logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

5 Pagina's«<345
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Lodewijk  
#81 Gepost : maandag 12 april 2010 18:14:43(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
nee daarom.
kan er soms echt kwaad om worden hoe sommigen zich ergeren aan de dieren in de natuur.
hou er gewoon rekening mee dat dit hun leefomgeving is en vind je het niet fijn om tussen de ratten te liggen naja zoek dan een anders water
er is water genoeg in nederland en zeker in deze regio hebben wij niks te klagen
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
ronald kingma  
#82 Gepost : maandag 12 april 2010 18:23:22(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
duidelijke taal loedel Knipoog , maar eh doe rustig aan, maak je niet te druk. Laten we deze geweldige site ook leuk houden en om wat meningsverschillen te voorkomen is het misschien goed dit forum te sluiten. We hebben nu genoeg ratten gehad toch en daar heeft iedereen een mening over.

Maar wat mij betreft is het nu allemaal duidelijk en kan dit wat mij betreft gestopt worden want heb het idee dat er in herhaling gegaan word door sommigen. Bidden


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
Lodewijk  
#83 Gepost : maandag 12 april 2010 18:36:18(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
ronald kingma schreef:
duidelijke taal loedel Knipoog , maar eh doe rustig aan, maak je niet te druk. Laten we deze geweldige site ook leuk houden en om wat meningsverschillen te voorkomen is het misschien goed dit forum te sluiten. We hebben nu genoeg ratten gehad toch en daar heeft iedereen een mening over.

Maar wat mij betreft is het nu allemaal duidelijk en kan dit wat mij betreft gestopt worden want heb het idee dat er in herhaling gegaan word door sommigen. Bidden


daarom
en laten we het zeker leuk houden hiero!
ben ook nogal aardig opgefokt moet ik zeggen van die 200 euro bekeuring die ik heb 'gevangen' dit weekend
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
ronald kingma  
#84 Gepost : maandag 12 april 2010 22:14:29(UTC)
ronald kingma


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 27-1-2010(UTC)
Berichten: 2.275
Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
snap ik kerel. Knipoog


Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
roy pluim  
#85 Gepost : maandag 12 april 2010 23:51:59(UTC)
roy pluim


20 ponder

Lid sinds: 14-12-2009(UTC)
Berichten: 274

Er kwaad om worden om de natuur?,dit is geen natuur,dit komd door de mensen die hun zooi niet op ruimen daar krijg je ratten en ander ongedierte mee aan de tent,ik geef niemand de schuld maar als iedereen zijn zooi zou opruimen zou de ratten plaag aanzienelijk minder zijn op veel waters swear1


De groeten

Bewerkt door de gebruiker maandag 12 april 2010 23:52:35(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Gebruikers aanwezig in dit topic
5 Pagina's«<345
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.