logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Mr. Vonkie  
#1 Gepost : woensdag 12 april 2017 13:01:00(UTC)
Mr. Vonkie


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 11-4-2017(UTC)
Berichten: 2

Hallo allemaal,

Ik ben Stefan, 18jaar en kom uit zuid holland. Ik ben vorig jaar zomer begonnen met karpervissen. Ik heb vroeger al veel gevist met de feeder op brasem en zeelt. Nadat ik mn eerste karpertje ving wilde ik er meer vangen. Dit heb ik in eerste instantie geprobeerd met de method feeder. Dit leverde regelmatig wat kleine visjes op, maar al snel wilde ik meer. Zo heb ik een pen/korst hengeltje aangeschaft en geprobeerd hiermee wat karpertjes te vangen. Dit was nog niet super succesvol, ik ving wel eens een leuk visjes. Maar dit was nog niet wat ik zocht. Vorig jaar in het begin van de zomer zat ik op een camping met een vijver. Hier zat wat karper, die ik graag wilde vangen. Ik heb toen een setje hengels gekocht waarmee ik statisch kon vissen. Op de camping ving ik af en toe wel een visje en had veel plezier tijdens het vissen op deze manier, dit wilde ik dus meer doen. Helaas niet heel veel kunnen vissen na deze vakantie. Ik denk dat ik een viertal sessies heb gevist. Ik wist in mijn eerste sessie een mooi visje te vangen van zo'n 5kg. Een volgende sessie wist ik mijn eerste 'redelijke' vis te vangen van 17pond. Zo ben ik een beetje begonnen met het vissen op karper.

Dit jaar ben ik 18geworden en heb mijn rijbewijs gehaald. Dit geeft me dus wat meer mogelijkheden. Ik kan nu alleen op pad, veder weg, en meer spullen meenemen (fietsen is echt niet te doen met zoveel spullen Breede lach ). Ik hoop dat ik dit jaar mijn PR kan verbeteren naar de 25pond en een ander doel is om (gemiddeld) iedere week 1 sessie te vissen.

Zover heb ik 2 avondjes gevist en een dag sessie. Tijdens een avond sessie wist ik een visje te vangen van zo'n 12pond. Dit was op een nieuw water dichtbij mijn huis, dit watertje bestaat nog geen 2jaar. De andere avond sessie liep helaas tot niks uit, in de middag had ik een aantal vissen gespot. De wind draaide die avond en ik blijf op de stek zitten waar de vis in de middag lag, waarschijnlijk was de vis al verplaatst. De dag sessie verliep met veel brasems, wat ik deze keer niet zo erg vond.jawsmiley Zo kon ik een beetje kijken hoe mijn onderlijnen haakten.

De reden dat ik lid ben geworden op dit forum is dat ik hier hopelijk veel informatie kan vinden en dat ik hulp kan vragen wanneer nodig. Ik hoop ook dat ik mensen kan helpen met mijn kennis.

Ik hoop dat ik me een beetje goed heb voorgesteld, mocht je nog vragen hebben over mij stel ze gerust Whistle

Met vriendelijke groet,

Vonkie Vissen
Sponsor
Jeroen84  
#2 Gepost : woensdag 12 april 2017 15:38:38(UTC)
Jeroen84


30 ponder

Lid sinds: 19-9-2013(UTC)
Berichten: 630
Nederland

Bedankjes: 12 keer
Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
Welkom op CF Stefan! Like

Pak een Bak!!

Schubbenteller: -1
l-o-r-e-n-z-o  
#3 Gepost : woensdag 12 april 2017 21:50:43(UTC)
l-o-r-e-n-z-o


30 ponder

Lid sinds: 28-8-2012(UTC)
Berichten: 725

Bedankjes: 8 keer
Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
welkom op cf stefan .
breur  
#4 Gepost : zondag 16 april 2017 11:43:54(UTC)
breur


25 ponder

Lid sinds: 14-4-2012(UTC)
Berichten: 529

Is 17 keer bedankt in 17 post(s)
Hoi Stefan welkom op cf.
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.