logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

3 Pagina's<123
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
RedBull  
#41 Gepost : zaterdag 20 augustus 2011 21:09:41(UTC)
RedBull


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 29-10-2010(UTC)
Berichten: 9

Ben ook net terug van Old Pollard Lake...

Ik ben daar 3 weken geweest met wisselende resultaten..
Dit vooral door het water dat er ziender oog daald en ook het weer speelt een grote rol op het meer...
week 1 hadden wij 15 vissen , week 2 slechts 3 maar wel verschrikkelijk slecht weer en week 3 was het weer beter en hadden we terug een vis of 15...
de kleinste vis was 13 pond en verschillende 30 ponders de zwaarste was 37,500 pond....

De eigenaar heeft nog plannen naar volgend jaar ivm de smurrie op de bodem...
Deze worden normaal na het seizoen weg gebaggerd en het zou ook kunnen dat stek 1 word aangepast ( dieper en korter bij de caravan )

Ik begrijp de verschillende meningen over het water , maar de eigenaar Jos verdiend toch een dikke pluim...
Hij heeft van het vroegere Cheze Des toch al een veel beter water gemaakt...
Door feedback van de klanten past hij zijn water goed aan...
Sommige stekken zijn nog in aanbouw of worden nog angepast...
Het opstakel voor stek 5 heb ik persoonlijk voor het grootste deel verwijderd , omdat ik er ook een paar keer vis heb door verspeelt...

Ik ben er zeker van dat dit probleem opgelost is...

Voor het dalende water heeft Jos ook een oplossing , maar w8 nog op goedkeuring...

Geloof me dit water is binnen dit en een jaar of 3 het perfecte water voor iedere karper visser...

Voor mensen die nog gaan en niet weten welke boilie's te nemen...
neem er daar zelf , hij draait ze terplaatse en slaan goed aan daar...
Ik had boilie's van empire baits en mijn zoon wou boilie's van Jos , en met pijn in het hard moet ik toegeven dat mijn zoon van 11 mij onder tafel heeft (vissen) ...
Hij had voor mijn zoon de smoking tuttie fruttie gemaakt 5.75/kg , deze behoud lang zijn geur...
Mijn bollen stonken al na een uur naar de bodem....

ik ga volgend jaar zeker nog eens een weekend of midweek

grtz
Jorden  
#42 Gepost : zondag 21 augustus 2011 02:06:05(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
RedBull schreef:

Ik had boilie's van empire baits en mijn zoon wou boilie's van Jos , en met pijn in het hard moet ik toegeven dat mijn zoon van 11 mij onder tafel heeft (vissen) ...


The student becomes the teacher ;p
Me...myself...and my rods!
Gertle  
#43 Gepost : vrijdag 26 augustus 2011 18:50:57(UTC)
Gertle


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 7-6-2011(UTC)
Berichten: 9

De vangsten zijn niet echt hoopgevend, dan hebben wij toch redelijk goed gevangen op stek 2 39 vissen met zijn tweeen. Ik ben er van overtuigd dat het aan de aaskeuze ligt.
geertremi  
#44 Gepost : maandag 29 augustus 2011 16:59:10(UTC)
geertremi


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 6-6-2011(UTC)
Berichten: 8

he hallo allen,
ik ben ook net terug van old pollard, we hebben van 19 tot 27 augustus gevist met ze 2en op stek 5. er zijn in de 8 nachten 27 karpers uitgekomen. we hebben in totaal 3 vissen onder de 20 pond gevangen, 14 tussen de 20 en 30 pond, 9 boven de 30 pond en ik zelf heb de GRANNY gevangen op 41,6 pondBlij wij zijn zeer tevreden weg gegaan. hebben goed weer gehad en alles zag er goed uit bij jos. de waterstand was inderdaad wel erg laag maar daar kan je zelf niks aan doen. wij denken zeker nog een keertje terug tegaan. voor de aaskeuze zou ik aanraden neem goed wat pellets mee van 16 of 20 mm en voer gewoon boilies bij van 20 mm, wij hebben redelijk gevangen op een combi van tijgernoten met een fel gekleurde zoete popup! voor de rest hebben we ook met boillies gevoerd van verschillende smaken en merkten hier eigelijk weinig effect. als je er maar voor zorgt dat er vreten op je stek ligt krijg je ook wel runs! voor foto's van de gevangen vissen moet je facebook in de gaten houden!
groeten Geert Leunk!
Trotse Tukkers
Gebruikers aanwezig in dit topic
3 Pagina's<123
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.