logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Ricardo A  
#1 Gepost : maandag 11 juli 2016 15:01:35(UTC)
Ricardo A


5 ponder

Lid sinds: 15-5-2012(UTC)
Berichten: 17

Hallo mede karpervissers.

Ik vroeg mij af wat de meeste van jullie gebruiken in de zomer. Ik heb goede ervaringen op roasted nut. Maar wil nu wat anders en twijfel tussen een scopex boilie of een krill boilie. Vis vooral in kanalen maar ga dit jaar ook op het veluwe meer zitten.

Gr Ricardo
Sponsor
Harmen Sleeuwenhoek  
#2 Gepost : maandag 11 juli 2016 15:42:12(UTC)
Harmen Sleeuwenhoek


15 ponder

Lid sinds: 19-2-2015(UTC)
Berichten: 171

Bedankjes: 9 keer
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
Ga je langdurig vissen op hetzelfde water? Zo ja dan zou ik zeggen ga voor iets met vismeel, daarmee heb ik altijd goede ervaringen wat betreft het opbouwen van een goede voerplek.

Ga je veel random wateren bevissen en vooral instant? Dan zou ik een zoete boilie kiezen, scopex is een goede keuze. Combineer dit ook met een baitsoak en boilies in dezelfde smaak en je zit goed.

Ik heb goede ervaringen met TTB baits dit jaar, ook Holland Baits was altijd goed en dan met name de toasted hennep cream.

Mijn vismaat gebruikte vroeger altijd zoete bollen, tijdens onvoorbereide sessies ving hij altijd meer, ik ving met vismeel vaak de grotere vissen, vaak schubs terwijl spiegels bij mijn vismaat vaker voorbij kwamen.
Voerden we echter goed voor gedurende een langere periode dan ving ik juist meestal meer en zwaardere vissen.
Vismeel is naar mijn idee een goede lange termijn bol.

Bewerkt door de gebruiker maandag 11 juli 2016 19:48:58(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

rik koster  
#3 Gepost : maandag 11 juli 2016 22:03:12(UTC)
rik koster


10 ponder

Lid sinds: 22-6-2015(UTC)
Berichten: 50

Bedankjes: 6 keer
Is 7 keer bedankt in 7 post(s)
Ik zou je geen vismeel aanraden op rivieren en kanalen en alle andere wateren waar je kopvoorns kunt verwachten en grote scholen brasems.
Eerder een schrale koolhydraat bol met een sweetner en eventueel wat chilipoeder. Ook geen garlic als specerij toepassen
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.