logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

3 Pagina's<123
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
xethu  
#41 Gepost : zondag 24 juni 2012 02:51:56(UTC)
xethu


5 ponder

Lid sinds: 12-8-2011(UTC)
Berichten: 40

Als het donker is werkt een laser pen ook heel goed.

Zie je ze de rest van de nacht niet meerBlijb
Zoek en gij zult vinden, Als gij het niet vinden kan: Moet je verder zoeken

Gijs van de Groep  
#42 Gepost : zondag 24 juni 2012 11:45:03(UTC)
Gijs van de Groep


15 ponder

Lid sinds: 18-7-2010(UTC)
Berichten: 188

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
xethu schreef:
Als het donker is werkt een laser pen ook heel goed.

Zie je ze de rest van de nacht niet meerBlijb





Werkt idd top.
diesel  
#43 Gepost : zondag 24 juni 2012 12:40:50(UTC)
diesel


40 ponder

Lid sinds: 5-7-2011(UTC)
Berichten: 1.122

Gijs van de Groep schreef:
xethu schreef:
Als het donker is werkt een laser pen ook heel goed.

Zie je ze de rest van de nacht niet meerBlijb





Werkt idd top.


Blijft strafbaar en als oom agent toevallig komt controleren kost het eurootjes....

Kan eigenlijk niet hoog genoeg zijn die bekeuring....

Buiten gewoon zielig dat je als karpervisser het "alleenrecht" wil hebben....

Niet eens Niet eens Niet eens Niet eens Niet eens Niet eens Niet eens Niet eens



Als je geen respect op kunt brengen voor hetgeen wat leeft in JOU karperwatertje word het tijd om een andere hobby te zoeken....
groet erik
Mister X  
#44 Gepost : zondag 24 juni 2012 13:10:19(UTC)
Mister X


50 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 2.336

@diesel Wanneer een groepje eenden of meerkoeten op je voerstek aan het duiken zijn,
wil ik niet op mijn geweten hebben dat iets gehaakt kan worden. Maat had kort geleden
nog een eend gevangen en tijdje geleden een meeuw. Gezien hoe hij de meeuw uit de
lucht aan het drillen was d'oh! Vindt het dus niet erg niet dodelijke middelen gebruiken.

Beter voorkomen als genezen naar dat wij vissers weg zijn vreten zij toch je voerstek
leeg. Vogels houden geen rekening met ons wij wel het moet van 2 kanten komen snap ie Knipoog

Bewerkt door de gebruiker zondag 24 juni 2012 13:11:31(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

diesel  
#45 Gepost : zondag 24 juni 2012 13:34:18(UTC)
diesel


40 ponder

Lid sinds: 5-7-2011(UTC)
Berichten: 1.122

Jowan schreef:
@diesel
Vogels houden geen rekening met ons wij wel het moet van 2 kanten komen snap ie Knipoog



Nee niet echt........


En het moet ook niet van twee kanten komen....
Jij als visser zijnde komt in het leefgebied van DIE dieren....

Erg hypocriet om dan de karper (uit hetzelfde leefgebied)als een kindje met 40 gebroken botten te behandelen, en vervolgens schijt aan de rest van de bewoners te hebben.....

Maar er dan ook nog heilig van overtuigd zijn dat je goed bent voor je omgeving....

Nee hoor Nee hoor Nee hoor

ps; Als jij denkt dat een laserpen niet schadelijk is,schijn dan maar es ff in je eigen ogen.....

Weet je precies waarom die dingen hier zijn verboden..

Bewerkt door de gebruiker zondag 24 juni 2012 13:35:03(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

groet erik
F.K  
#46 Gepost : zondag 24 juni 2012 13:45:02(UTC)
F.K


40 ponder

Lid sinds: 22-6-2010(UTC)
Berichten: 1.413

+1 voor diesel
F.K  
#47 Gepost : zondag 24 juni 2012 13:46:08(UTC)
F.K


40 ponder

Lid sinds: 22-6-2010(UTC)
Berichten: 1.413

had vorig jaar ook "last" van koeten. ben toen 200 meter verder op gaan zitten. gelijk 1e vis van het water 34. zwaarste van het water.
peter servais  
#48 Gepost : zondag 24 juni 2012 14:03:14(UTC)
peter servais


45 ponder

Lid sinds: 18-11-2010(UTC)
Berichten: 1.517
Man
Nederland

Bedankjes: 18 keer
Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
Jongens het spijt me maar dat laserpen idee vind ik echt absurt!Niet eens
Die meerkoeten zullen op een gegeven je stek niet meer vinden omdat hun oogjes verbrand zijn door dierenbeulen die met laserpennen op ze aan het schijnen zijn.
Je bent te gast en één in de natuur, ik dacht dat dat ook een beetje de essentie is onze hobby....?

Wat word de volgende stap
De visser die net op jouw geliefde stek zit verjagen doormiddel van die zelfde laserpen? Dat hij weg gaat omdat je aan de overkant van het water continu in zijn ogen aan het schijnen bent met die groene laserpen waar nadrukkelijk op geschreven staat dat je erg moet uitkijken voor het schijnen in ogen. Omdat ze instant schade kunnen veroorzaken aan je netvlies...Dus...

Dat extra brood voeren/ een appeltje te water gooien vind ik de beste oplossingen. Like
Daarnaast vind ik dat je gewoon je meerdere moet erkennen in die beesten als ze je stek gevonden hebben. helaas pindakaas.
Je kan ook een extra stek aanvoeren zodat je nog een uitweg heb voor als de meerkoeten een stek van je gevonden hebben.
Groeten Peter, Knipoog

Aantal karpers 2015: 26 stuks
Mister X  
#49 Gepost : zondag 24 juni 2012 14:08:16(UTC)
Mister X


50 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 2.336

Kunnen wij heel kort zijn stoppen met vissen helaas gaat dat niet gebeuren. Niets geen
kindjes behandelen met gebroken botten, kunnen vogels geen en staan waar zij willen.

Laat 1 ding duidelijk zijn zeg niets over lazer pennen weet heel goed hoe sterk die
dingen zijn! Idd mij is tijdens een trip met school naar frankrijk, een laserpen in
het oog geschenen! Heb het "geluk" in het bezig te zijn van een voerboot, wanneer ik
vogels op de stek krijg afschrikken d.m.v bootje varen. Geen schade aan het dier en
de voerstek kan ongestoord "produceren" Begrijp heel goed mensen claimen alles wat
los en vast zit in de natuur. Volgens mij vergeet wij wij zijn toch ook dieren? hebben
het recht op een plek in moeder natuur. Wij staat aan de top binnen de voedselketen
dat laten wij hier wel blijken. Schade aan mensen en dieren keur ik absolut niet goed!

PS: Raden wat in het bootje zit richting de vogels brood, verjagen van de stek gelijk
belonen met brood. Niets geen last meer vindt dat tot nu toe een prima oplossing Knipoog

Bewerkt door de gebruiker zondag 24 juni 2012 14:29:09(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Ron van Houtum  
#50 Gepost : zondag 24 juni 2012 14:16:04(UTC)
Ron van Houtum


50 ponder

Lid sinds: 10-2-2010(UTC)
Berichten: 2.857
Man
Nederland
Locatie: in een huis

Bedankjes: 12 keer
Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
diesel schreef:
Jowan schreef:
@diesel
Vogels houden geen rekening met ons wij wel het moet van 2 kanten komen snap ie Knipoog



Nee niet echt........


En het moet ook niet van twee kanten komen....
Jij als visser zijnde komt in het leefgebied van DIE dieren....

Erg hypocriet om dan de karper (uit hetzelfde leefgebied)als een kindje met 40 gebroken botten te behandelen, en vervolgens schijt aan de rest van de bewoners te hebben.....

Maar er dan ook nog heilig van overtuigd zijn dat je goed bent voor je omgeving....

Nee hoor Nee hoor Nee hoor

ps; Als jij denkt dat een laserpen niet schadelijk is,schijn dan maar es ff in je eigen ogen.....

Weet je precies waarom die dingen hier zijn verboden..




Blijb Like Tik 'm aan!

top antwoord
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen.
peter servais  
#51 Gepost : zondag 24 juni 2012 14:25:15(UTC)
peter servais


45 ponder

Lid sinds: 18-11-2010(UTC)
Berichten: 1.517
Man
Nederland

Bedankjes: 18 keer
Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
Als je het op die manier doet jowan, dan doe je het in mijn ogen keurig netjes!
Groeten Peter, Knipoog

Aantal karpers 2015: 26 stuks
Gebruikers aanwezig in dit topic
3 Pagina's<123
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.