logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's<12
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
stefan everts  
#21 Gepost : donderdag 17 maart 2011 12:50:06(UTC)
stefan everts


35 ponder

Lid sinds: 16-2-2010(UTC)
Berichten: 835

whahaha nou ik niet!!!als ik ergens een hekel aan heb dan is het wel aan die zooi...ze kunnen je toch moeilijk dwingen om hun eigen kostbare zooi bij jouw de neus in te laten glijdenThink

kun je ze beter een flesje bier aanbieden Breede lach

als mensen drugs staan te dealen moet je ze gewoon lekker met rust laten want dan komen ze echt niet om jou lastig te vallen...

gelukkig maak ik zulke dingen nooit mee aangezien 90 procent van mij visserij zich toch afspeelt op plekken waar zo goed als niemand komt.......
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!!
DavidT  
#22 Gepost : donderdag 17 maart 2011 13:01:45(UTC)
DavidT


40 ponder

Lid sinds: 8-2-2011(UTC)
Berichten: 1.050

Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
Ik lees tenenkrommende ervaringen. Wat bizar. Vooral verschrikkelijk als het je overkomt.

Maar waarom vissen op plekken waar het risico groter is om beroofd te worden, ook al ben je niet alleen? Zoveel ellende is geen enkele vis mij waard. Spullen pakken en wegwezen.

Bewerkt door de gebruiker donderdag 17 maart 2011 13:03:05(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Say hello to my little friend
Lodewijk  
#23 Gepost : donderdag 17 maart 2011 13:02:04(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
nou indd stefan.
ik geloof dat het deze kant nog echt rustig is.......
al de verhalen die ik hier lees heb ik echt nog nooit van gehoord
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
Erwin  
#24 Gepost : donderdag 17 maart 2011 13:27:54(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Gebeurt vaker Lodewijk. Gelukkig niet hier bij ons in de buurt Knipoog
peter servais  
#25 Gepost : donderdag 17 maart 2011 14:06:57(UTC)
peter servais


45 ponder

Lid sinds: 18-11-2010(UTC)
Berichten: 1.517
Man
Nederland

Bedankjes: 18 keer
Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
Ik heb hier ook regelmatig gehad dat je je eigen toch niet lekker voelt op je stek.
Ik vis meestal alleen, ben best een flinke gozer maar tegen 2a3 man met een wapen kan je toch niet op.
Je krijgt op sommige plekken toch nog wel is een onbehaaglijk gevoel.
Soms zit je in de buurt van een Homo ontmoetingsplek en rijden auto's zonder een echt doel een parkeerplaats op en weer af. Je weet t nooit waar mensen, vaak nooit alleen op uit zijn.
Ook vaak genoeg gezien dat er gedealt word. Of dat er groepjes in de buurt van je aan t hangen zijn. De wietlucht komt je tegemoet.

Als je denkt dat ze het op je voorzien hebben en je krijgt een onbehaaglijk gevoel bij iemand die toevallig even is komen kijken bij je eerder op de dag, kan je beter inpakken en verkassen voordat je je uitrusting kwijt bent en met een traumatische ervaring achter blijft op je leeggeroofde stek.

Gelukkig zijn er nog genoeg mensen die wel op een leuke manier belangstelling tonen als je aan het vissen bent.
Maargoed, helaas zijn er mensen die maar al te goed weten dat karpervissers vaak voor flink veel geld aan spullen bij zich hebben.

Gr. Peter


Groeten Peter, Knipoog

Aantal karpers 2015: 26 stuks
Mister X  
#26 Gepost : donderdag 17 maart 2011 14:33:04(UTC)
Mister X


50 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 2.336

Slaap met je bivvy brolly of paraplu open waneer mogelijk plaats z.v.m spullen in of
voor je shelter zo dat je altijd over zicht kan houden. Lamp naast je stretcher in het
donker geluid bam lamp er op! Nacht vissen z.v.m met 2 man voorkeur altijd je weet
maar nooit. Spreek met familie of vrienden af in nood 2 a 3 keer mobiel/huistelefoon
over laten gaan of programmeer sms! Laatste sessie van 2010 kwamen 2 gasten met
muziek instrumenten gieteren trommels & didgeridoos midden in de nacht mijn kant op
lopen in hippie kleding stijf van de LSD en of GHB. Gelukkig voor hen was ik toen aan
het inpakken, komen die gasten mijn kant op lopen vragen of ik sigaretten heb eerlijk
waar zou ik niet beter weten die gezichten OMG lijken op een mix van hondsdolheid &
gekke koeienziekte schrok me de tyfus. Geprobeerd duidelijk te maken IK ROOK NIET
mongolen waren ver heen begrepen totaal niets meer! Spullen gepakt & weg gegaan op
weg naar boven sms gestuurd naar mijn maat woont vlak bij he water. De volgende dag
sms terug hele nacht muziek gespeeld bizarste moment ooit jullie zijn gewaarschuwd tantrumsmi

Bewerkt door de gebruiker donderdag 17 maart 2011 16:04:39(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

peter servais  
#27 Gepost : donderdag 17 maart 2011 15:55:30(UTC)
peter servais


45 ponder

Lid sinds: 18-11-2010(UTC)
Berichten: 1.517
Man
Nederland

Bedankjes: 18 keer
Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
LSDKnipoog
Groeten Peter, Knipoog

Aantal karpers 2015: 26 stuks
Mister X  
#28 Gepost : donderdag 17 maart 2011 16:05:35(UTC)
Mister X


50 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 2.336

peter servais schreef:
LSDKnipoog


Haha aangepast in de war roept nare herinneringen op Knipoog

Bewerkt door de gebruiker donderdag 17 maart 2011 16:06:09(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

joris  
#29 Gepost : donderdag 17 maart 2011 21:36:53(UTC)
joris


15 ponder

Lid sinds: 4-1-2010(UTC)
Berichten: 147

stefan everts schreef:
whahaha nou ik niet!!!als ik ergens een hekel aan heb dan is het wel aan die zooi...ze kunnen je toch moeilijk dwingen om hun eigen kostbare zooi bij jouw de neus in te laten glijdenThink

kun je ze beter een flesje bier aanbieden Breede lach

als mensen drugs staan te dealen moet je ze gewoon lekker met rust laten want dan komen ze echt niet om jou lastig te vallen...

gelukkig maak ik zulke dingen nooit mee aangezien 90 procent van mij visserij zich toch afspeelt op plekken waar zo goed als niemand komt.......



zo is het maar netKnipoog kan er hier in de buurt maar 1 gebeurenBreede lach
alleen die zie je tegenwoordig niet meer zitten whaha:-"
Jorden  
#30 Gepost : donderdag 17 maart 2011 22:18:51(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
als je hier langs het kanaal rijd zie je om de zoveel meters 2 getunde bakken staan, koplampen uit. raampje open, raampje dicht, en ze zijn weg! zolang je geen problemen zoekt, doen ze je echt niks hoor! jouw vismateriaal of hun "producten", ze zullen wel weten waar het meeste winst in zit!
Me...myself...and my rods!
Gert Ververs  
#31 Gepost : donderdag 17 maart 2011 23:11:12(UTC)
Gert Ververs


5 ponder

Lid sinds: 2-3-2011(UTC)
Berichten: 40

Hier in duh Haag vissen genoeg karpervissers "geladen". Tis gewoon een keer wachten tot het een keer echt fout gaat lopen.

Groet, Gert
DannyAlmelo  
#32 Gepost : vrijdag 18 maart 2011 13:34:34(UTC)
DannyAlmelo


25 ponder

Lid sinds: 9-7-2010(UTC)
Berichten: 464

Die gasten blijven vaak wel in de auto zitten, maar als ze naar je toe komen dan? Je moet haast wel als je gedwongen word door die lui. Tuurlijk zou ik niks doen als ze bleven zitten, maarja als ze gaan dreigen. En daar komt bij dat hij het al vaker een keer had gedaan op grote feesten etc.
Never let the fear of striking out keep you from playing the game..!
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
2 Pagina's<12
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.