logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's<12
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Jorden  
#21 Gepost : zondag 30 januari 2011 13:25:21(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
zo te zien toch maar weinig mensen die aan de waterkant muziek hebben opstaan Knipoog. bij mij staat de muziek niet altijd aan... maar als de dag gaat uitdraaien op een blank (dus de hele dag 0 actie) dan zet ik toch wel muziek op.. beurt me toch een beetje terug op Breede lach
Me...myself...and my rods!
jori  
#22 Gepost : maandag 31 januari 2011 16:40:01(UTC)
jori


25 ponder

Lid sinds: 18-7-2010(UTC)
Berichten: 443

rap en hardstyle!
behandel iedere karper met respect!
Jorden  
#23 Gepost : maandag 31 januari 2011 16:56:35(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
sven vq schreef:
aan het water een radiootje.

thuis en in de auto steeds metal.

Er is 1 band welke voor mij een zeer aparte betekenis heeft, laat ik voorzichtig zelfs een levensovertuiging zeggen, en dat is Disturbed.

top 5 van mijn favoriete bands:

1. Disturbed (ze komen naar GMM 2011, jaja Breede lach )
2. In Flames
3. Children of Bodom
4. Atreyu
5. Hatebreed

En voor de rustige avondjes durf ik wel eens terug te vallen naar Coheed and Cambria. En ook wel de zachtere metal zoals Hammerfall.

Grtz

Zag het nu pas van je GMM melding Breede lach daaruit kan ik (hopelijk) aflijden dat je ook naar GMM komt Breede lach... kzal je daar wel op een frisse pint traktere als ik je zie daar Knipoog
Me...myself...and my rods!
sven vq  
#24 Gepost : maandag 31 januari 2011 17:37:38(UTC)
sven vq


20 ponder

Lid sinds: 2-3-2010(UTC)
Berichten: 363

Aanwezig op GMM het gehele weekend Knipoog

de bands die al komen hebben me overtuigd het gehele weekend te gaan. Dan kan ik ook op vrijdag en zaterdag nog een paar bakken jupiler achterover slaan zonder me zorgen te moeten maken over het rijden met de wagen Knipoog

De zaterdag wordt voor mij het hoogtepunt van GMM: DISTURBED just_cuz_1 beste live band ooit in mijn ogen trouwens Knipoog

Grtz
Jorden  
#25 Gepost : maandag 31 januari 2011 17:44:26(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
sven vq schreef:
Aanwezig op GMM het gehele weekend Knipoog

de bands die al komen hebben me overtuigd het gehele weekend te gaan. Dan kan ik ook op vrijdag en zaterdag nog een paar bakken jupiler achterover slaan zonder me zorgen te moeten maken over het rijden met de wagen Knipoog

De zaterdag wordt voor mij het hoogtepunt van GMM: DISTURBED just_cuz_1 beste live band ooit in mijn ogen trouwens Knipoog

Grtz


Ik ga vooral voor Scorpions. Jammer dat dit hun afscheid tour is :s
Me...myself...and my rods!
sven vq  
#26 Gepost : maandag 31 januari 2011 19:03:51(UTC)
sven vq


20 ponder

Lid sinds: 2-3-2010(UTC)
Berichten: 363

het is altijd jammer dat een band ermee kapt, maar het is beter zo te eindigen dan gewoon in een vergeten hoek te geraken.

Ik hoop echt dat In Flames ook nog naar GMM gehaald kan worden, Rock am ring 2011 is trouwens ook weer om duimen en vingers bij af te likken. Ik overweeg toch ook daar maar eens tickets voor te gaan halen Think

wel jammer dat GMM weer iets duurder geworden is, maar 146 euro voor een combi ticket vind ik nog steeds meevallen.
Het wordt trouwens dringend eens tijd dat de mensen de metal eens goed leren kennen. het is het enigste ontbrekende genre op de radiostations, het begint discriminerend te worden :-"

Grtz
Jorden  
#27 Gepost : maandag 31 januari 2011 19:23:51(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
sven vq schreef:
het is altijd jammer dat een band ermee kapt, maar het is beter zo te eindigen dan gewoon in een vergeten hoek te geraken.

Ik hoop echt dat In Flames ook nog naar GMM gehaald kan worden, Rock am ring 2011 is trouwens ook weer om duimen en vingers bij af te likken. Ik overweeg toch ook daar maar eens tickets voor te gaan halen Think

wel jammer dat GMM weer iets duurder geworden is, maar 146 euro voor een combi ticket vind ik nog steeds meevallen.
Het wordt trouwens dringend eens tijd dat de mensen de metal eens goed leren kennen. het is het enigste ontbrekende genre op de radiostations, het begint discriminerend te worden :-"

Grtz

de meeste mensen linken metal met scream :s. alé, dat krijg ik heel vaak te horen.
Me...myself...and my rods!
chiele  
#28 Gepost : maandag 31 januari 2011 19:25:44(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

hangt er vanaf welke groep, nee?
je hebt er die schreeuwen, anderen lijken totaal niet op wat mensen zouden denken over metal.
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
ronald kingma  
#29 Gepost : maandag 31 januari 2011 19:34:52(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
ik merk dat ik ouder ben geworden, geen 1 van die groepen ken ik.................... hahaahahahaahahahaha, je wordt ouder pappa. :-"


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
Jorden  
#30 Gepost : maandag 31 januari 2011 19:41:59(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
chiele schreef:
hangt er vanaf welke groep, nee?
je hebt er die schreeuwen, anderen lijken totaal niet op wat mensen zouden denken over metal.

de meest bekende metalbands zijn Guns 'n Roses en Iron Maiden. en die zou ik toch niet linken aan "schreeuw". Parkway Drive is wel schreeuw en word ook gelinkt aan metal, maar ik beschouw ze niet als metal xs. dusjah, iedereen beschouwt metal op zijn manier zeker Knipoog

@Sven vg. Heb Disturbed eens opgezocht (ken niet veel bands bij naam), maar herkende direct hun nummers! geweldige sound hebben ze!
Me...myself...and my rods!
stefan everts  
#31 Gepost : maandag 31 januari 2011 19:44:14(UTC)
stefan everts


35 ponder

Lid sinds: 16-2-2010(UTC)
Berichten: 835

fbij het vissen heb ik altijd een wreldontvangertje bij me en die staat dan altijd lekker op slam fm of Qmusic...heerlijk ontspannen is dat Blij
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!!
sven vq  
#32 Gepost : maandag 31 januari 2011 19:45:00(UTC)
sven vq


20 ponder

Lid sinds: 2-3-2010(UTC)
Berichten: 363

Mensen hebben gewoon geen besef niet meer van wat metal is. Enkele groepen hebben plots een overvloed aan screaming en grunting toegepast en dit is het algemeen beeld geworden van de metal. Zeer jammer.
Ook gaan bepaalde groepen iets te ver in het commerciële gebeuren, waardoor de metal aan kracht moet inboeken.

Kijk maar eens wat er met In Flames gebeurd is. Een aantal jaar geleden lanceren ze daar het onverwoestbare "Clayman" album. Maar in 2009 (denk ik) lanceren ze " A sense of purpose", een grote flop voor velen. In Flames was geliefd voor hun ruwe metal, niet die commerciële toestanden die ze nu uitbrengen.

Bands als Slipknot verpesten het ook weer dan, ze komen veel in de publiciteit en iedereen denkt dat ze 1 van de beste metal bands ter wereld zijn. Jammer voor hen is dit niet waar. De riffs van Slipknot worden zeer gemakkelijk gedomineerd door andere onbekende bands.

Van mij mag de metal stilaan weer de vorm aannemen van vroeger. En als ze teruggaan in de tijd, laat ze dan aub Pantera opnieuw op de wereld laten verschijnen Bidden

Grtz
Frank Avezaat  
#33 Gepost : maandag 31 januari 2011 19:47:21(UTC)
Frank Avezaat


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 22-6-2010(UTC)
Berichten: 1.664
Nederland

Bedankjes: 6 keer
Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
doe mij maar punk Blij

Dit jaar gaan we knallen met een nieuwe website.

www.rock.nl
Jorden  
#34 Gepost : maandag 31 januari 2011 19:48:34(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
sven vq schreef:
Mensen hebben gewoon geen besef niet meer van wat metal is. Enkele groepen hebben plots een overvloed aan screaming en grunting toegepast en dit is het algemeen beeld geworden van de metal. Zeer jammer.
Ook gaan bepaalde groepen iets te ver in het commerciële gebeuren, waardoor de metal aan kracht moet inboeken.

Kijk maar eens wat er met In Flames gebeurd is. Een aantal jaar geleden lanceren ze daar het onverwoestbare "Clayman" album. Maar in 2009 (denk ik) lanceren ze " A sense of purpose", een grote flop voor velen. In Flames was geliefd voor hun ruwe metal, niet die commerciële toestanden die ze nu uitbrengen.

Bands als Slipknot verpesten het ook weer dan, ze komen veel in de publiciteit en iedereen denkt dat ze 1 van de beste metal bands ter wereld zijn. Jammer voor hen is dit niet waar. De riffs van Slipknot worden zeer gemakkelijk gedomineerd door andere onbekende bands.

Van mij mag de metal stilaan weer de vorm aannemen van vroeger. En als ze teruggaan in de tijd, laat ze dan aub Pantera opnieuw op de wereld laten verschijnen Bidden

Grtz

of een klassieker zoals W.A.S.P Breede lach
Me...myself...and my rods!
tom de maat  
#35 Gepost : maandag 31 januari 2011 21:15:05(UTC)
tom de maat


35 ponder

Lid sinds: 1-11-2010(UTC)
Berichten: 836

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
jori schreef:
rap en hardstyle!


mee ou broek op half 7:-"
Davey Remmig  
#36 Gepost : maandag 31 januari 2011 23:52:33(UTC)
Davey Remmig


45 ponder

Lid sinds: 18-2-2010(UTC)
Berichten: 1.786

wereld ontvangertje mee naar het vissen en zacht op de achter grond 3fm op:-"
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
2 Pagina's<12
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.