logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's<12
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Bartello  
#21 Gepost : woensdag 30 maart 2011 00:48:03(UTC)
Bartello


10 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 72

Het stuk aangaande de vispas en de toevallig langsvarende boa's lijkt me wel erg in scène gezet te zijn. Was ook het eerste wat me te binnen schoot bij het zien van het beeld! Ongetwijfeld vind ik het terecht dat het aan de man wordt gebracht. Er zijn immers nog genoeg mensen zonder vispas, helaas.....

Voor wat de gevangen vis betreft 100% echt!!!
Gooi je rig eens in een emmertje water,...... wedden dat er wat te leren valt!
Patrick Wolters  
#22 Gepost : woensdag 30 maart 2011 07:36:42(UTC)
Patrick Wolters


35 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 917

Bedankjes: 3 keer
Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
Vind het zowieso een irritant programma met dat irritante geschreeuw als de mannen weer eens een voorntje vangen
bovendien duurt de reclame bijna even lang als het programma zelf
Ook ben ik niet zo'n fan van die Kraal nadat ik op de 1e editie van carpevent assen een discussie had over het aquarium met karpers wat volgens mij de reinste dierenmishandeling maar onze bioloog leek het de normaalste zaak van de wereld te vinden.
Nadat ik hem vroeg of die zelf dan niet in z'n blote reet in een bak met water kon gaan liggen hebben we het gesprek maar gestaakt.
Mvg patrick
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop.
Mister X  
#23 Gepost : woensdag 30 maart 2011 10:17:50(UTC)
Mister X


50 ponder

Lid sinds: 27-8-2010(UTC)
Berichten: 2.336

carppassion schreef:
Vind het zowieso een irritant programma met dat irritante geschreeuw als de mannen weer eens een voorntje vangen
bovendien duurt de reclame bijna even lang als het programma zelf
Ook ben ik niet zo'n fan van die Kraal nadat ik op de 1e editie van carpevent assen een discussie had over het aquarium met karpers wat volgens mij de reinste dierenmishandeling maar onze bioloog leek het de normaalste zaak van de wereld te vinden.
Nadat ik hem vroeg of die zelf dan niet in z'n blote reet in een bak met water kon gaan liggen hebben we het gesprek maar gestaakt.
Mvg patrick


Geef je groot gelijk in het aquarium karpers sprongen gewoon finaal tegen houten
constructies aan, bij 1 was zelfs het vliesje in de bek kapot. Heel veel karpers zaten
bij de zuurstofpomp, Het water zat totaal geen stroming in puur marketing begrijp dit
echt niet wie heeft nou geen karper gezien! Zo zie je maar weer dat wij bovan aan de
voedselketen staan (metaforisch uitgedrukt) Vraag mij af zonder het aquarium hoeveel
bezoekers zijn hier voor geweest & nu met het aquarium? Goed dat je hier wat over hebt
gezegt man, eigenlijk zou hij zijn standpunt moeten bewijs met de billen blood toch tantrumsmi

Bewerkt door de gebruiker woensdag 30 maart 2011 10:20:28(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Lodewijk  
#24 Gepost : woensdag 30 maart 2011 10:27:02(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
timvanzanten schreef:
dat komt omdat jij op de blacklist staatKnipoog en dan wordt alles lastiger ondanks dat het niet geheel terecht was toch?


klopt.
en dat heeft puur met me achternaam te maken......
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
Gebruikers aanwezig in dit topic
2 Pagina's<12
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.