logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
l-o-r-e-n-z-o  
#1 Gepost : zondag 13 augustus 2017 08:46:15(UTC)
l-o-r-e-n-z-o


30 ponder

Lid sinds: 28-8-2012(UTC)
Berichten: 725

Bedankjes: 8 keer
Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
Net terug van een midweek Beekse bergen en er was blauw algen aanwezig in het water , wat mij opviel was dat er maar in 1 baai ongeveer van 1/2 hectare water afgesloten was .
Terwijl hier in west Vlaanderen ze meteen héél het water ontoegankelijk verklaren overdrijven ze dan bij in Vlaanderen .
Ik kan me niet voorstellen dat ze in de beekse bergen onvoorzichtig te werk gaan het is tenslotte een vakantiepark met zwemgelegenheid in het meer en tal van andere watersport recreatie .
Mvg Lorenzo
Sponsor
Harmen Sleeuwenhoek  
#2 Gepost : zondag 13 augustus 2017 14:48:58(UTC)
Harmen Sleeuwenhoek


15 ponder

Lid sinds: 19-2-2015(UTC)
Berichten: 171

Bedankjes: 9 keer
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
Hier verklaren ze ook een heel water als "gevaarlijk water" bij blauwalg. Gewoon je hersenen gebruiken en altijd je handen goed drogen na iedere aanraking met water. Ook handig in zo'n geval is een flesje direct desinfect van die zeep op alcohol basis waarmee je je handen kan desinfecteren zonder water nodig te hebben.
Ik heb vaak zat zitten vissen in water met blauwalg en nooit problemen ondervonden.
l-o-r-e-n-z-o  
#3 Gepost : zondag 13 augustus 2017 17:09:30(UTC)
l-o-r-e-n-z-o


30 ponder

Lid sinds: 28-8-2012(UTC)
Berichten: 725

Bedankjes: 8 keer
Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
Harmen
Dat ze het als gevaarlijk water beschouwen snap ik wel .
Wat ik echter niet snap is dat 300 meter er vandaan speelland ligt en de kinderen gewoon in het water waren aan het spelen terwijl het water met elkaar verbonden is
Enkel in die baai werd er gewaarschuwd voor blauw alg ,nergens anders aan het water en dat vond ik bizar .
Mvg Lorenzo
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.