logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Majoor  
#1 Gepost : donderdag 4 oktober 2018 22:24:57(UTC)
Majoor


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 4-10-2018(UTC)
Berichten: 1

Bedankjes: 1 keer
Vraagje: mag ik hier mijn (helaas negatieve)ervaringen met de firma Carping Adventures delen? Ik zal mij beperken tot de feiten dit ter waarschuwing aan collega-vissers die naar aanleiding van dit artikel hun eigen mening mogen vormen.

Alvast bedankt voor uw antwoord!

COLLEGA-VISSERS !!!

Bij dezen een verslag van mijn ervaringen met de firma Carping Adventures. Mochten jullie van plan zijn via deze firma in het buitenland te gaan vissen, lees dan eerst even dit bericht...

Boeking gemaakt d.d: 20-11-2016 (bestemming Jezero Sumbar, KroatiëKnipoog
Aanbetaald d.d: 20-11-2016

Extra bevestiging gevraagd: 22-01-2017 (bevestiging van reservering en beschikbaarheid)
Bevestiging ontvangen: 23-01-2017


Aankomst d.d: 29-07-2017
Bij aankomst had men ter plaatse geen gegevens over mij ontvangen, mijn geboekte stek was bezet...De volgende dag kwam mijn stek vrij en kon ik daar naartoe verhuizen.
Ondertussen meermaals geprobeerd telefonisch contact te krijgen met Marc Westenberg. Op dag 2 lukte dit en hij zegde toe het uit te gaan zoeken en te regelen.
Ondertussen kwam de penningmeester van HSV Korana (eigenaar/ beheerder van o.a. Jezero Sumbar) dagelijks langs om te vertellen dat hij toch wel eens geld wilde zien.... Lekker relaxed vissen zo...
Ook had ik ondertussen vernomen dat ik twee dagen eerder dan gepland weer weg zou moeten in verband met een exclusieve verhuur aan een Belgische partij. (???)
Na een paar dagen had ik Marc weer aan de lijn, hij had het met de voorzitter van Korana (op dat moment in Rusland) besproken en het zou geregeld zijn. Wel zou ik mijn geboekte vakantie met twee dagen in moeten korten, maar als pleister op de wonde bood Marc aan om de helft van het totaalbedrag dat ik betaald had te retourneren. Dat vond ik wel netjes en ik stemde in.

Na terugkomst heb ik Marc zowel per mail als telefonisch meerdere malen herinnerd aan de afspraak om de helft van de reissom terug te boeken, zonder succes.
Nu probeerde ik voor de afgelopen zomer weer een trip te boeken (ik denk dan gebruik ik het tegoed als deel van de nieuwe reissom), dit keer naar Hongarije. Marc zou mij de benodigde info sturen. Nieuws bleef uit en ik belde maar weer eens...
"Ik ga contact met ze opnemen en vanavond heb je alles in de mail..." kreeg ik als antwoord.
Dat is het laatste dat ik van Marc hierover heb vernomen. Nadat ik zelf met Hongarije ben gaan mailen bleek dat ze voor de gevraagde periode al vol zaten.
Ik belde Marc weer om te melden dat ik dat beloofde geld nu toch wel eens terug wilde zien waarop hij reageerde dat hij zich dit niet kon herinneren en het na ging kijken. Ter ondersteuning van zijn geheugen heb ik hem nog even de gegevens als boekingsnummer, data enz. gestuurd per mail (met ontvangstbevestiging!) en je raadt het al.... tot nu toe niets....

Tot zover mijn ervaringen met Carping Adventures en de heer Westenberg in het bijzonder.

Dus....collega's, vorm uw eigen mening over dit bedrijf en doe hier mogelijk uw voordeel mee.

Bewerkt door de gebruiker vrijdag 5 oktober 2018 21:18:43(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Sponsor
edwin  
#2 Gepost : vrijdag 5 oktober 2018 15:21:48(UTC)
edwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 28-5-2010(UTC)
Berichten: 635
Man
Nederland
Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands

Bedankjes: 27 keer
Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
Dit mag, zo lang het maar netjes blijft.
thanks edwin is 1x bedankt voor deze nuttige post.
Majoor op 5-10-2018(UTC)
Legoforce  
#3 Gepost : zaterdag 6 oktober 2018 01:14:25(UTC)
Legoforce


5 ponder

Lid sinds: 24-2-2013(UTC)
Berichten: 23

Bedankjes: 9 keer
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.