logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

7 Pagina's123>»
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Harmen Sleeuwenhoek  
#1 Gepost : zondag 15 mei 2016 12:43:03(UTC)
Harmen Sleeuwenhoek


15 ponder

Lid sinds: 19-2-2015(UTC)
Berichten: 171

Bedankjes: 9 keer
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
Goedemiddag waarde vissers,

Afgelopen maandag ben ik voor het eerst in jaren weer eens wezen vissen bij "Het Bos" zoals we het watertje ook wel noemen.
Gelokt door de zon en de wetenschap dat dit water altijd als een van de eersten opwarmt hier in mijn woonplaats besloot ik weer eens een paar uurtjes te gaan vissen.

Ik had niks gevoerd maar de ervaring leerde mij dat als je vis zag zwemmen en je haakaas liet zakken op wat hopelijk hun route zou zijn, je een goede kans zou hebben ze te vangen.
Ik nam een hengel mee met een vastlood montage en verder slechts een rugzakje, onthaakmatje en m'n net, simpel en lekker lichtgewicht.

Aan het begin van de sloot zag ik al de nodige activiteit en dankzij de polaroid die op m'n neus ruste zag ik al snel dat het om karpers ging die druk heen en weer aan het zwemmen waren.

Na een poosje observeren voerde ik een tweetal stekken aan met boillies, de stekken koos ik omdat ik daar regelmatig karper overheen zag zwemmen.
Hengel ingelegd op stek 1 (begin van de sloot), 20 minuten later maar verkast naar stek 2 (meter of 80 verderop), uiteindelijk na de eerste sigaar opgerookt te hebben maar weer teruggegaan naar stek 1 omdat ik de karpers die kant op zag zwemmen.
Hier nog een paar sigaren gerookt (Justus van Maurik Classique)onderwijl mijn stek observerend waar regelmatig karper langs zwom.
Helaas niks gevangen, maar zowaar toch weer eens schik gehad in het karperen.

Ik heb ca 18 kilo bollen van een maatje overgenomen waarvan op dit moment ca 5 kilo staat te weken in een dip, vandaag ga ik de eerste 2 kilo voeren verspreid over het water, er wordt verder nauwelijks gevist zoals gewoonlijk dus dat is erg aangenaam.

Het gaat om hetzelfde water als in mijn verhaal:

http://www.carpfeeling.c...r-een-doordeweekse-nacht

Helaas is het bestand om zeep geholpen door andere vissers (vis meegenomen en elders uitgezet) en de gemeente (vis afgevangen alvorens er te gaan baggeren en nooit meer wat teruggezet)desondanks is dit 1 van de zeer zeer weinige wateren hier waar nog wat karper op zit waaronder onderstaande vis in de handen van vismaat Martin.

UserPostedImage


Ik zal pogen mijn inspanningen (hopelijk vooral ontspanningen) hier regelmatig op te schrijven.


Groet,

Harmen.

Bewerkt door de gebruiker zondag 15 mei 2016 12:54:26(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Sponsor
Harmen Sleeuwenhoek  
#2 Gepost : maandag 16 mei 2016 18:30:01(UTC)
Harmen Sleeuwenhoek


15 ponder

Lid sinds: 19-2-2015(UTC)
Berichten: 171

Bedankjes: 9 keer
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
Gisteren weer een uurtje gevist, helaas niks gezien, wel een kilo gevoerd en vandaag ook weer zo'n zelfde hoeveelheid.
Vandaag tijdens het voeren wel veel activiteit van karper gezien.
Deze week wil ik dagelijks voeren en in het weekend weer eens gaan vissen.
Harmen Sleeuwenhoek  
#3 Gepost : vrijdag 20 mei 2016 21:26:54(UTC)
Harmen Sleeuwenhoek


15 ponder

Lid sinds: 19-2-2015(UTC)
Berichten: 171

Bedankjes: 9 keer
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
Maandag en dinsdag weer wezen voeren, tevens een hengeltje meegenomen om een klein uurtje te vissen.
Helaas niks gevangen, met name dinsdag de nodige karpers gezien.

UserPostedImage
(Zou deze spiegel er nog zitten?)

Ik vond de bollen dinsdag al wat anders ruiken dan anders, en ja hoor de schimmel stond er woensdag op.
Twee dagen niet gevoerd in afwachting van verse bollen en hedenochtend weer een kilo of 1,5 er in gegooid.
Ik kijk ernaar uit een langere sessie te vissen, langer dan een nacht zal het niet zijn maar toch heerlijk om naar uit te kijken.

UserPostedImage
(mijn nachtonderkomen uit het verleden)

Hier wat foto's uit de oude doos.

UserPostedImage
(De Franse, mijn eerste gewogen 20-er gevangen bij het bos, helaas weg en zwemt nu op een of ander peppenputje rond)

Bedtijd nu want over 4.5 uur gaat de wekker weer om te gaan voeren!

Bewerkt door de gebruiker vrijdag 20 mei 2016 21:33:29(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Harmen Sleeuwenhoek  
#4 Gepost : zondag 22 mei 2016 06:53:06(UTC)
Harmen Sleeuwenhoek


15 ponder

Lid sinds: 19-2-2015(UTC)
Berichten: 171

Bedankjes: 9 keer
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
Hedenochtend rond half 6 aangekomen bij het water.
Was vrij drukkend weer maar geen onweer gehad zover en het is nu wel wat afgekoeld.
Er was veel activiteit op en rond de voerplek.
Na een tijdje nam dit helaas wat af.
Kreeg na een twee uurtjes vissen toch nog een mooie run die ik verzilverde in de vorm van een mooie donkere schub van een pond of 14.

UserPostedImage

Ik zit nog steeds dus wie weet wat er nog komen gaat.
Harmen Sleeuwenhoek  
#5 Gepost : zondag 22 mei 2016 11:59:18(UTC)
Harmen Sleeuwenhoek


15 ponder

Lid sinds: 19-2-2015(UTC)
Berichten: 171

Bedankjes: 9 keer
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
Rest van de ochtend helaas niks gevangen.
Harmen Sleeuwenhoek  
#6 Gepost : maandag 23 mei 2016 16:13:02(UTC)
Harmen Sleeuwenhoek


15 ponder

Lid sinds: 19-2-2015(UTC)
Berichten: 171

Bedankjes: 9 keer
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
Vanavond ga ik 50 kg boilies bestellen voor de komende maanden, de soort ga ik niet vertellen maar het is een bol waarin ik bij voorbaat al vertrouwen in heb.
Harmen Sleeuwenhoek  
#7 Gepost : dinsdag 24 mei 2016 19:01:09(UTC)
Harmen Sleeuwenhoek


15 ponder

Lid sinds: 19-2-2015(UTC)
Berichten: 171

Bedankjes: 9 keer
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
Gisteravond de bollen besteld bij TTB, hopelijk eind van de week binnen.
Wilde vanochtend gaan voeren maar helaas wederom schimmel op m'n bollen.
Baal baal baal, ik hadden ze pas een paar dagen liggen en koel en droog bewaard.
Gelukkig is de 50 kilo die ik besteld heb geen freezerbaits maar ready mades.
Ik kijk ernaar uit te gaan voeren, het bos is erg gevoelig voor een goede voercampagne heb ik in het verleden al mogen ervaren.
Harmen Sleeuwenhoek  
#8 Gepost : vrijdag 27 mei 2016 20:18:23(UTC)
Harmen Sleeuwenhoek


15 ponder

Lid sinds: 19-2-2015(UTC)
Berichten: 171

Bedankjes: 9 keer
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
De boilies zijn binnen Blij Twee grote dozen vol met zakken heerlijk ruikende bollen stonden op me te wachten toen ik vanmiddag uit m'n werk kwam.
Morgen gaat het voeren weer beginnen en binnenkort ga ik weer een avond of ochtendje vissen. Ik heb er zin in!
Harmen Sleeuwenhoek  
#9 Gepost : zondag 29 mei 2016 15:53:39(UTC)
Harmen Sleeuwenhoek


15 ponder

Lid sinds: 19-2-2015(UTC)
Berichten: 171

Bedankjes: 9 keer
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
Nadat ik vrijdag de boilies binnen had heb ik vrijdag en zaterdag hiermee gevoerd op dezelfde stek als die van de vorige keer vissen.
Toen ik vanochtend bij het water aankwam zag het er veelbelovend uit, diverse karpers zwommen over m'n stek en ik zag zowaar een vis azen.

Rond 5 uur lagen beide hengels op hun plek.

UserPostedImage
(Linker hengel met een choddy)

Ongeveer een half uur later kreeg ik een zakkertje op de rechter hengel.

UserPostedImage

Snel de hengel opgepakt en de lijn strak gedraaid. De vis hing en een vaag gevecht ontspon zich.
Het was wel karper dat was wel duidelijk.
Bij het scheppen zag ik al dat de bek niet bepaald mooi was.
Ook had de vis een bochel.

UserPostedImage
(Het Spook)

Nadat ik de vis die een pond of 15 zal hebben gewogen onthaakt had heb ik deze snel weer terug gezet.

De rest van de ochtend continue last gehad van een koppel zwanen die mijn stek keer op keer leeg vraten.

UserPostedImage

Na afloop rond elf uur besloot ik voortaan in de avond te gaan voeren en vissen zodat die zwanen me niet teveel tot last meer kunnen zijn.

UserPostedImage
(Niet bepaald fijn vissen zo!)

Bewerkt door de gebruiker zondag 19 juni 2016 17:21:57(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Harmen Sleeuwenhoek  
#10 Gepost : dinsdag 31 mei 2016 18:30:46(UTC)
Harmen Sleeuwenhoek


15 ponder

Lid sinds: 19-2-2015(UTC)
Berichten: 171

Bedankjes: 9 keer
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
Na het noodweer van maandagavond wilde ik dinsdagochtend weer gaan voeren.
Het water stond echter enorm hoog door de overvloedige regenval en ervaringen uit het verleden van grote vissterfte na dit soort weer deed me besluiten het voeren uit te stellen tot de middag zodat ik bij daglicht het water kon inspecteren op eventuele dode vissen.
Na werktijd snel naar het water gefietst en ondanks dat het erg hoog stond heb ik er zelfs geen dood voorntje gezien, gelukkig maar!

UserPostedImage
(De karpers waren duidelijk zichtbaar aanwezig aan de oppervlakte)

Ook in de kom waaraan ik dit jaar tot dusver geen aandacht had besteed nam ik de nodige karpers waar en ik heb dan ook besloten hier voortaan ook te voeren als back up stek voor het geval de zwanen me het leven te zuur maken op het andere deel. Het deed behoorlijk carpy aan en ik bevoerde dan ook voornamelijk de rietkragen.

UserPostedImage
(De vergeten kom, vroeger viste en ving ik hier ook veel)

Ik ben op dit watertje weer helemaal in mijn element ondanks het kleine formaat karper dat hier voornamelijk zwemt, de hele sfeer eromheen en het gebrek aan andere vissers maken dit tot het perfecte water voor mij.

Tot mijn schande moet ik ook toegeven dat ik een gevoel van opluchting niet kon onderdrukken toen ik zag dat door het hoge water het zwanennest om zeep was geholpen, ook de zwanen zelf zag ik niet vandaag. Hopelijk komt karma die bitch niet om de hoek kijken een dezer dagen om me lekker om de oren te slaan met een grote koetenkolonie of iets dergelijks! Silenced Knipoog

Het plan is de hele week te blijven voeren over het hele water met een drietal stekken wat geconcentreerder en deze dan komend weekend af te vissen.
jschuuring  
#11 Gepost : dinsdag 31 mei 2016 21:34:51(UTC)
jschuuring


5 ponder

Lid sinds: 9-6-2013(UTC)
Berichten: 23
Nederland

Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
een mooi rustig water is ook fijn.
HarryO  
#12 Gepost : woensdag 1 juni 2016 21:52:04(UTC)
HarryO


40 ponder

Lid sinds: 28-5-2014(UTC)
Berichten: 1.103
Man
Nederland
Locatie: Lochem

Bedankjes: 25 keer
Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
Bij die "vergeten kom" mag je wel oppassen dat je er niet overheen gooit.
Ziet er op de foto wel heel erg klein uit. Angel
Hoe groot is de totale water oppervlakte eigenlijk?
De foto's die je tot dusver hebt laten zien ziet het er wel heel pittoreske uit.
Wat niet wegneemt dat je er heerlijk kunt zitten maar gezien de omvang die je op de foto's ziet
is twee hengels eigenlijk al te veel.Angel
geniet aan het water, bewaar de stress voor later.
Harmen Sleeuwenhoek  
#13 Gepost : donderdag 2 juni 2016 02:58:25(UTC)
Harmen Sleeuwenhoek


15 ponder

Lid sinds: 19-2-2015(UTC)
Berichten: 171

Bedankjes: 9 keer
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
Hahahaha klopt helemaal Harry, ik schat het totale oppervlak op maximaal een hectare. Het is een sloot met een verbreding op 1 plek wat daarna weer overgaat in een sloot die weer uitloopt in dat kommetje.
Het is een heerlijk watertje waar het karpervissen voor mij ooit is verworden tot een obsessie, ook waar ik m'n vismaat leerde kennen dus een hoop goeie herinneringen aan dat water.
Ik zal vanmiddag eens wat foto's nemen van het water en die hier plaatsen.

Vandaag begin ik misschien ook met wat voeren op een plaatselijk parkwater, ik heb daar in het najaar van 2011 weergaloos goed zitten vangen dankzij een gedegen voorbereide voerplek.
Eens kijken of dat te herhalen is dit jaar.
Harmen Sleeuwenhoek  
#14 Gepost : vrijdag 3 juni 2016 03:09:16(UTC)
Harmen Sleeuwenhoek


15 ponder

Lid sinds: 19-2-2015(UTC)
Berichten: 171

Bedankjes: 9 keer
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
Bijna weekend dus binnenkort kan ik weer een korte sessie vissen! Ik heb er heel veel zin in.
Overigens ben ik niet verlost van de zwanen zoals ik hoopte en daarom ga ik weer met 1 hengel vissen zodat ik snel en eenvoudig kan verkassen zodra die zwanen mijn stek weer ondersteboven zetten.
Hierbij wat foto's van het watertje.

UserPostedImage

Bovenstaand is het stuk waar ik het meeste vis.

UserPostedImage

UserPostedImage

UserPostedImage

Tussen het stuk waar ik vooral vis en de vergeten kom ligt nog een lang stuk sloot.
Harmen Sleeuwenhoek  
#15 Gepost : zondag 5 juni 2016 10:38:23(UTC)
Harmen Sleeuwenhoek


15 ponder

Lid sinds: 19-2-2015(UTC)
Berichten: 171

Bedankjes: 9 keer
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
Vanochtend had het allemaal weer moeten gebeuren. Wekker was gezet en rond de klok van 2130 lag ik al in bed met de wekker op 3 uur gezet.

Was 3 uur wakker koffie aangezet en terwijl ik wachte op de koffie ben ik op de bank weer in slaap gevallen. Werd 5 uur pas weer wakker met pijn in m'n rug en nek door de oncomfortabele houding.

Buiten werd het toen al weer licht dus toen ben ik maar weer gaan slapen.

Vandaag heb ik de verjaardag van m'n vismaat, fijne is dat hij niet ver bij het bos vandaan woont dus kan ik ook nog even voeren na afloop.
Harmen Sleeuwenhoek  
#16 Gepost : zaterdag 11 juni 2016 09:22:19(UTC)
Harmen Sleeuwenhoek


15 ponder

Lid sinds: 19-2-2015(UTC)
Berichten: 171

Bedankjes: 9 keer
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
Even een korte update, ondanks de "radiostilte" van bijna een week ben ik geenszins van plan dit blogje te laten doodbloeden.

Afgelopen week ben ik gewoon doorgegaan met voeren, elke dag in de vroege ochtend op 3 vaste stekken.
Morgenochtend ga ik weer vissen, de wekker gaat op 2 uur en rond drie uur hoop ik aan het water te zijn.

Ik begin met vissen op de stek waar ik de laatste keren heb gezeten, ik hoop op een snel resultaat aangezien ik nu 2 weken onafgebroken heb gevoerd.

Zodra ik een vis heb gevangen op stek 1 voer ik hier een handje bollen en ga ik naar stek 2 en daarna stek 3.
Afhankelijk van de snelheid van het vangen begin ik na stek 3 weer op stek 1 maar dit alleen als ik geen last ga hebben van de zwanen.

Ik heb afgelopen week gezocht naar een sounderbox met snoer voor de fox piepers die ik van m'n vismaat in bruikleen heb aangezien ik het geld niet heb voor een nieuw setje draadloze piepers.
Ik hoop namelijk weer eens een heel nachtje te gaan vissen binnenkort en dan is het wel zo fijn als omwonenden geen last hebben van m'n piepers.
Was nog een heel gezoek om zo'n ouderwetse sounderbox te vinden maar uiteindelijk op marktplaats geslaagd voor 20 euro voor een compleet nieuwe set in ongeopende doos.

UserPostedImage

Ik heb onwijs veel zin om weer te gaan vissen en ga zo lekker m'n spulletjes vast voorbereiden.
Vanwege de mobiele visstijl die ik aan wil houden morgen neem ik slechts 1 hengel mee, lekker simpel Like

Bewerkt door de gebruiker zaterdag 11 juni 2016 09:27:02(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Harmen Sleeuwenhoek  
#17 Gepost : zondag 12 juni 2016 13:46:59(UTC)
Harmen Sleeuwenhoek


15 ponder

Lid sinds: 19-2-2015(UTC)
Berichten: 171

Bedankjes: 9 keer
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
UserPostedImage

Hierbij even snel een foto van de 20 ponds schub die ik ving vanochtend, zal een dezer dagen uitgebreider verhaal doen Blij
edwin  
#18 Gepost : zondag 12 juni 2016 19:53:40(UTC)
edwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 28-5-2010(UTC)
Berichten: 635
Man
Nederland
Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands

Bedankjes: 27 keer
Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
Wat een mooie donkere schub! Persoonlijk zie ik ze graag zo
Harmen Sleeuwenhoek  
#19 Gepost : zondag 19 juni 2016 16:28:48(UTC)
Harmen Sleeuwenhoek


15 ponder

Lid sinds: 19-2-2015(UTC)
Berichten: 171

Bedankjes: 9 keer
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
Sessie zondag 12/06

Na me vorige week verslapen te hebben was ik vastbesloten deze week wel te gaan vissen.
Ik had meerdere wekkers gezet teneinde mezelf ervan te verzekeren dat ik tijdig wakker zou zijn.
Ook had ik dit keer de timer van het koffiezetapparaat gezet zodat de koffie klaar zou zijn op het moment dat ik wakker zou worden zodat ik niet het risico zou lopen in slaap te vallen tijdens het wachten.
Gelukkig werkten al deze maatregelen en rond 0230 sleepte ik mezelf het bed uit om een bak koffie te nuttigen.

Rond 330 stapte ik op de fiets richting het bos.
Daar aangekomen lag de hengel al spoedig op de beoogde eerste stek.
Tijdens het beazen van de hengel had ik al de nodige activiteit gezien op de stek dus dat stemde me hoopvol.
Ik zat nog niet lang te vissen, een kwartier om precies te zijn toen ik de eerste run kreeg, een harde oploper.
Helaas schoot deze vis al na een korte tijd los en kwam het lood mijn kant weer opvliegen.

Zoals gepland voerde ik hierna een tweetal handen boilies en verkaste ik naar stek 2.
Hier had ik tijdens het voeren de afgelopen weken regelmatig karper gezien, deze ochtend echter was het een dooie boel en toen na nog geen half uur vissen de zwanen de stek leeg kwamen vreten was ik het al snel zat en verkaste weer naar stek 1.

UserPostedImage

Hier zag ik alweer de nodige activiteit en zo'n 45 minuten na het inleggen had ik alweer een vaag soort run, wel een heel herkenbare run waarbij de hanger als ware het een brasembeet op en neer danste en groot was dan ook de teleurstelling toen ik in mijn net "Het Spook" weer aantrof.
Weer mijn hele stek ondersteboven gezet door zo'n spook van een vis en nog eens een dubbel ook, deze had ik nota bene twee weken ervoor ook al.
Snel de vis onthaakt en terug gezet. De reden dat ik deze vis "Het Spook" noem is omdat ik de eerste keer dat ik deze vis zag tot mezelf zei:"wat een spook van een vis".

Uiteraard was de haak bot dus zette ik er snel een nieuwe onderlijn op dit keer beaasd met een Hi-Visual Hookbait van TTB in dezelfde smaak als de voerbollen.
Geheel tegen mijn gewoonte in besloot ik maar wat muziek te luisteren op mijn telefoon om de dubbele vangst van "Het Spook" te vergeten, vertrouwen in nog een vis had ik niet na de chaos die het beest had veroorzaakt bij zijn vangst, o.a. door zich in een wierbedje te boren koste het me behoorlijk wat moeite de vis te scheppen door al het wier dat in de weg lag.

UserPostedImage

(Deze foto nam ik vandaag, veel wier en niet alles is zichtbaar op deze foto buiten beeld is nog veel meer)

Groot was mijn verbazing toen ik rond half 8 een snoeiharde fluiter kreeg, snel pakte ik de hengel op die bijna uit mijn handen gerukt werd, man man man wat een geweld! Geweldig!
De vis knalde in volle vaart door het eerste wierbed, daarna door een tweede en zat vervolgens muurvast in een derde.
Ik was er van overtuigd dat ik die vis zou gaan verspelen, no way dat ik die nog los zou gaan krijgen!
Druk op de lijn houdend stond ik te overwegen wat mijn opties waren, zou de vis er überhaupt nog aanzitten? En zo ja hoe kreeg ik die in vredesnaam los!?
Ik besloot eerst maar eens te kijken wat er zou gebeuren als ik het zaakje naar me toe zou proberen te trekken.
Het koste behoorlijk wat kracht en ik voelde vooral het dode gewicht van kilo's wier in de lijn.
Er leek wat te bewegen in het wierbed en zowaar de vis gaf wat mee en liet zich uit het derde wierbed trekken, one down two to go!
Hierna zat alles echter muurvast en wederom had ik geen idee meer of de vis er nog aan zat en zo ja waar deze dan ergens zat tussen al dat wier!
Ik legde snel de hengel neer trok mijn kisten en sokken uit en rolde mijn broekspijpen zover mogelijk op.
Daarna pakte ik de lijn bij de hengeltop vast om de spanning op de lijn te houden met 1 hand en met de andere begon ik zo snel mogelijk het wier van de lijn af te plukken.

De vis, als deze er nog aanzat zat ergens halverwege de sloot met tussen ons in een flink wierbed, na enige minuten wierplukken was de hoeveelheid wier flink geslonken en zou ik naar mijn idee de vis al gauw tegen moeten kunnen komen.
Na nog een paar flinke wierplukken verwijderd te hebben zag ik zowaar de donkere rug van een (nu nog) rustige karper opduiken tussen het groen.
Snel pakte ik de hengel weer op ondertussen de laatste plukken wier verwijderend, er lag nog teveel wier om de vis te kunnen scheppen dus hoopte ik dat de vis zich nu los zou zwemmen en hopelijk gauw in het net terecht gemanoeuvreerd zou kunnen worden, niet dus!
Hij besloot er nog een paar keer flink vandoor te gaan met zo'n kracht dat ik niet anders kon dan wat lijn te geven onderwijl prevelend "niet lossen kom op please!".

Uiteindelijk kreeg ik de vis boven het net en tezamen met nog een kilo ofzo aan wier kreeg ik de vis in het net, YES! Hebbes!
Snel alles voorbereid voor het wegen en foto's maken, de vis woog 10 kilo en een beetje en met die lap van een staart die erop zat verbaasde het me niks dat die vis zo'n kracht had.

UserPostedImage

Rond de klok van negenen besloot ik weer huiswaarts te keren, meer dan tevreden en nu met de wetenschap dat er toch nog andere vissen dan "Het Spook" huizen in het bos!

Bewerkt door de gebruiker zondag 19 juni 2016 17:30:16(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Harmen Sleeuwenhoek  
#20 Gepost : zondag 19 juni 2016 16:45:22(UTC)
Harmen Sleeuwenhoek


15 ponder

Lid sinds: 19-2-2015(UTC)
Berichten: 171

Bedankjes: 9 keer
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
Over de sessie van vandaag schrijf ik later deze week meer, ik verklap vast, het was een BLANK!!!
Wel veel vis gespot en wederom "Het Spook" bijna gevangen!
Hier een filmpje van vandaag, dit is 1 van de 3 vissen die mijn stek bezochten zonder van de bodem te vreten.

Bewerkt door de gebruiker zondag 19 juni 2016 17:44:29(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Gebruikers aanwezig in dit topic
7 Pagina's123>»
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.