logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's<12
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
stefankarp  
#21 Gepost : maandag 11 juni 2012 20:03:52(UTC)
stefankarp


10 ponder

Lid sinds: 30-6-2011(UTC)
Berichten: 90

Erwin, ik heb gemerkt op het forum dat je vooral op het grote water zit, ik wil zelf een x de ijssel uitproberen bij kampen, heeft iemand nog een tip voor stek keuze of misschien om waar ik de hengels neer moet leggen?
ferry  
#22 Gepost : maandag 11 juni 2012 20:16:56(UTC)
ferry


10 ponder

Lid sinds: 19-9-2010(UTC)
Berichten: 52

GRAPJAS MAAR SERIEUS
HET IS ECHT KUT,ALLEEN DE MAAS HOOR IK AF EN TOE GOEIE VERHALEN
sebastian25  
#23 Gepost : maandag 11 juni 2012 20:26:59(UTC)
sebastian25


15 ponder

Lid sinds: 25-4-2012(UTC)
Berichten: 137

Ik bedoel eigenlijk dat je je caps lock uit moet zettenKnipoog
JeroenD  
#24 Gepost : dinsdag 12 juni 2012 17:48:37(UTC)
JeroenD


30 ponder

Lid sinds: 19-2-2011(UTC)
Berichten: 762

Breede lachd
Don't forget to smell the roses along the way...
ferry  
#25 Gepost : woensdag 13 juni 2012 23:45:36(UTC)
ferry


10 ponder

Lid sinds: 19-9-2010(UTC)
Berichten: 52

stefan carp veel succes op de ijssel ik vis er heel vaak ,het is meer dan 10 nachten vissen voor een vissie echt slecht
stefankarp  
#26 Gepost : donderdag 14 juni 2012 12:08:47(UTC)
stefankarp


10 ponder

Lid sinds: 30-6-2011(UTC)
Berichten: 90

Ferry bevis je vaak waters rond ijsselmuiden?, of ga je meestal meer richting kampen?
Erwin  
#27 Gepost : donderdag 14 juni 2012 12:31:05(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
ferry schreef:
stefan carp veel succes op de ijssel ik vis er heel vaak ,het is meer dan 10 nachten vissen voor een vissie echt slecht


Ja.... valt niet altijd mee daar....
ferry  
#28 Gepost : donderdag 14 juni 2012 20:39:19(UTC)
ferry


10 ponder

Lid sinds: 19-9-2010(UTC)
Berichten: 52

stefan ,ik ga ook richting zwolle er kan per krib ,wel verschil in zitten wat betreft vangsten ,ik denk dt je beter eerst nog even door kunt gaan op de putjes ,anders loop je met je hoofd tegen een grote muur (lees heel veel blanken)en dan raak je je plezier kwijt,ik kan het weten heb er ook last van
The_MK  
#29 Gepost : dinsdag 26 juni 2012 14:36:16(UTC)
The_MK


5 ponder

Lid sinds: 13-5-2011(UTC)
Berichten: 28

Ik vis vaak op de rivier de Vecht.

Dit is een relatief moeilijk viswater maar ik vind het wel het mooiste plekken om te vissen. Puur natuur, mooie vissen en je kunt soms wel eens versteld staan wat voor beest jou aas tot zich genomen heeft!
Qua voeren hou ik meestal aan om er niet te veel kilo's tegen aan te gooien. Meestal een dag of twee van te voren een kilo of 2 (periode afhankelijk). Dit doe ik eigenlijk een beetje voor mijn eigen gemoedsrustMee eens , dat ik toch niet helemaal 'kaal' aan het vissen ben. Ik ben van mening dat de karpers (uitzonderingen daargelaten) veel trekken over dit soort wateren. Je zult zelden of nooit een vis lang op een bepaald stuk kunnen houden denk ik. Hoe veel je ook voert.
Er zijn op natuurlijke wijze al veel hotspots waar karpers zich graag ophouden (stuwen, vertakkingen en bijvoorbeeld vaargeulen). Dit soort plekken leveren vaak ook meer vis op.

Ik denk dat bijvoorbeeld op een juiste manier bijvoeren tijdens het vissen wel voor extra resultaat kan zorgen. Zo maar ergens single hookbait is natuurlijk er op gokken! (tenzij je vis ziet draaien of rollenBlijb )
Wees ook niet bang om met particles te gaan voeren er zijn genoeg manieren te bedenken waardoor je kan zorgen dat je toch relatief compact kunt voeren (ondanks de stroming).

Dit is vooralsnog een mening en wellicht geldt het bovenstaande absoluut niet op andere rivieren maar voor mij werkt het goed!

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 26 juni 2012 14:37:40(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Groet, Michiel

...Simplicity is the key...
Gebruikers aanwezig in dit topic
2 Pagina's<12
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.