logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Lagrima  
#1 Gepost : dinsdag 6 december 2016 22:52:21(UTC)
Lagrima


10 ponder

Lid sinds: 23-12-2014(UTC)
Berichten: 82
Man
België
Locatie: Antwerpen

Bedankjes: 5 keer
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
Hallo iedereen,

deze zomer dacht ik me te verwennen met een nieuw schepnet aangezien het oude reeds 15j dienst had en bovenaan grofmazig was.
Ik keek dus op mn favo site (Raven.nl)naar schepnetten en kwam uit bij het Prologic Quick release net, vernuftig systeem voor samenvouwen en ontkoppelen van de armen van het net. Nou, was me dat een afknapper, na amper 1 visje gevangen te hebben (8kg) wou ik het net inklappen en sprong heel het mechanisme uit elkaar.
Ik niet meer zo blij natuurlijk, gelukkig werd ik bij Raven.nl goed bijgestaan en werd me een ander net aangeboden nl Het Prologic zigger net.
Nou dit net leek me wel wat dus akkoord met de omruiling (mits bijbetaling).Nu dit net is volledig uit Carbon vervaardigd incl het spreidblok waar dus 2
rvs busjes ingelijmd zijn ter bescherming van het blok. Ik blij en hup naar de vijver.
Ik vang een kleine karper (4.5kg)en bij het ontmantelen van het net schiet 1 van de busjes uit het spreidblok (ik ben echt geen kluns en weet hoe je een net gebruikt dus van misbruik is geen sprake, getuige mijn 2 collega vissers die mij de vis zagen landen)Dus terug naar Raven.nl gemaild.
deze zaten erg verveeld met de situatie en na goedkeuring garantie mocht ik een ander net kiezen. Ik koos voor het Chub landing net en viste er al meermaals zonder problemen mee (vissen tot 11.2kg).
rest mij te zeggen dat ik niet echt tevreden ben van de afwerking van de Prologic netten (hoewel ik een grote fan van Prologic was), in mijn ogen zijn hun ideeën goed maar de productie niet optimaal.
hopelijk help ik mijn medevissers hier wat mee vooruit.

tight lines en tot aan de waterkant!
I'm a fishaholic, on the way to recovery Blij
Sponsor
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.