logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
ArjanB  
#1 Gepost : woensdag 1 maart 2017 13:47:34(UTC)
ArjanB


5 ponder

Lid sinds: 18-2-2015(UTC)
Berichten: 40

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Beste allemaal,

Ik ben van plan om een action camera aan te schaffen voor aankomende frankrijk trip.

Ik wil deze voornamelijk gaan gebruiken om onder mijn voerboot te hangen, en hiermee de bodem zien.
( aangezien je niet met een roeiboot oid het water op mag)

ook wil ik er wat filmpjes mee maken in het water. het scheppen van de vis, en het loslaten weer.

Ik wil er ongeveer 40 / 50 euro aan uitgeven aangezien ik nog niet weet of ik het veel ga gebruiken.
Het water is 3 meter diep, en ga er in de zomer heen. ik verwacht niet heel veel bewolking en het water is redelijk helder.
Het beeld hoeft niet perfect te zijn, als ik het bodem verloop en mijn fluo popup maar kan zien.

Heeft 1 van jullie hier ervaring mee, en zoja welke cam hebben jullie

Bewerkt door de gebruiker woensdag 1 maart 2017 13:48:05(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Sponsor
Jeroen84  
#2 Gepost : woensdag 1 maart 2017 14:08:34(UTC)
Jeroen84


30 ponder

Lid sinds: 19-9-2013(UTC)
Berichten: 630
Nederland

Bedankjes: 12 keer
Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
Hoi Arjan,

Ik heb er totaal geen ervaring mee maar misschien is dit wel wat.
HD Video CAM

Succes!
Pak een Bak!!

Schubbenteller: -1
l-o-r-e-n-z-o  
#3 Gepost : woensdag 1 maart 2017 15:26:04(UTC)
l-o-r-e-n-z-o


30 ponder

Lid sinds: 28-8-2012(UTC)
Berichten: 725

Bedankjes: 8 keer
Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
Ho Arjan
Is het ook de bedoeling dat je het met fpv vanop een grotere afstand 100 meter plus de bodem kan onderzoeken of niet ,aangezien je schrijft dat je het aas en de bodem wilt waarnemen , anders zal je de aankoop prijs een stuk hoger liggen .
Als het voor op grotere afstand is moet je deze flimp eens bekijken
maar dan wel met een waterdichte camera werken .




Mvg Lorenzo

Bewerkt door de gebruiker woensdag 1 maart 2017 15:31:04(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

ArjanB  
#4 Gepost : woensdag 1 maart 2017 16:06:13(UTC)
ArjanB


5 ponder

Lid sinds: 18-2-2015(UTC)
Berichten: 40

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Hoi jeroen,

Bedankt voor de link,
Dat was ook de cam die ik in gedachte had. leuke specs voor dat geld,

@ Lorenzo,
Ik hoef niets live te kunnen zien, mocht de optie erop zitten is dit leuk maar de afstand zal 50 a 75 meter max zijn.

Mijn bedoeling met de cam is om globaal de bodem te kunnen zien, om zeker te weten dat het schoon etc is,
ook om te controleren dat mijn rig netjes op de bodem ligt en niet in planten of wier bijvoorbeeld.
Maar dit kan ik ook terug kijken op het lcd scherm van de cam als de voerboot terug is.

Ook ga ik deze dan als timelaps gebruiken op de stek. om achteraf wat foto's en video's in elkaar kan bewerken op amateur niveau
karper-groentje  
#5 Gepost : woensdag 1 maart 2017 19:50:37(UTC)
karper-groentje


15 ponder

Lid sinds: 26-5-2014(UTC)
Berichten: 130
Man
Nederland
Locatie: diepenveen

Bedankjes: 4 keer
Is 6 keer bedankt in 6 post(s)
ik heb op het moment een waterwolf,en als ik zo hoor waar je hem voor wilt gebruiken lijkt me dit perfect! en het mooie aan de waterwolf is dat je hem ook als actioncam op je hoofd kan gebruiken, door het bijgeleverde hoesje wat bijvoorbeeld aan je polaroid zonnebril kan doen.
(exact dat heb ik laatst gedaan tijdens een middagje snoeken, een goede vriend van me heeft de beelden in elkaar gezet en er een filmpje van gemaakt: waterwolf video dagje snoeken , hier kan je ongeveer je kwaliteit van de waterwolf zien)
als het meervoud van museum "musea" is, is dan het meervoud van brasem ook "brasa"???
ArjanB  
#6 Gepost : maandag 6 maart 2017 14:57:03(UTC)
ArjanB


5 ponder

Lid sinds: 18-2-2015(UTC)
Berichten: 40

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Het is uiteindelijk de Denver Full HD Actioncam ACT-5040W geworden.

Kost 40,- bij de blokker en heeft een leuk beeld. via een app met wifi realtime te bekijken, in te stellen en uit te lezen.
Ook zitten er diverse montage beugels bij en een draadloze afstandsbediening.

Enigste nadeel is dat wifi onder water niet werkt, dit ligt niet aan de action cam maar geen enkel wifi signaal werkt onder water.

even getest in de vijver en de beelden zijn super onder water. hoe dit eruit zien onder een voerboot en dan 2 a 3 meter diep weet ik nog niet.
l-o-r-e-n-z-o  
#7 Gepost : maandag 6 maart 2017 16:16:25(UTC)
l-o-r-e-n-z-o


30 ponder

Lid sinds: 28-8-2012(UTC)
Berichten: 725

Bedankjes: 8 keer
Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
Arjan
De cam moet toch niet in het water je kan hem toch ook op je voerboot plaatsen en naar beneden richten richting wateroppervlak dan zou de wifi wel nog werken vermoed ik .
Als je kijkt op de filmpjes op youtube van fish eyes camera kits is de camera gewoon op de zijkant van de boot gemonteerd en ze hebben goed beeld .
Ik weet natuurlijk niet tot op welke diepte ze kunnen filmen , maar dat zal wel bij alle waters verschillend zijn zijn .
Mvg Lorenzo
Jeroen84  
#8 Gepost : dinsdag 7 maart 2017 08:07:51(UTC)
Jeroen84


30 ponder

Lid sinds: 19-9-2013(UTC)
Berichten: 630
Nederland

Bedankjes: 12 keer
Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
Hoi Arjan,

Misschien ook leuk om enkele beelden te delen met ons?
Pak een Bak!!

Schubbenteller: -1
ArjanB  
#9 Gepost : zondag 12 maart 2017 08:32:05(UTC)
ArjanB


5 ponder

Lid sinds: 18-2-2015(UTC)
Berichten: 40

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
De camera zit nog niet op de boot, zodra dit gedaan is en wat beelden heb, zet ik ze hier online.
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.