logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

5 Pagina's<12345>
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
ronald kingma  
#41 Gepost : zaterdag 3 april 2010 17:28:40(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
zo dat zijn best harde woorden die her en der geschreven zijn. Ratten zijn inderdaad niet handig om de tent heen maar inderdaad de eigen hygiene zorgt ervoor dat dit zo kan blijven. Als je alleen al deksel overal op hebt scheelt het al enorm. Verder denk ik dat die ratten banger voor mensen zijn dan wij voor hen moeten zijn. Wij hebben nog nooit last van ratten gehad, dus als je last hebt is het in mijn ogen grotendeels je eigen slordigheid want ze komen op geuren af.

Natuurlijk blijft het vervelend als ze er wel zijn maar zo rigoreus er mee omgaan is in mijn ogen niet nodig


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
Lodewijk  
#42 Gepost : zaterdag 3 april 2010 18:29:34(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
Leroy86 schreef:
de katten die daar af en toe lopen ook lekker laten lopen en niet wegjagen!!
gewoon af en toe wat aaien en te eten geven, blijven ze wel om je tent heen hangen...
maargoed liever katten bij mijn tent dan 1 rat op mijn slaapzakKnipoog


katten op ruimzicht???
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
stein jansen  
#43 Gepost : zaterdag 3 april 2010 18:54:10(UTC)
stein jansen


20 ponder

Lid sinds: 11-7-2009(UTC)
Berichten: 260

Er lopen inderdaad katten.
Lodewijk  
#44 Gepost : zaterdag 3 april 2010 18:56:05(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
stein jansen schreef:
Er lopen inderdaad katten.


heb ze daar serieus nog nooit gezien haha
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
Leroy86  
#45 Gepost : zaterdag 3 april 2010 19:26:25(UTC)
Leroy86


25 ponder

Lid sinds: 7-10-2009(UTC)
Berichten: 412

miaaauuuwww
Lodewijk  
#46 Gepost : zaterdag 3 april 2010 19:33:31(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
woef
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
MarkDijkslag  
#47 Gepost : zondag 4 april 2010 17:28:35(UTC)
MarkDijkslag


5 ponder

Lid sinds: 20-2-2010(UTC)
Berichten: 16

en dan even een nieuwe vraag... wat nu als je van die vieze klote ratten vangt? gewoon dikke strepen krijgt, op wat voor een aas dan ook? iemand nog iedeen?
Erwin  
#48 Gepost : zondag 4 april 2010 17:39:39(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Wat??Jij vangt ze ook echt?? Dat heb ik nou nog nooit gehoord....
MarkDijkslag  
#49 Gepost : zondag 4 april 2010 17:46:45(UTC)
MarkDijkslag


5 ponder

Lid sinds: 20-2-2010(UTC)
Berichten: 16

ja is echt geen gein! werd er helemaal naar van. elke x als die begon te fluiten, aanslaan en niks hebben, kan je vertellen dat je dan goed aan jezelf gaat twijfelen en aan je rigs. tot dat ik er 1 raak sloeg en tot mijn verbazing zag dat ik een rat van een cm of 30 aan mijn haak had zitten. dit is een paar keer gebeurt! stein die zou zowat in zijn broek zeiken van het lachen toen die het de eerste x zag.
timvanzanten  
#50 Gepost : zondag 4 april 2010 18:07:04(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
jakkes, dat lijkt me nu echt geen pretje. ze zullen niet bepaald lief voor je zijn mocht je het al willen proberen de haak te lossen. moet ook eerlijk bekennen hiervoor egen oplossing te weten. het is me overigens zelf nog nooit gebeurd. wel meerkoeten
ronpothuizen  
#51 Gepost : zondag 4 april 2010 18:24:18(UTC)
ronpothuizen


25 ponder

Lid sinds: 4-10-2009(UTC)
Berichten: 437

gigglesmilHeb je in ieder geval een goed gecamoufleerde rig,als er een rat intrapt,of het is een hele domme rat
steef zenden  
#52 Gepost : zondag 4 april 2010 18:41:12(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

dat probleem heb ik op een water in frankrijk ook gehad, zat ook heel erg aan mij en mijn rigs en mijn systeem te twijfelen totdat ik net als Mark een rat aan de haak......
Ik schrok me wild in de nacht, dacht dat het een brasem was en onder de top zag ik dat het een rat was......
Gelukkig viel de rat eraf bij het omhoog tillen......
bij daglicht ben ik beter naar de kant gaan kijken waar mijn voerstek was en bleek dat ik dicht bij een rattenhol lag te vissen.....
ben toen iets verder van de kant en dieper gaan vissen en had toen geen problemen meer met de ratten en de karpers kwamen
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

Tim_Ellerman  
#53 Gepost : zondag 4 april 2010 22:12:06(UTC)
Tim_Ellerman


35 ponder

Lid sinds: 27-7-2009(UTC)
Berichten: 1.525

Weet ook een oude man i Culemborg die ook wel n aantal keer een rat ving op de pen.
Die werd helemaal gek en heeft staan zwaaien tot ie los was..

Nou,liever hij als ik haha.. vieze beesten hahaha!
Groetjes, Tim

Leroy86  
#54 Gepost : zondag 4 april 2010 22:12:29(UTC)
Leroy86


25 ponder

Lid sinds: 7-10-2009(UTC)
Berichten: 412

ratten zijn vervelend, maar vergeet niet dat je er ook heel erg ziek van kan worden!!
heb een keer een verhaal gelezen over een sessie in frankrijk, daar was een man besmet geraakt door zijn handen(wondjes) af te spoelen in water waar ratten ook hun behoeftes hadden gedaan.
daardoor is de beste man goed ziek geworden en heeft zelfs kantje boord gelegen.
Tim_Ellerman  
#55 Gepost : zondag 4 april 2010 22:13:41(UTC)
Tim_Ellerman


35 ponder

Lid sinds: 27-7-2009(UTC)
Berichten: 1.525

Ziekte van wijlKnipoog

Komt bij honden ook regelmatig voor ja..
Groetjes, Tim

Lodewijk  
#56 Gepost : zondag 4 april 2010 22:24:58(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
MarkDijkslag schreef:
ja is echt geen gein! werd er helemaal naar van. elke x als die begon te fluiten, aanslaan en niks hebben, kan je vertellen dat je dan goed aan jezelf gaat twijfelen en aan je rigs. tot dat ik er 1 raak sloeg en tot mijn verbazing zag dat ik een rat van een cm of 30 aan mijn haak had zitten. dit is een paar keer gebeurt! stein die zou zowat in zijn broek zeiken van het lachen toen die het de eerste x zag.


gewoon eraan laten zitten
meerval voedsel haha
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
Leroy86  
#57 Gepost : zondag 4 april 2010 22:32:25(UTC)
Leroy86


25 ponder

Lid sinds: 7-10-2009(UTC)
Berichten: 412

Ziekte van weil

dat is het verhaaltje waar ik het over had:

Dat handen afspoelen in het water kan ook nog leuke gevolgen hebben. Nadat ik uit Frankrijk terug was kreeg ik koorts (40+) en spierpijn. De dokter dacht aan legionella en stuurde me naar het ziekenhuis. daar ging ik plat, omdat de bloeddruk heel laag was. Daarna vielen de nieren uit en ook de lever vertoonde mankementen. Na een heleboel testen bleek ik de ziekte van Weil te hebben. Dat wordt door met rattenurine besmet water overgebracht. Ik ben weer opgeknapt (antibiotica), maar er is onlangs ook iemand aan overleden. Nu gaat er een zo'n flesje desinfecterende gel mee en na iedere keer als ik met mijn handen in het water heb gezeten gebruik ik dat. Het is geur- en kleurloos en nadelen heb ik er nog niet van ondervonden. De eerste keerdat ik mijn handen er mee had 'gewassen', had ik na 10 minuten al een run.

Bewerkt door de gebruiker zondag 4 april 2010 22:35:05(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

ronald kingma  
#58 Gepost : zondag 4 april 2010 22:42:20(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
Poeh Leroy dat is niet mis. gelukkig is alles weer goed gekomen met je. Zal er in het vervolg beter om denken. goeie tip


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
Lodewijk  
#59 Gepost : zondag 4 april 2010 22:45:45(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
Leroy86 schreef:


De eerste keerdat ik mijn handen er mee had 'gewassen', had ik na 10 minuten al een run.


kan je dit is uitleggen???
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
MarkDijkslag  
#60 Gepost : maandag 5 april 2010 12:02:24(UTC)
MarkDijkslag


5 ponder

Lid sinds: 20-2-2010(UTC)
Berichten: 16

een ding is in ieder geval zeker, het zijn echt ranzige beesten, maarja heb er op het moment geen last meer van op dat water. is echt een periode volgens mij.
je staat wel raar te kijken als je er 1 aan hebt hangen kan ik je vertellen.
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
5 Pagina's<12345>
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.