logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Erwin  
#1 Gepost : maandag 21 december 2009 20:53:06(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Wat vonden jullie van de CarpEvenTT 2009? Wat miste je? Wat vond je juist goed? Enz.

Erwin
Sponsor
stein jansen  
#2 Gepost : maandag 21 december 2009 21:14:59(UTC)
stein jansen


20 ponder

Lid sinds: 11-7-2009(UTC)
Berichten: 260

Ik ben zondag om 09.30 in de auto gestapt.
Oprit Zwolle centrum erop, afrit Zwolle noord eraf.
Niet verantwoord( helaas)
Erwin  
#3 Gepost : maandag 21 december 2009 21:34:06(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Dat is erg jammer Stein. Ik denk dat om deze reden meer mensen thuis bleven.
Arnold  
#4 Gepost : maandag 21 december 2009 23:21:03(UTC)
Arnold


35 ponder

Lid sinds: 13-7-2009(UTC)
Berichten: 974

Ik was ook van plan om zondag nog even te gaan, totdat ik 's ochtends naar buiten keek... Helaas, maar het was inderdaad niet verantwoord.
Hennie Bodde  
#5 Gepost : dinsdag 22 december 2009 09:47:20(UTC)
Hennie Bodde


20 ponder

Lid sinds: 3-10-2009(UTC)
Berichten: 386

Bedankjes: 1 keer
Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
En toch heb ik er mensen gesproken uit rotterdam en amsterdam.
Ook was Martin Post er voor zijn lezing en die moest ook uit Franeker komen, deze had er alleen wel erg lang over gedaan.
De beurs was netjes en gezellig van opzet, het had nog geen giga afmetingen maar dit was mede door het afgelasten van de buiten aktiviteiten die onmogelijk waren geworden door het weer.
Ik stond op een stand direkt naast de ingang en heb toch ondanks het weer een hoop mensen voorbij zien wandelen.
Voor een eerste keer organisatie vond ik het goed van opzet en zeker de moeite waard om er volgend jaar weer naar toe te gaan.
Het was wel wat kil in de hal als het wat rustiger was maar probeer zo'n enorme hal maar eens behaaglijk te houden bij -10 graden buiten.
Met een hoody aan was het goed te doen.
Ik ben er volgend jaar weer in ieder geval.
De reaktie van de bezoekers die ik allemaal op de stand gesproken heb waren voor een dikke 80% ook allemaal positief.
Als ze op deze voet voortgaan denk ik dat er volgend jaar een erg mooie beurs te bezoeken is in Assen.

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 22 december 2009 09:49:47(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Helemaal zelf bedacht.........




Tim_Ellerman  
#6 Gepost : woensdag 23 december 2009 13:10:12(UTC)
Tim_Ellerman


35 ponder

Lid sinds: 27-7-2009(UTC)
Berichten: 1.525

mede door het weer ben ik ook niet gegaan.. Jammer want had er wel ff zin in!

Volgend jaar ga ik toch zeker wel ff n kijkje nemen!
Groetjes, Tim

Nielsz  
#7 Gepost : woensdag 23 december 2009 19:49:22(UTC)
Nielsz


20 ponder

Lid sinds: 18-10-2009(UTC)
Berichten: 219

Was een leuke beurs. Klein maar fijn. Vooral het aquarium. Heb er wel een half uur voor gestaan!
Lodewijk  
#8 Gepost : donderdag 18 maart 2010 15:31:54(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
heen geweest
kaarten gekregen van onze grote vriend iboe van hengelsportoost.nl
vond de beurs op zich wel geinig nog leuke stokken aan overgehouden ook nog
maar met geinig is ook alles mee gezegd, alleen jammer dat er dan gelijk word gemaild naar de site dat het verslag niet 'positief' genoeg is
we leven toch in een mening vrij land??
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
robbin  
#9 Gepost : donderdag 18 maart 2010 16:13:36(UTC)
robbin


20 ponder

Lid sinds: 26-2-2010(UTC)
Berichten: 263

Is het te vergelijken met Carp Zwolle?
Is het de moeite om er dit jaar naar toe te gaan als er 2 maanden later weer Carp 2011 is? (woon 15 min van zwolle)
Life is a game, fishing is serious
Lodewijk  
#10 Gepost : donderdag 18 maart 2010 16:25:43(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
nee bij lange na niet robbin
er is maar 1 beurs en dat is carp hier in zwolle,
maar goed ik heb maar de gedachte dat het een nieuwe beurs is en nog moet groeien.
wie weet als ik kaarten krijg voor dit jaar dan ben ik wel weer te vinden in de tt hallen

maar betalen????? nee
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
ronald kingma  
#11 Gepost : donderdag 18 maart 2010 21:16:43(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
Bedankt! just_cuz_1 Wij zijn zaterdag geweest en gaan natuurlijk ook altijd naar Zwolle. Het was wel een leuke beurs maar is natuurlijk ook in de opbouwende fase. Jammer van het weer want er was natuurlijk ook een buitenprogramma uitgestippeld. Ik moet zeggen dat de organisatie z'n stinkende best heeft gedaan en dat ik het wel mooi heb gehad. Hij was kleiner maar je kon in principe alles krijgen wat je zocht. Ik denk dat dit best kan uitgroeien naar een grotere beurs. Ook is het leuk voor ons als noorderlingen dat we eens iets dichterbij hebben. Je kunt twisten over de toegangsprijs want die was in verhouding redelijk duur, maar goed zo'n hal moet ook gehuurd worden en in Zwolle ben je gelijk €7,50 kwijt voor het parkeren terwijl het in Assen gratis was dus dan is de toegang in verhouding weer redelijk.

Ik zou zeggen, keep up the good work. Bedankt!


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
Lodewijk  
#12 Gepost : donderdag 18 maart 2010 21:42:06(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
ronald kingma schreef:
Bedankt! just_cuz_1 Wij zijn zaterdag geweest en gaan natuurlijk ook altijd naar Zwolle. Het was wel een leuke beurs maar is natuurlijk ook in de opbouwende fase. Jammer van het weer want er was natuurlijk ook een buitenprogramma uitgestippeld. Ik moet zeggen dat de organisatie z'n stinkende best heeft gedaan en dat ik het wel mooi heb gehad. Hij was kleiner maar je kon in principe alles krijgen wat je zocht. Ik denk dat dit best kan uitgroeien naar een grotere beurs. Ook is het leuk voor ons als noorderlingen dat we eens iets dichterbij hebben. Je kunt twisten over de toegangsprijs want die was in verhouding redelijk duur, maar goed zo'n hal moet ook gehuurd worden en in Zwolle ben je gelijk €7,50 kwijt voor het parkeren terwijl het in Assen gratis was dus dan is de toegang in verhouding weer redelijk.

Ik zou zeggen, keep up the good work. Bedankt!


lang leven de fiets Breede lach
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
kingmat285  
#13 Gepost : donderdag 18 maart 2010 23:28:53(UTC)
kingmat285


20 ponder

Lid sinds: 11-3-2010(UTC)
Berichten: 291

Wilde heel graag heen maar was ziek!! Baalde er enorm van. Volgend jaar beter!
Don't dream your dreams, but catch'em!!

De dikste vis is, die vis, die net niet gevangen is......
robbin  
#14 Gepost : vrijdag 19 maart 2010 09:30:43(UTC)
robbin


20 ponder

Lid sinds: 26-2-2010(UTC)
Berichten: 263

loedel schreef:
ronald kingma schreef:
Bedankt! just_cuz_1 Wij zijn zaterdag geweest en gaan natuurlijk ook altijd naar Zwolle. Het was wel een leuke beurs maar is natuurlijk ook in de opbouwende fase. Jammer van het weer want er was natuurlijk ook een buitenprogramma uitgestippeld. Ik moet zeggen dat de organisatie z'n stinkende best heeft gedaan en dat ik het wel mooi heb gehad. Hij was kleiner maar je kon in principe alles krijgen wat je zocht. Ik denk dat dit best kan uitgroeien naar een grotere beurs. Ook is het leuk voor ons als noorderlingen dat we eens iets dichterbij hebben. Je kunt twisten over de toegangsprijs want die was in verhouding redelijk duur, maar goed zo'n hal moet ook gehuurd worden en in Zwolle ben je gelijk €7,50 kwijt voor het parkeren terwijl het in Assen gratis was dus dan is de toegang in verhouding weer redelijk.

Ik zou zeggen, keep up the good work. Bedankt!


lang leven de fiets Breede lach


en het ov (met een nieuwe stretcher de bus in Tong)
Life is a game, fishing is serious
ronald kingma  
#15 Gepost : vrijdag 19 maart 2010 13:51:36(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
loedel : lang leven (op) de fiets

Ja zolang jij nog niet zelfstandig mag en kan sturen blijf je afhankelijk van anderen en is Assen inderdaad even verder. Geeft niet gewoon blijven proberen dat roze kaartje te halen. Komt vast goed.................


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
Lodewijk  
#16 Gepost : vrijdag 19 maart 2010 17:09:26(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
ronald kingma schreef:
loedel : lang leven (op) de fiets

Ja zolang jij nog niet zelfstandig mag en kan sturen blijf je afhankelijk van anderen en is Assen inderdaad even verder. Geeft niet gewoon blijven proberen dat roze kaartje te halen. Komt vast goed.................


deze opmerking snap ik niet echt helemaal...... mag afrijden wacht op de datum alleen dus autorijden niet kunnen tsja??? en blijven proberen??? sorry kerel maar word de eerste keer afrijden.......
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
ronald kingma  
#17 Gepost : vrijdag 19 maart 2010 17:40:30(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
Nou niet gepikeerd zijn, jij maakt toch ook flauwe opmerkingen, kun je hem ook terug verwachten.(vrije meningsuiting) En het klopt toch, zolang je hem zelf niet hebt ben je afhankelijk. En wat voor vervoer het ook is (lang leve de fiets), je bent er afhankelijk van.

Maar ik zal niet meer flauwe opmerkingen maken, succes met afrijden. Silenced


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
Lodewijk  
#18 Gepost : vrijdag 19 maart 2010 17:54:52(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
ik doelde erop dat je die 7,50 parkeer geld moet betalen Knipoog
maar goed zal wel an mij liggen.........
ik ga de zooi bij mekaar pakken en (vissen)


goed weekend!
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.