logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's<12
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Jerry  
#21 Gepost : donderdag 10 maart 2011 09:48:56(UTC)
Jerry


35 ponder

Lid sinds: 27-8-2009(UTC)
Berichten: 879

Ik heb me ingeschreven en kreeg ook nieuwsbrief misschien dat je je daarvoor heb aangemeld??
Groeten,

Jerry
peter servais  
#22 Gepost : donderdag 10 maart 2011 10:02:59(UTC)
peter servais


45 ponder

Lid sinds: 18-11-2010(UTC)
Berichten: 1.517
Man
Nederland

Bedankjes: 18 keer
Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
Nee nergens voor, het was een soort van reclame.
Maar heb je het idee dat het wel een "zuivere site" is?

Het klinkt natuurlijk wel een beetje te mooi om waar te zijn.

Gr. Peter
Groeten Peter, Knipoog

Aantal karpers 2015: 26 stuks
Jerry  
#23 Gepost : donderdag 10 maart 2011 10:29:43(UTC)
Jerry


35 ponder

Lid sinds: 27-8-2009(UTC)
Berichten: 879

Inschrijven kan geen kwaad blij ik op de hoogte en ibood is net zoiets heb daar ook een apparaat vandaan van 60 eu die in de winkel 230 kostte
Groeten,

Jerry
Gerben_A  
#24 Gepost : donderdag 10 maart 2011 11:55:33(UTC)
Gerben_A


10 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 72

peter servais schreef:
Zonder dat ik mij ook heb aangemeld krijg ik een mail van visdeal.
Ik weet niet of jullie het zelfde gekregen hebben? Ik vind het wel een beetje typisch.

Heeft iemand zich al ingeschreven?

mvg Peter


Hier hetzelfde...
Niet ingeschreven, wel een email.
Ben benieuwd waar ze ineens mn emailadres vandaan hebben d'oh!
timvanzanten  
#25 Gepost : donderdag 10 maart 2011 12:00:30(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
waarschijnlijk via Carpboard Gerben!
Frank Avezaat  
#26 Gepost : donderdag 10 maart 2011 13:13:38(UTC)
Frank Avezaat


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 22-6-2010(UTC)
Berichten: 1.664
Nederland

Bedankjes: 6 keer
Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
had hier inderdaad ook een mailtje. Zit nu in de spambox
robbin  
#27 Gepost : donderdag 10 maart 2011 13:14:56(UTC)
robbin


20 ponder

Lid sinds: 26-2-2010(UTC)
Berichten: 263

Life is a game, fishing is serious
freaky  
#28 Gepost : donderdag 10 maart 2011 13:48:43(UTC)
freaky


25 ponder

Lid sinds: 16-2-2010(UTC)
Berichten: 564

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
http://www.ibood.com/

zelfde soort site, en werkt al jaren prima, alleen hier wordt geen visgear aangeboden maar voornamelijk electronica


met visdeal is het ff afwachten totdat ze echt online zijn en de eerste acties zijn geweest
leer om te vangen, vang om te leren
Gerben_A  
#29 Gepost : donderdag 10 maart 2011 14:02:55(UTC)
Gerben_A


10 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 72

timvanzanten schreef:
waarschijnlijk via Carpboard Gerben!


Klopt inderdaad. Heb even gemaild, en t antwoord was idd dat het in samenwerking met karperwereld.nl verstuurd zou worden, dus dat de emailadressen ook via daar verkregen zijn.

Bewerkt door de gebruiker donderdag 10 maart 2011 14:03:26(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

peter servais  
#30 Gepost : donderdag 10 maart 2011 14:08:47(UTC)
peter servais


45 ponder

Lid sinds: 18-11-2010(UTC)
Berichten: 1.517
Man
Nederland

Bedankjes: 18 keer
Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
Oke is duidelijk, mooi dat dat iig bekent is, komt het iig wat beter op me over.

Ik denk dat ik me binnekort is ga inschrijven, het zal wel kloppen denk ik. Maar kijk nog wel even de kat uit de boom.

Gr. Peter
Groeten Peter, Knipoog

Aantal karpers 2015: 26 stuks
griend  
#31 Gepost : donderdag 10 maart 2011 14:26:31(UTC)
griend


50 ponder

Lid sinds: 21-1-2010(UTC)
Berichten: 2.371

Bedankjes: 10 keer
Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
Ik kreeg vandaag ook ineens mail maar Heb me niet aangemeld. Een beetje raar hoe dat ze Iedereen de mailadres hebben.
Wind op de kant is vis in de hand.


timvanzanten  
#32 Gepost : donderdag 10 maart 2011 14:32:34(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
en je staat niet toevallig ingeschreven op carpboard Griend?
peter servais  
#33 Gepost : donderdag 10 maart 2011 15:47:32(UTC)
peter servais


45 ponder

Lid sinds: 18-11-2010(UTC)
Berichten: 1.517
Man
Nederland

Bedankjes: 18 keer
Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
Hier zijn een aantal veelgestelde vragen, heb ik net even van de site geplukt.
FAQ

(Vraag en antwoord)

Moet ik zelf een groep mensen vinden om zich aan te melden om de deal door te laten gaan?

Nee! dat is niet nodig. Maar u kunt wel andere mensen uitnodigen en proberen te activeren om er zo voor te zorgen dat er meer mensen mee doen en dat de deal doorgaat.

Ik wil de deal van vandaag, hoe ontvang ik deze?

Heel simpel, klik op de “Koop nu” button voordat de tijd is verstreken. Na de aankoop ontvangt u een ontvangstbevestiging. Als het minimaal aantal aankopen is behaald gaat de deal door.

Wat gebeurt er wanneer het minimal aantal aankopen niet is behaald?Als er niet voldoende mensen zijn die meedoen, wordt de deal geannuleerd, het aankoopbedrag zal dan worden teruggeboekt op uw rekening.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Nadat de deal is afgelopen en er zijn voldoende mensen die meedoen ontvangt u een bevestigingsmail. Het product zal worden verzonden naar het door u opgegeven adres. De leveringstijd staat duidelijk aangegeven bij het product wat u heeft aangekocht.
Wanneer u een bestelling plaatst bij Visdeal, zal deze doorgaans binnen 5 tot 7 werkdagen geleverd worden. De 5 werkdagen zijn een streeftermijn en deze termijn is niet bindend. We zijn hierin afhankelijk van onze leveranciers. Het kan dus voorkomen dat de levering iets langer duurt, maar gelukkig komt het veel vaker voor dat het sneller gaat.

Wat is een coupon en hoe gebruik ik mijn coupon?

In de meeste gevallen bieden wij producten aan, en is de coupon niet van toepassing. Maar soms bieden we ook kortingen aan van bijvoorbeeld beurzen, weekendjes weg, vakanties etc. In dat geval ontvangt u een coupon welke u kan tonen als betalingsbewijs. U ontvangt dan een e-mail met een link om de coupon uit te printen. Op de coupon en in de mail staat duidelijk uitgelegd hoe u de coupon kunt verzilveren bij de betreffende aanbieder.

Hoeveel verzendkosten worden er in rekening gebracht?
De verzendkosten variëren per bestelling. Uiteraard zijn de verzendkosten voor kleine, lichte zendingen lager dan voor grote, zwaardere zendingen. Gemiddeld zijn de verzendkosten 5,95 Euro. We leveren uitsluitend in Nederland.

Wat gebeurt er met de bezorging van een pakket als ik niet thuis ben?
Uw pakket zal twee keer worden aangeboden door de TNT. Mocht u de tweede keer ook niet thuis zijn, dan ontvang u een afhaalbericht. Hiermee kun u zelf uw pakket ophalen bij het TNT punt dat vermeld staat op het afhaalbericht.

Mijn bestelling is beschadigd aangekomen. Wat moet ik nu doen?
Wanneer u aan de buitenkant van het pakket al een beschadiging ziet, vraag dan aan de bezorger om hier meteen melding van te maken. Wanneer dan blijkt dat het product ook daadwerkelijk beschadigd is, kunt u ons op de hoogte brengen door contact op te nemen met ons via [email protected] of via telefoonnummer 030-2520222 (maandag t/m vrijdag tussen 9:00 en 17:00 uur). We verzoeken u om dit binnen 24 uur na ontvangst van het product te doen. Wij helpen u dan graag verder. We verzoeken u uitdrukkelijk om klachten te melden bij de klantenservice.

Na het openen van mijn pakket heb ik een defect ontdekt. Wat nu?Als zeker is dat het product niet werkt, vragen wij u om binnen 24 uur na ontvangst van het product contact op te nemen met ons via [email protected] of via telefoonnummer 030-2520222. Wij helpen u dan verder. We verzoeken u uitdrukkelijk om klachten te melden bij de klantenservice.

Kan ik mijn bestelling ook zonder opgave van redenen retourneren?

U heeft na ontvangst van de bestelling gedurende een periode van 14 dagen het recht om zonder opgave van redenen de koopovereenkomst te ontbinden. Op de achterzijde van de pakbon die bij elk product wordt geleverd, staan de retourinstructies vermeld. Indien u gebruik wilt maken van het herroepingsrecht dient u het product, binnen 14 dagen na ontvangst, conform de voorwaarden uit de Retour Policy (zie onderaan de website) en de retourinstructies terug te sturen aan Visdeal. Bij ontbinding binnen de genoemde termijn zal Visdeal binnen 14 dagen nadat de bestelling retour is ontvangen, het door u betaalde bedrag terugbetalen, mits is voldaan aan alle voorwaarden.

Hoe kan ik een product retour sturen?

Als klant bent u zelf verantwoordelijk voor de retourzending naar het retouradres van Visdeal en bent u dus vrij in uw keuze voor een transporteur. Zeker bij het retourneren van waardevolle artikelen, raden we u aan om de zending aangetekend retour te versturen.

Heb ik garantie op aangekochte producten?
De niet-goed-geld-terug-garantie van Visdeal garandeert u dat geleverde producten aan de overeenkomst beantwoorden en voldoen aan de specificaties die in het aanbod zijn vermeld. Bent u desondanks van mening dat dit niet het geval is, dan betaalt Visdeal – indien is voldaan aan de voorwaarden uit de Retour Policy – na retourontvangst van het product het volledige aankoopbedrag binnen 14 dagen aan u terug als blijkt dat de producten anders zijn dan de bestelde producten, of Visdeal draagt zorg voor een herstelzending.

Visdeal garandeert dat de door haar geleverde producten voldoen aan de eisen van bruikbaarheid, betrouwbaarheid en levensduur zoals deze door partijen bij de koopovereenkomst in redelijkheid zijn bedoeld, en staat daarmee in voor de fabrieksgarantie van het geleverde product. De garantietermijn van Visdeal komt overeen met de fabrieksgarantietermijn.

Deze garantie geldt niet in geval het gebrek is te wijten aan:
a) onoplettendheid;
b) opzettelijke beschadiging; of
c) nagelaten verzorging.

De aanspraak op garantie vervalt eveneens, indien anderen dan Visdeal, zonder toestemming van Visdeal, herstel- of andere werkzaamheden aan het product hebben gepleegd.

Is het veilig om hier mijn creditcard of bankrekening gegevens achter te laten?

Dit is zeer veilig. Uw persoonlijke gegevens en creditcardnummer of bankgegevens worden door middel van SSL encryptie technologie volledig beveiligd. Dit nemen wij zeer serieus, en u hoeft zich daar geen enkele zorgen over te maken.

Wat is iDEAL?

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw programma voor internetbankieren bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers, dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent dus.

Hoe werkt iDEAL?

Betalen met iDEAL doet u in een paar stappen:

U bestelt een product of dienst
Kies iDEAL als betaalmethode
Selecteer de bank waar u uw bankzaken al online regelt
U komt direct in het bekende programma voor internetbankieren van uw eigen bank
De relevante gegevens van uw aankoop zijn al ingevuld
Op de voor u bekende manier keurt u de betaling goed
U ontvangt een bevestiging van uw bank
U keert terug naar de webwinkel, bestelling en betaling is geslaagd!


Kan ik contact opnemen?

U kunt te allen tijde contact opnemen via de e-mail en de telefoon. Via de mail kunt ons bereiken via [email protected] en ons telefoonnummer is: 030 2520222


Ze maken gebruik van IDEAL dus dat vind ik persoonlijk een stuk prettiger dan paypall.
Ik ben wel benieuwd wat het is en wat voor aanbiedingen ze hebben.
GR. Peter

Bewerkt door de gebruiker donderdag 10 maart 2011 15:48:58(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Groeten Peter, Knipoog

Aantal karpers 2015: 26 stuks
griend  
#34 Gepost : zondag 20 maart 2011 03:02:44(UTC)
griend


50 ponder

Lid sinds: 21-1-2010(UTC)
Berichten: 2.371

Bedankjes: 10 keer
Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
@Tim Ja dat klopt ik sta ingeschreven op het carpboard.
Wind op de kant is vis in de hand.


chiele  
#35 Gepost : zondag 20 maart 2011 12:57:39(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

ze leveren blijkbaar alleen in nederland Domme ik
wat met mensen in het buitenland?
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
Erwin  
#36 Gepost : maandag 21 maart 2011 13:56:12(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Ik heb me net ingeschreven. De mail die je meteen krijgt Peter, is een bevestigings mail. Krijg je bijna altijd met een nieuwsbrief. Het is erg netjes dat je hem ook meteen kunt opzeggen als je dat zou willen. Heb ik even getest en werkt perfect.

Ben wel erg benieuwd naar het soort producten dat we voorgeschoteld krijgen.

Gr. Erwin
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
2 Pagina's<12
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.