij goed geschikt voor jou doeleind.
Denk alleen dat het zeer moeilijk knopen is.
Maar als je al dikkere dus stuggere lijn kunt knopen
zul je ook met deze lijn geen moeilijkheden hebben.
geniet aan het water, bewaar de stress voor later.
RonG  
#3 Gepost : zondag 9 augustus 2015 13:46:21(UTC)
RonG


5 ponder

Lid sinds: 18-5-2015(UTC)
Berichten: 39

Bedankjes: 3 keer
Ahhh top, bedankt voor je reactie weer.
Ze zetten ook zoveel kreten op die verpakkingen dat ik het op een gegeven moment niet meer snap.
En idd als je die 57 mm kan knopen moet dit een eitje worden voor me.
Ik vroeg me al af hoe krijgen mensen dit in godsnaam 3 x door een haakoogje heen om die d vorm te maken.
Dit gaat dan denk ik veel beter werken voor mij i.p.v. die super dikke fluorcarbon.
Ik knoopte de rigs eerst met een bled knoopje en dan de knotles knot eroverheen, maar kan ze nu eindelijk gewoon maken.
Nogmaals dank voor je hulp!

Bewerkt door de gebruiker zondag 9 augustus 2015 13:47:11(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.