logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
leen  
#1 Gepost : dinsdag 26 april 2011 22:50:41(UTC)
leen


40 ponder

Lid sinds: 14-11-2010(UTC)
Berichten: 1.385
Man
Nederland

Bedankjes: 74 keer
Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
Dit jaar al behoorlijk wat dagen aan de waterkant gezeten en de teller stond nog steeds op 0 karper en 3 brasems.
Meestentijds op het wiel hier een minuut of tien rijden, twee keer met volle bepakking de dijk op en af en na minimaal een uur alle twee de hengels in het water liggen. Als ik met mijn zoon ben dus vier hengels en dat duurt dan weer zeker een halfuur langer voordat de eerste bak koffie naar binnen kon.
Maar in ieder geval lekker buiten geweest natuurlijk ;-)

Vanavond niet al te vroeg thuis, maar toch lekker mee kunnen eten met het gezinnetje.
Het was rond half acht dat ik naar buiten liep met één opgetuigde hengel, een hengelsteun, fototoestel, een zakje 15 mm scopex, een oranje waker (waar ik ooit mijn allereest mee ving. Was een paar minuten onderweg... vergeet ik niet wat? .. Ja hoor de bolienaald.. Dus weer terug. Tegen achten knikker ik de 15 mm, voorafgegaan door een vastlood-systeem met 85 gram lood (wat een pleuris herrie als je die maar een paar meter van je vandaan in het water deponeert in zo'n klein slootje (5 minuten lopen vanaf huis en vanaf de bovenste verdieping kunnen ze me thuis zien staan.

Na een kwartier zie ik de waker even op en neer gaan.. denk ik althans.. er staat ook nog een klein briesje..weer een kwartier later.. waker een stukej naar boven, weer in positie en weer naar boven.. hengel vast en de haak gezet. En jawel hoor, een mooi spiegeltje. Wist wel dat er wat zwom in de slootje (nog geen drie meter breed en nu zo'n 70 cm diep.

Prachtig, mijn eerste vis en dat met één hengel en binnen een half uur. En niks geen rodpod of delkim pieper :-)

Ja ja, de vis zit onder de rommel.. helaas niet even een bakje water er overheen gedaan voor de foto (rommel komt overigens uit de sloot en niet van de grond :-) ).








Bewerkt door de gebruiker dinsdag 26 april 2011 23:05:51(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

leen heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
DSC02039 [1024x768].JPG
DSC02043 [1024x768].JPG
DSC02045 [1024x768].JPG
Sponsor
chiele  
#2 Gepost : dinsdag 26 april 2011 23:41:55(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

proficiat!
mooie spiegel, alleen jammer van het vuil he
nu ja het zij zo

mooie vangst! (vissen)
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
leen  
#3 Gepost : dinsdag 26 april 2011 23:44:24(UTC)
leen


40 ponder

Lid sinds: 14-11-2010(UTC)
Berichten: 1.385
Man
Nederland

Bedankjes: 74 keer
Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
:-)

Verplaatst naar Vangsten april. Deze topic mag gesloten worden.
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.