logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

5 Pagina's<1234>»
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Patrick Wolters  
#21 Gepost : dinsdag 17 mei 2011 13:49:46(UTC)
Patrick Wolters


35 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 917

Bedankjes: 3 keer
Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
Blijf het een vreemd verhaal vinden eefe pissen en spullen weg.
Hoe groot is jouw blaas wand ik ben toch nooit langer dan een minuutje bezig.
Dus binnen een minuut je spullen gajat en er mee weg komen zonder gezien te wordenThink
Het zit je niet mee in ieder geval.
Mvg Patrick
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop.
robbin  
#22 Gepost : dinsdag 17 mei 2011 14:29:55(UTC)
robbin


20 ponder

Lid sinds: 26-2-2010(UTC)
Berichten: 263

Klote dat er van die eikels zijn die andermans spullen jatten.

Maar als het zon dicht bos is en als er bijna nooit iemand komt, kun je toch zat pissen met zicht op je spullen?
Life is a game, fishing is serious
timvanzanten  
#23 Gepost : dinsdag 17 mei 2011 15:35:23(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
Tja mensen, het gaat er niet om hoelang en waar hij pist, het gaat erom dat je niet eens je spullen meer voor een klein momentje onbewaakt kan laten liggen! Je kan Jorden wel de schuld geven maar hij heeft er ook niet om gevraagd om even zijn gehele uitrusting te laten jatten!. het gaat om de mentaliteit tegenwoordig om zomaar andersmans spullen te jatten!
Franky26  
#24 Gepost : dinsdag 17 mei 2011 15:56:39(UTC)
Franky26


20 ponder

Lid sinds: 16-5-2011(UTC)
Berichten: 357

Ben het volledig met tim eens!

Je zou bijwijze van spreken je hengels moeten kunnen binnendraaien en dan een patatje gaan halen en als je terugkomt moet alles nog staan zoals het stond. Iedereen moet hard werken voor ze spullen en lijkt mij dat de meeste zoals ik zijn opgevoed. Dat je met je vingers van andermans spullen afblijft!!!!

Ik moet zeggen die alarmen die je in je tas kan doen voor als ze je portemonee willen stelen perfect werken om ongenodige gasten op tijd door te hebben. Ik ben nu zelf aan het kijken voor een draadloos systeem dat als iemand daardooor loopt je het in je bivvy kan horen. Heeft iemand al zoiets toevallig?

Groeten frank
Mensen koop is een rol vuilnis zakken en RUIM je zooi is op!!!!!
timvanzanten  
#25 Gepost : dinsdag 17 mei 2011 16:01:02(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
Misschien zit hier een tip tussen?

http://www.carpfeeling.c...-tips&ContentID=1409
Franky26  
#26 Gepost : dinsdag 17 mei 2011 16:08:56(UTC)
Franky26


20 ponder

Lid sinds: 16-5-2011(UTC)
Berichten: 357

Dank je tim!

zijn wel handige tips maar van licht word ik niet wakkerTong liefst iets met geluid en wat ik op +- 50 mtr om me tent kan zetten zodat ik op tijd in de gaten heb dat er een ongenodigde gast langs komt.

Groeten frank
Mensen koop is een rol vuilnis zakken en RUIM je zooi is op!!!!!
Paul Jansen  
#27 Gepost : dinsdag 17 mei 2011 17:20:55(UTC)
Paul Jansen


10 ponder

Lid sinds: 9-10-2010(UTC)
Berichten: 87

Je kunt een dunne nylon lijn spannen en door een goedkope beetmelder laten lopen die je naast je tentje zet.
Ik bedoel dus een nylon lijn op een klosje en aan het eind van die lijn een loodje wat je dan over je melder heen legt.
Het klosje zet je vast aan het begin. ( ik hoop dat je begrijpt hoe ik het bedoel)
Beter een slechte dag gevist dan een goede dag op het werk.
pascal van lier  
#28 Gepost : dinsdag 17 mei 2011 17:26:12(UTC)
pascal van lier


15 ponder

Lid sinds: 14-10-2010(UTC)
Berichten: 144

ik geef yorden ook niet geheel de schuld ervan dat zijn spullen zijn gejat en het is ook niet normaal dat je je spullen constant in de gaten moet houden ,maar dat moet je tegenwoordig dus wel.
en peter servais jij schrijft dat je diegene die dit op zijn geweten dus best kunt noemen [ turk,pool,rus, bulgaar etc etc], dat vind ik ook, maar er was toch niemand te zien op het moment dat de diefstal plaatsvond,dus dan kun je een vermoeden hebben wie het gedaan heeft maar kun je dit niet met zekerheid zeggen.
en dat jij mijn bericht dan overbodig vind. jammer dan.

ps:jorden ik hoop dat je je spullen snel terug krijgt of een vervangende set op de kop kunt tikken.

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 17 mei 2011 17:27:11(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

karphunter  
#29 Gepost : dinsdag 17 mei 2011 17:43:45(UTC)
karphunter


30 ponder

Lid sinds: 5-1-2011(UTC)
Berichten: 633

Ik heb denk ik wel een bruikbare tip.. Hier bij mij in de buurt woont een man die genoeg spullen heeft (weet niet of die ook goedkopere hebt) maar het meeste is gewoon nog nieuw met kaartje ! en gaat voor een prikkie weg , overigens verkoop ik van het weekend een setje fox mx beetmelders presentatie set dus ook met sounderbox (niet draadloos) met de mk2 swingers (alles blauw) en nog een presentatie set van mk2 swingers groen. als je interesse hebt hoor ik het wel ik heb al een leuke prijs in gedachten Blij

PS stuur anders ff een prive berichtje of je geintreseerd bent of niet piepers zijn overigens dit jaar gehaald! nieuw uit de winkel en hebben pas zo 5x de waterkant gezien.. en pas 2 runs gegeven ik hoor et wel

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 17 mei 2011 17:46:55(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Jorden  
#30 Gepost : dinsdag 17 mei 2011 17:47:36(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
Goed nieuws!
maar eerst: ik vizier me natuurlijk niet op een bepaalde origine's... maar ik heb wel een week van te voren een waarschuwing gekregen van een bewaker dat hij op een kanaal niet ver uit de buurt een paar turken had zien rondlopen die aan het staren waren naar het materiaal van een ander! dus dan gaat je eerste gedachte er toch naar uit dat het Turken zijn niet? ik heb alle mogelijkheden open gehouden!

ten tweede: ik ben de enigste visser op een groot water dat afgelegen ligt in een bos waar strenge controle word uitgevoerd door bewakers! dus dan kan je toch al veronderstellen dat je rustig effe kan gaan pissen niet?! (men spullen zaten nog gewoon in de foedraal eh! niks was opgezet of uitgepakt!)

ten derde: ben direct na school naar een plaatselijk water gereden omdat ik te horen heb gekregen van een maat dat een kennis van hem ineens dure nieuwe spullen had (gelukkig had ik hem ook geïnformeerd!). 1 + 1 = 2, zo snel had ik het natuurlijk door! kom ik net aan het water aan en ik zag de kerel met een grote lach op zijn gezicht naar mijn materiaal kijken, dat hij zich van hem beschouwde! natuurlijk was die lach er rap af, want hij herkende me meteen! de rest hoef ik denk ik niet te vertellen?

kortom: ik heb nu geluk gehad! ook hoop dat het ook voor jouw zo gaat Hessel!
Vind het wel ironisch dat het materiaal nét gestolen is voordat ik mijn "bewakingsmateriaal" binnenkreeg.
een geluidsensor en een lichtsensor op batterijen!

bedankt al in ieder geval aan iedereen voor jullie steun Knipoog
Me...myself...and my rods!
karphunter  
#31 Gepost : dinsdag 17 mei 2011 17:56:32(UTC)
karphunter


30 ponder

Lid sinds: 5-1-2011(UTC)
Berichten: 633

Daar heb je veel geluk mee jorden!!! gelukkig heb jij je spullen terug , en kan je weer lekker aan de slag!! hopelijk overkomt het je geen 2e keer meer! nja niemand mag het eigelijk overkomen.
Franky26  
#32 Gepost : dinsdag 17 mei 2011 17:58:07(UTC)
Franky26


20 ponder

Lid sinds: 16-5-2011(UTC)
Berichten: 357

Jorden dan heb je zeker geluk 9 van de 10 keer krijg je het niet meer terug! Heeft trouwens iemand hier ze spullen verzekerd? of ben ik weer de enige die zich maandelijks laat naaien:-"

MVG Frank
Mensen koop is een rol vuilnis zakken en RUIM je zooi is op!!!!!
timvanzanten  
#33 Gepost : dinsdag 17 mei 2011 17:58:14(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
Jorden, als ik mag vragen, hoe nu verder? je hebt je spullen terug maar heb je hem ook aangegeven ofzo? Was het uiteindelijk de turk of toch gewoon een Nederlander? ( is dat probleem over vooroordelen ook ff uit de wereld geholpen)

ik ben benieuwd!
Jorden  
#34 Gepost : dinsdag 17 mei 2011 18:00:56(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
Ik ga er niet op verder. Toen ik de diefstal ging aangeven bij de politie kreeg ik het mooie antwoord dat ze geen onderzoek gingen starten naar zo'n klein ding! nuja... gelukkig kwam ik daar natuurlijk ook niet buiten! doet de reputatie van de politie natuurlijk ook geen goede naam aan! En ik woon in België, dus een Nederlander zal het niet geweest zijn Knipoog het was een Belg!
Me...myself...and my rods!
timvanzanten  
#35 Gepost : dinsdag 17 mei 2011 18:21:47(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
Mhwa toch allemaal een raar verhaal zo dan!
pascal van lier  
#36 Gepost : dinsdag 17 mei 2011 18:22:38(UTC)
pascal van lier


15 ponder

Lid sinds: 14-10-2010(UTC)
Berichten: 144

nou dat was dus een "domme belg",gelukkig heb je je spullen terug dus(vissen) en(drillen) maar weer jorden.
karphunter  
#37 Gepost : dinsdag 17 mei 2011 18:29:52(UTC)
karphunter


30 ponder

Lid sinds: 5-1-2011(UTC)
Berichten: 633

Politie doet er niks aan?! het is gewoon diefstal.. en gaat ook niet echt om een ''klein'' dingetje? ik heb et zelf niet echt zo op de politie.. dus ben al niet echt over ze te spreken.
Jorden  
#38 Gepost : dinsdag 17 mei 2011 18:51:22(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
timvanzanten schreef:
Mhwa toch allemaal een raar verhaal zo dan!

ja... het zat me effe niet mee eh... gelukkig was het niet een landgenoot met een hoog IQ :-" hij zat het aan iedereen door te vertellen dat hij materiaal had gestolen...
Me...myself...and my rods!
Jerry  
#39 Gepost : dinsdag 17 mei 2011 19:13:59(UTC)
Jerry


35 ponder

Lid sinds: 27-8-2009(UTC)
Berichten: 879

Kijk je polis even goed na frank als je aan de waterkant zit kan je geen braakschade hebben. Ik had het ook dacht het verzekerd te hebben. Netjes uitgelegd aan die mevrouw het hoe en wat. Ja dat kan wel tot ik de polis kreeg.
Groeten,

Jerry
Franky26  
#40 Gepost : dinsdag 17 mei 2011 19:29:55(UTC)
Franky26


20 ponder

Lid sinds: 16-5-2011(UTC)
Berichten: 357

In de polis staat dat diefstal ook verzekerd is mits ik kan aan tonen dat ik die spullen bij me had. Dus mischien wel erg maar maak voor elke sessie een foto van me spullen tijdens het inladen van de auto. En net voordat ik ga slapen het is sowieso bizar dat het moet maar ja. Gelukkig heb ik ze nog nooit nodig gehad en house of carp is echt een wereld bedrijf op gebied van camoflage! voor je hengels en ook voor je tent!

MVG Frank
Mensen koop is een rol vuilnis zakken en RUIM je zooi is op!!!!!
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
5 Pagina's<1234>»
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.