logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

3 Pagina's<123>
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Hennie Bodde  
#21 Gepost : zaterdag 3 oktober 2009 20:27:04(UTC)
Hennie Bodde


20 ponder

Lid sinds: 3-10-2009(UTC)
Berichten: 386

Bedankjes: 1 keer
Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
De baiter vind ik persoonlijk een hele goede boot!
Deze boot heeft 2 afzonderlijk bedienbare voerbakken op de zijkant die ook traploos te verstellen zijn, dus een beetje voeren en de bak weer rechtop zetten en verder varen enz.
Een goed alternatief voor Tonny Schrijver's voervijzel.
Verder een mooie snelle en stabiele boot met top materiaal aan boord. (graupner)
Kost wat, maar dan heb je ook echt wat, en een prima na service voor onderhoud e.d.
Was voerboot van het jaar 2006, 2007 en 2008.

hier een kleine beschrijving! (nee ik heb hier geen eigen belang in)


De pluspunten van deze voerboot.


De Baiter is goed doceerbaar te besturen, d.w.z. gasgeven in voor- en achteruit, het sturen en het belangrijkste, de afzonderlijk van elkaar te legen voerbakjes (dus de mogelijkheid om in een keer te legen of om een voerspoor te leggen).

Deze producten hebben in principe overcapaciteit, zodat slijtage en overbelasting tot een minimum beperkt blijven.


Het bereik is enorm, de boot vaart zo ver als je kan kijken. Mede door zijn snelheid, stabiliteit en wendbaarheid is deze boot opmerkelijk te noemen.


Al het gebruikte materiaal is gebruiksvriendelijk, onderhoudsarm, sterk en betrouwbaar.


nu standaard uitgevoerd met de grotere bakken.


De boot is superstabiel, ook na het legen van een van de twee bakken.


Keuze uit verschillende kleuren en uit voeringen .


Ontvanger, accu, motor, aandrijving, roer en snelheidsregelaar zijn zeer simpel te bereiken d.m.v. te openen bovenzijde, die vervolgens weer waterdicht af te sluiten is.


Je kunt de boot d.m.v. het handvat aan de bovenzijde makkelijk uit het water tillen en zonder kans op beschadiging van vitale delen op elke ondergrond plaatsen. Dit komt door een beugel die zowel tijdens het varen als op het droge bescherming biedt.

VOERBOOT VAN HET JAAR 2006/2007 EN 2008


Standaard Baiter
...

- VERNIEUWD Om de kwaliteit steeds te kunnen garanderen word er nu gebruik gemaakt van alleen de Profi-lijn van graupner en de verzwaarde lijn van Robbe/Futaba

- verlichting dmv LED's (blauw en wit)
- 2 voerbakken, afzonderlijk en gedoseerd te bedienen en nu standaard de grotere bakken
- 6-kanaals Graupner zender en ontvanger
- Graupner 720 bb torque motor in combinatie met RVS schroefas die gelagerd is en voorzien is van dubbele keringen en met 60 mm messing schroef
- 12V 7ah yuasa accu (gegarandeerd 2,5 uur varen)
- handvat
- oplader voor boot en zender
- 2 jaar garantie
- standaard dubbele hookrelease

Prijs: € 1080,- U kunt nu ook pinnen bij ons


Optioneel



- - Digitale 2.4 ghz handzender robbe/futaba T6EX
Prijs: € 100,-
Zonnepaneel (voor opladen van boot en zender tijdens sessie zonder
stroomvoorziening)
Prijs: € 99,-
- Extra grote openklapbare Zonnepaneel
Prijs: € 150,-
- Extra accu
Prijs: € 25,-
- Fishfinder Hummingbird RF15 Special voor ons ontwikkeld met een getest bereik van 350 meter
Prijs: € 550,-
- Accupack voor de rf15 waardoor je niet langer de batterijen eruit hoeft te halen.
Prijs: € 35,-
- Statief voor Hummingbird RF15
Prijs: € 35,-
- Verlichting op afstandsbediening
Prijs: € 75,-
- Verstraler
Prijs: € 100,-
- verstraler op afstandbediening
Prijs: € 150,-
- mogelijkheid voor een andere kleur b.v. blauw groen geel en rood of eventueel alleen de bakken kunnen in een andere kleur besteld worden
Prijs: € 75,-

Alle andere wensen in nader overleg af te stemmen.

Alle prijzen incl. 19% BTW

UserPostedImage



Bewerkt door de gebruiker zaterdag 3 oktober 2009 20:46:18(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Helemaal zelf bedacht.........




Erwin  
#22 Gepost : zondag 4 oktober 2009 12:48:34(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Ziet er wel robuust uit
ronpothuizen  
#23 Gepost : zondag 4 oktober 2009 22:20:03(UTC)
ronpothuizen


25 ponder

Lid sinds: 4-10-2009(UTC)
Berichten: 437

Ik heb zelf de Anatec mono,en ben er erg tevreden over.
Heb vrijdagnacht met ZW6 ermee gevaren,en geeft geen krimp,vaart daar gewoon makkelijk doorheen.
In combinatie met de ingebouwde dieptemeter (Smartcast RF15)een goede boot.
Erwin  
#24 Gepost : zondag 4 oktober 2009 22:32:09(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Ook daar heb ik wel eens wat over gehoord! Schijnt een erg stabiele boot te zijn. Hoe zit het met de batterij duur van deze boten.... Niet erg onbelangrijk... Dat gezeur had ik namelijk met mijn vorige.... Die deed het perfect...alleen was de batterij zo op.... En dat is balen als je midden in de nacht je boot op mag gaan zoekenKnipoog
ronpothuizen  
#25 Gepost : zondag 4 oktober 2009 23:55:14(UTC)
ronpothuizen


25 ponder

Lid sinds: 4-10-2009(UTC)
Berichten: 437

Er wordt opgegeven dat je er ong. 6km mee kunt varen.Ik hou zelf voor de zekerheid de helft aan.
Heb dan ook 2 accu's.Als ik 150 mtr.moet varen,doe ik dat met 1 accu 10 keer.
Erwin  
#26 Gepost : maandag 5 oktober 2009 00:00:54(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Ik heb er zelfs meerdere....alleen was dat een onding....vandaar dat ik nou ook op zoek ben naar een alternatief. Hij voer de ene keer meer dan een half uur aan een stuk. En had ik hem echt nodig...liet hij mij in de steek.
ronpothuizen  
#27 Gepost : maandag 5 oktober 2009 19:34:14(UTC)
ronpothuizen


25 ponder

Lid sinds: 4-10-2009(UTC)
Berichten: 437

Wat voor mij heel erg belangrijk is,als ik een storing of wat dan ook aan de boot hebt dat dit zo snel mogelijk wordt verholpen.Heb je b.v een Baitcruiser,dan werd hij opgestuurd naar Ultimate,en was je een paar weken je boot kwijt.
Nu echter zou hij helemaal niet meer terugkomen.
Als ik een storing heb aan mijn boot,kan ik vaak dezelfde avond nog langs en wordt dit meteen verholpen.
Dat heet dus service,het is ook geen pak koekjes wat je koopt,het blijft een hoop geld.
Erwin  
#28 Gepost : maandag 5 oktober 2009 19:45:43(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Dat klopt...Is niet geheel onbelangrijk. Het is absoluut een leuke smak geld waarvan je ook verwacht dat het allemaal goed werkt. Service is in deze niet geheel onbelangrijk.
Jochem IJmker  
#29 Gepost : dinsdag 6 oktober 2009 16:44:23(UTC)
Jochem IJmker


10 ponder

Lid sinds: 13-7-2009(UTC)
Berichten: 78

Zijn er naast die van ultimate (die nu failliet is) ook andere goedkope alternatieven...zo rond de 500 euro?
Arnold  
#30 Gepost : dinsdag 6 oktober 2009 18:27:54(UTC)
Arnold


35 ponder

Lid sinds: 13-7-2009(UTC)
Berichten: 974

Dan kom je denk ik automatisch uit bij de Skarp.

Het probleem met voerbootjes in deze prijscategorie is dat alle electronica chinees (merkloos) is. In het duurdere segment wordt alleen gebruik gemaakt van merken als Graupner en Robbe. Deze onderdelen zijn een stuk duurder, maar ook een stuk betrouwbaarder.
Ik ben ook al een poosje aan het zoeken naar een voerboot voor een zachte prijs maar als ik alle problemen op het internet zo lees kom ik steeds meer tot de conclusie dat het beter is om wat langer door te sparen en gelijk een goede voerboot te kopen, dan een goedkopere te kopen met het risico dat er om de haverklap problemen mee zijn.

Ikzelf heb mijn oog laten vallen op de Viper voerbootjes. Die beginnen bij 559 Euro...
Hennie Bodde  
#31 Gepost : dinsdag 6 oktober 2009 20:38:30(UTC)
Hennie Bodde


20 ponder

Lid sinds: 3-10-2009(UTC)
Berichten: 386

Bedankjes: 1 keer
Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
De vipers schijnen er van binnen en van buiten kwalitatief ook goed uit te zien heb ik me laten vertellen!! Weet dit dus niet uit eigen ervaring , maar de gene waar ik het van gehoord heb heeft er wel kijk op.
Helemaal zelf bedacht.........




rudy  
#32 Gepost : donderdag 22 oktober 2009 20:30:42(UTC)
rudy


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 19-10-2009(UTC)
Berichten: 6

heb zelf Anatec Mono fijne en betrouwbare boot, is ook de boot die in frankrijk het meest verhuurt word dat zegt al genoeg denk ik
heb ook de mini cruiser gehad wat een drama 4 boten gehad met elk verschilende klachten de laatste maakte elke keer water toen was de maat vol en heb tegen de verkoper gezegt hou die titanic maar en bestel bij fishfun maar een anatec sinsdien nooit een storing gehad groetjes(drillen)
rvlune  
#33 Gepost : vrijdag 8 januari 2010 12:20:55(UTC)
rvlune


5 ponder

Lid sinds: 14-9-2009(UTC)
Berichten: 45

Check ook eens www.fishfun.nl.

Zij verkopen nu de nieuwe Anatec Spektrum Digital (model 2010) voor een introductieprijs van 695 euro.
Scherpe prijs voor een complete boot!

Gr. Reinder
JulienH  
#34 Gepost : vrijdag 8 januari 2010 13:34:40(UTC)
JulienH


20 ponder

Lid sinds: 9-7-2009(UTC)
Berichten: 316

Wat er continu gebeurd met boten in het instapsegment en waar dus bezuinigt moet worden op de inhoud, is het volgende:

De conceptboot die uit China of een ander productieland terug komt, wordt hier in Nederland bekeken en getest. In deze boot zit werkelijk goede elektronica waar niets mis mee is en de boot is dan voor de opdrachtgever (zoals Ultimate) boven verwachting goed! Zodra de opdracht wordt gegeven voor een grotere oplage, beginnen de Chinezen aan hun geld te denken en vervangen ze de goede elektronica voor werkelijke rotzooi. Gevolg is dat die boten dus stuk voor stuk terugkomen. Voordeel voor de Chinezen is dat zij hun kostprijs voor de boot ver naar beneden krijgen door goedkope elektronica in de boot te monteren, terwijl hun verkoopprijs al vast is gelegd met bijvoorbeeld een Ultimate. De elektronica is dus ook, zonder medeweten van bijvoorbeeld een Ultimate, na het goedgekeurde concept vervangen voor rotzooi.

Goede voorbeelden zijn: Ultimate Baitcruiser, Ultimate Baitcruiser mini en de Orka. Met andere boten heb ik geen ervaring en daarover kan ik dus niet veel vertellen. Het is niet automatisch zo dat alle boten slecht zijn, want veel boten zijn onderhands in Nederland verkocht aan een opkoper die de elektronica heeft vervangen voor betere kwaliteit OF de problematieke elektronica is vervangen door de importeur zelf. Het komt er dus eigenlijk op neer, dat je niet goed weet wat je koopt.

Bewerkt door de gebruiker vrijdag 8 januari 2010 13:37:27(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Het is alle dagen visdag, maar geen vangdag.
Hennie Bodde  
#35 Gepost : vrijdag 8 januari 2010 15:28:24(UTC)
Hennie Bodde


20 ponder

Lid sinds: 3-10-2009(UTC)
Berichten: 386

Bedankjes: 1 keer
Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
Het lijkt mij niet dat een bedrijf een contract afsluit met een chinees bedrijf en dat daar een prijs afspraak in staat maar niets over de types van de gebruikte electronica.
Denk dat dit verhaal niet op gaat en dat de opdrachtgever voor de bouw van een serie boten heel goed weet waar deze mee akkoord gaat.
Helemaal zelf bedacht.........




roy pluim  
#36 Gepost : vrijdag 8 januari 2010 15:55:44(UTC)
roy pluim


20 ponder

Lid sinds: 14-12-2009(UTC)
Berichten: 274

Navigater 2: is geloof ik kwa kwaliteit het zelfde, alleen iest minder opties er op, ik dacht zonder hook releas(gebruikt bijna niemand),en de lamp moet aangezet worden op de boot met een schakelaar.
Kost 800 Deze boot ga ik dit voorjaar aanschaffen.

Roy
steef zenden  
#37 Gepost : vrijdag 8 januari 2010 19:03:17(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

ben benieuwd wanneer de eerste voerboot komt met dieptemeter/fishfinder, onderwatercamara, gps, accumeter, verlichting+verstralers, zonnepanelenen al die andere Accessoires
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

Erwin  
#38 Gepost : vrijdag 8 januari 2010 20:06:01(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Kan wel meer aan kapot natuurlijk. En wordt een dure boot. Ik weet wel dat ze met zo'n boot bezig zijn > www.visvinder-oost.nl/. Hier ben ik wel erg benieuwd naar.....ziet er namelijk goed uit

Bewerkt door de gebruiker vrijdag 8 januari 2010 20:06:35(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

wvdh  
#39 Gepost : vrijdag 8 januari 2010 20:38:33(UTC)
wvdh


5 ponder

Lid sinds: 2-1-2010(UTC)
Berichten: 27

ultimate is al failliet en hun spullen zijn bij bva-auctions geveild heb het gevolgt.
maar sommige art. gingen er nog duurder uit als dat ze in de winkel kosten.
maar ik heb zel ook een ultimate mini ben er tot zo ver goed over te spreken .
( heb hem nog niet zo veel gebruikt maar toch )
ik weet nu niet als je er een koopt in de winkel hoe het nu zit met de service.
zou het zeker ff vragen zeker belangrijk

verder wens ik je succes met het zoeken van een voerboot.
Erwin  
#40 Gepost : vrijdag 8 januari 2010 20:41:13(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
He Wvdh

Ik heb begrepen dat je voor deze boot geen service meer kunt verwachten. Is hij kapot, heb je een probleem.
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
3 Pagina's<123>
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.