logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
DannyAlmelo  
#1 Gepost : woensdag 11 mei 2011 23:46:02(UTC)
DannyAlmelo


25 ponder

Lid sinds: 9-7-2010(UTC)
Berichten: 464

Hallo iedereen,

Bij ons in de stadsvijver zwemt er 1. Een vis 2 keer zo groot als de rest, dik over de meter en zeker 30 Pond+, maar NIEMAND kan hem vangen. Het gaat hier over een graskarper. Vandaag zag ik haar aan het oppervlak zwemmen. YES! Dit gaat hem worden. Hengel klaar, broodkorstje eraan, uitgooien maar. Ongeveer 4 meter van hem af. Rustig zwemt zij ernaar toe. Kom op dan!! maar ze maakt een slag naar rechts en verdwijnt weer in de diepte. Weer een gemiste kans. Dit is de tweede keer dat ik haar zie. Wat een bak, maar ik krijg haar niet te pakken. Wat moet ik doen? Voor alle Targetvissers hier, alle info is welkom.
Bidden

Never let the fear of striking out keep you from playing the game..!
Sponsor
Davey Remmig  
#2 Gepost : donderdag 12 mei 2011 00:51:24(UTC)
Davey Remmig


45 ponder

Lid sinds: 18-2-2010(UTC)
Berichten: 1.786

1 ding zeker niet opgevenKnipoog

misschien hier wat aan:

vissen op graskarper

is de vijver begroeid met planten? zo niet probeer wat sla of riet aan de haak te doenBreede lach
ratjetoe  
#3 Gepost : donderdag 12 mei 2011 02:20:34(UTC)
ratjetoe


15 ponder

Lid sinds: 29-3-2011(UTC)
Berichten: 167

Wist ik het maar. Dan had ik Cker resultaat...
vissen,.. er valt nog zo veel te leren. its no game no sport but a passion Breede lach
timvanzanten  
#4 Gepost : donderdag 12 mei 2011 14:41:16(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
Tja, ik zit al 3 jaar achter mn target aan en ken de frustratie als je der niet kan vangen terwijl ze zo dichtbij zit. hier enkele tips van mijn kant:

-voer een stek aan waar de graskarper ook vertikaal kan azen! een fout die veel wordt gemaakt. een grassie van over de meter kan niet in de kant op 30cm goed azen! Houdt hier rekening mee!
- voer met tijgernootjes. Grassies zijn gek op het krakende geluid.
- gebruik vlijmscherpe haken! de bek van een graskarper is anders dan die van een normale cyprinus.
- kijk 's avonds laat met zonsondergang goed bij de kanten. Graskarpers heten niet voor niks graskarper en zijn echte veelvraten van gras en waterplanten

gr. Tim,
ratjetoe  
#5 Gepost : donderdag 12 mei 2011 15:43:01(UTC)
ratjetoe


15 ponder

Lid sinds: 29-3-2011(UTC)
Berichten: 167

daar zitten wel een aantal hele goedde tips bij tim.
later...
vissen,.. er valt nog zo veel te leren. its no game no sport but a passion Breede lach
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.