logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Legoforce  
#1 Gepost : zondag 22 januari 2017 14:59:25(UTC)
Legoforce


5 ponder

Lid sinds: 24-2-2013(UTC)
Berichten: 23

Bedankjes: 9 keer
Zijn er hier ook mensen met een visvinder met chirp in hun voerboot?

Ik heb in mijn huidige voerboot een lowrance elite x5 maar wil deze misschien vervangen voor een lowrance elite x5 met chirp of een lowrance hook 5X met chirp.

Kan iemand mij vertellen als deze modellen een goede downscan image weergeven of als er veel verloren gaat door het zenden van de boot naar de ontvanger?

En weet iemand wat het verschil is tussen de lowrance hook 5X en de Elite X5?

Bewerkt door de gebruiker zondag 22 januari 2017 15:00:07(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Sponsor
l-o-r-e-n-z-o  
#2 Gepost : zondag 22 januari 2017 17:44:18(UTC)
l-o-r-e-n-z-o


30 ponder

Lid sinds: 28-8-2012(UTC)
Berichten: 725

Bedankjes: 8 keer
Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
Mij werd er verteld in de viswinkel dat de hook exact hetzelfde kan als de chrip ,enkel een nieuwer model de hook 5x .
Op je andere vraag over de gevoeligheid na ombouw schrijven ze dit op de site van sonarcom.be .


Gevoeligheid:



De gevoeligheid van de dieptemeter is, na de ombouw, een factor tien kleiner in vergelijking met zijn normale gebruik zonder doorgeknipte sondekabel. Dat wil dus zeggen dat er enkele dingen veranderen in zijn mogelijkheden. Je moet ervan uitgaan dat visindicatie niet meer mogelijk is. Je koopt echter een dieptemeter en geen visvinder. Wat ook te merken is aan de kleinere gevoeligheid is de maximaal haalbare diepte. Door het toestel draadloos te maken daalt de gevoeligheid en zal je een maximale diepte van 30 meter over houden.



Als je boot groot genoeg is kan je werken met camera overbrenging zoals de vdrone en nieuwe monster baitboat dan gebruiken ze een x3 dsi of de hook 4x .
Anders moet jij eens een mail sturen naar Koen van sonarcom.be hij zal je vragen duidelijker kunnen beantwoorden en momenteel loopt tot eind februari een 15% korting op de lowrance toestellen .
mvg Lorenzo

Bewerkt door de gebruiker zondag 22 januari 2017 18:11:48(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

thanks l-o-r-e-n-z-o is 1x bedankt voor deze nuttige post.
Legoforce op 22-1-2017(UTC)
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.