logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
007ruben11  
#1 Gepost : zondag 14 februari 2016 11:43:55(UTC)
007ruben11


10 ponder

Lid sinds: 4-6-2014(UTC)
Berichten: 50
Man
België
Locatie: roeselare

Bedankjes: 2 keer
Hallo,

Ik heb nu al één jaar de b-carp radio compact set 3+1 set. Ik heb deze beetmelders met zender gekocht omdat ik het budget niet had om delkims of om fox beetmelders met zender te kopen. Deze set kost ongeveer 170euro. Het is een practische set van drie electronische beetmelders met matte finish en 1 sounder box waarop de drie alarmen kunnen aangesloten worden (je kan er nog een vierde op aansluiten). Geleverd in een kunststof case. Draadloze verbinding tussen beetmelders en receiver met een bereik van 200 meter(ik heb wel nog nooit zover weg geweest van mijn hengelsBlij ). De beetverklikkers zijn voorzien van uitschakelbaar nachtlicht, en twee snag ears ( die je achteraan de beetmelders kan bevestigen). Volume, toon, toonhoogte en kleur, zijn apart regelbaar. Ultra heldere lead lichtjes die je 's nachts wel duidelijk kan zien branden, maar persoonlijk vind ik het jammer dan ze niet een beetje uitsteken zoals bij fox beetmelders zodat het beter zichtbaar is. Batterijen kunnen gewisseld worden zonder dat de beetmelder gedemonteerd moet worden. Met speciaal signaal om te melden dat de batterij bijna leeg is.

Persoonlijk ben ik heel tevreden van de beetmelders. Ze doen wat ze moeten doen en ik heb nu al meerdere keren gevist in hevige regen of in vorst in de nacht en ze stellen me niet teleur! Mijn enigste minpunt is dat als je de zender aanlegt en je hebt na een heel lange tijd geen tikjes gekregen en je krijgt plots 1tikje op je hengel, dan wordt dit niet weergegeven. Maar dit gebeurt enkel als je bv. 30 min niks van tikken hebt dan word de eerste enkele tik niet weergegeven op de zender, maar wel een run. Dit vind ik persoonlijk iets jammer, maar het stoort me niet echt en je vangt er niet minder door Knipoog. Anders heb ik wel gehoord dat je de beetmelders makkelijker kapot kan draaien dan fox beetmelders, maar dit is gewoon even opletten dat je ze niet te vast draait en dat je er een zwaantje tussen legt.

Dus mijn conclusie is als je op zoek ben naar betrouwbare beetmelders, maar je hebt het geld niet of je wil niet al te veel betalen. Dan zijn deze beetmelders ideaal. Ze zullen je zeker en vast niet in de steek laten. Voor meer uitleg of als je nog vragen hebt laat het maar weten.

Gr

Ruben

bcarp-beetmelderset_2506330_2.jpg
bcarp-beetmelderset_2506330.png
Sponsor
Flo  
#2 Gepost : zondag 14 februari 2016 12:05:25(UTC)
Flo


25 ponder

Lid sinds: 25-9-2012(UTC)
Berichten: 544
België

Bedankjes: 5 keer
Is 40 keer bedankt in 39 post(s)
het moet niet altijd delkim en fox zijn Blij
Ik heb een 5-tal jaar geleden eens een cheap setje gekocht (Trend 3+1 voor 100€) omdat het rap moest gaan en ik geen groot budget had.
Deze werken nog altijd perfect. Of het nu zwaar regent of vriest, ze blijven betrouwbaar.
Enige nadeel is dat de centrale soms wat meer piepkes geeft, maar eens je dit gewend bent vormt dit totaal geen probleem Blij
Mijn beetmelders zijn zowat het meest amateuristische van mijn vismateriaal, maar ik koop geen nieuwe voor ze het loodje leggen.
Het piept en ik hoor ze duidelijk dus ik blijf content
Wat niet wil zeggen dat ik niet content zou zijn met een mooie set NTX'rs ^^

Bewerkt door de gebruiker zondag 14 februari 2016 12:06:01(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

whitey  
#3 Gepost : dinsdag 16 februari 2016 07:50:11(UTC)
whitey


45 ponder

Lid sinds: 15-5-2012(UTC)
Berichten: 1.962
Man
België
Locatie: West-Vlaanderen

Bedankjes: 100 keer
Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
Heb hier al meerdere keren gezegd dat B-Carp (heel) goede producten heeft, en een heel goed alternatief is voor de (te) dure merken, bekijk maar hun catalogus es.

http://www.carpfeeling.c...55_B-Carp-2015-2016.aspx

suc6!
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd.
"Show respect, only then you (can) earn respect!!"
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.