logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

3 Pagina's<123>
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
pascal van lier  
#21 Gepost : woensdag 15 juni 2011 16:39:08(UTC)
pascal van lier


15 ponder

Lid sinds: 14-10-2010(UTC)
Berichten: 144

zijn particles dan toegestaan?
Gertle  
#22 Gepost : donderdag 16 juni 2011 14:46:52(UTC)
Gertle


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 7-6-2011(UTC)
Berichten: 9

Ja, als je ze goed bereidt zijn ze toegestaan.
pascal van lier  
#23 Gepost : donderdag 16 juni 2011 17:39:17(UTC)
pascal van lier


15 ponder

Lid sinds: 14-10-2010(UTC)
Berichten: 144

@ gertle is het op old pollard nou mogelijk om een roeiboot te huren of niet,heb al een mail gestuurd maar nog steeds geen antwoord vanuit frankrijk.
RedBull  
#24 Gepost : vrijdag 17 juni 2011 19:01:12(UTC)
RedBull


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 29-10-2010(UTC)
Berichten: 9

Hallo
ik ga ook naar Old Pollard Lake ik heb stek 1 caravan en zwembad...
Mijn gezin gaat ook mee
zij zwemmen en ik vissen...
ik ga 29 juli tot 19 aug ...

Ik had ook al het een paar mails gestuurd met vragen...
Carpconnections zij tegen mij dat je enkel baitboats mag gebruiken en geen roeiboot omdat het geen heel groot water is...
Ik vroeg welke boilie's daar goed gaan ,vis of fruit bollen... Ik kreeg als antwoord , neem boilie's daar aan het water zelf die vangen ook goed...
Dus als iemand hier betere info kan over geven laat maar horen , want met de info die ik kreeg weet ik eigenlijk nog niets...
Jorden  
#25 Gepost : vrijdag 17 juni 2011 19:05:08(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
RedBull schreef:
Hallo
ik ga ook naar Old Pollard Lake ik heb stek 1 caravan en zwembad...
Mijn gezin gaat ook mee
zij zwemmen en ik vissen...
ik ga 29 juli tot 19 aug ...

Ik had ook al het een paar mails gestuurd met vragen...
Carpconnections zij tegen mij dat je enkel baitboats mag gebruiken en geen roeiboot omdat het geen heel groot water is...
Ik vroeg welke boilie's daar goed gaan ,vis of fruit bollen... Ik kreeg als antwoord , neem boilie's daar aan het water zelf die vangen ook goed...
Dus als iemand hier betere info kan over geven laat maar horen , want met de info die ik kreeg weet ik eigenlijk nog niets...


hehe... pak de boilies van daar maar, mhhhh...
Me...myself...and my rods!
RedBull  
#26 Gepost : vrijdag 17 juni 2011 19:10:19(UTC)
RedBull


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 29-10-2010(UTC)
Berichten: 9

Jorden schreef:
RedBull schreef:
Hallo
ik ga ook naar Old Pollard Lake ik heb stek 1 caravan en zwembad...
Mijn gezin gaat ook mee
zij zwemmen en ik vissen...
ik ga 29 juli tot 19 aug ...

Ik had ook al het een paar mails gestuurd met vragen...
Carpconnections zij tegen mij dat je enkel baitboats mag gebruiken en geen roeiboot omdat het geen heel groot water is...
Ik vroeg welke boilie's daar goed gaan ,vis of fruit bollen... Ik kreeg als antwoord , neem boilie's daar aan het water zelf die vangen ook goed...
Dus als iemand hier betere info kan over geven laat maar horen , want met de info die ik kreeg weet ik eigenlijk nog niets...


hehe... pak de boilies van daar maar, mhhhh...


Heb je ervaring met die bollen???
Gertle  
#27 Gepost : vrijdag 24 juni 2011 18:46:09(UTC)
Gertle


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 7-6-2011(UTC)
Berichten: 9

Je kan er gewoon een roeiboot huren. De boillies die ik gebruik zijn van vismeel gemaakt en vangen erg goed. Ook de scopex van nash werken goed maar die werken overal goed. Succes
RedBull  
#28 Gepost : vrijdag 24 juni 2011 19:51:46(UTC)
RedBull


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 29-10-2010(UTC)
Berichten: 9

Gertle schreef:
Je kan er gewoon een roeiboot huren. De boillies die ik gebruik zijn van vismeel gemaakt en vangen erg goed. Ook de scopex van nash werken goed maar die werken overal goed. Succes


ik denk dat ik dan mijn bigdropper en de rubberboot gewoon ga meenemen
mag je die roeiboot gebruiken voor de lijnen uit te varen of enkel in nood???

Voor de bollen twijfel ik nog voor Sweet Juicy pineapple en Red squid garlic...
ik heb een lichte voorkeur voor de Red squid garlic 20mm en de 15mm dumbels + de popups en dips...

grtz
geertremi  
#29 Gepost : donderdag 21 juli 2011 13:54:51(UTC)
geertremi


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 6-6-2011(UTC)
Berichten: 8

hallo, er is mij verteld door carpconnections dat je gewoon met een roeibootje dr op mag uiteraard niet met een motor ma das ook niej nodig! aaskeuze zijn wij oko nog niet helemaal uit, nog vier weekjes bedenk tijd!
Trotse Tukkers
RedBull  
#30 Gepost : donderdag 21 juli 2011 14:22:16(UTC)
RedBull


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 29-10-2010(UTC)
Berichten: 9

Carpconnection had mij een nr gegeven van Jos om mijn vragen te stellen...
Zij zeiden dat een rubberboot overbodig is omdat het water niet heel groot is...
In geval van nood zijn er boten beschikbaar....

Dus word het alleen de Big Dropper....

nog 1 week en het is zover ;o))
stefan everts  
#31 Gepost : donderdag 21 juli 2011 15:07:14(UTC)
stefan everts


35 ponder

Lid sinds: 16-2-2010(UTC)
Berichten: 835

waarom moeilijk doen over je aaskeuze??ik zou zeggen,vis gewoon met de bollen waar je altijd mee vist...

niet dat ik wat tegen betaalwateren heb hoor maar moeilijk vissenis het(meestal) niet dus doe gewoon je ding en vang er een paar Breede lach
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!!
pascal van lier  
#32 Gepost : zondag 24 juli 2011 12:05:47(UTC)
pascal van lier


15 ponder

Lid sinds: 14-10-2010(UTC)
Berichten: 144

nog ff wachten wij zitten van 12 tm 15 aug op stek 5 en 6 in dit weekend is alleen stek 1 ook geboekt,dus echt druk zal het niet worden ik vind dit persoonlijk wel fijn misschien kunnen we dan nog wat breder uit vissen.
als we gaan heb ik bijna 4 weken niet op karper gevist,wat zal ik ervoor werken als het nodig is om een mooie dikke oma te vangen.
ps: is de boeking van stek 1 soms ook een cf lid???
RedBull  
#33 Gepost : zondag 24 juli 2011 14:24:50(UTC)
RedBull


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 29-10-2010(UTC)
Berichten: 9

pascal van lier schreef:
nog ff wachten wij zitten van 12 tm 15 aug op stek 5 en 6 in dit weekend is alleen stek 1 ook geboekt,dus echt druk zal het niet worden ik vind dit persoonlijk wel fijn misschien kunnen we dan nog wat breder uit vissen.
als we gaan heb ik bijna 4 weken niet op karper gevist,wat zal ik ervoor werken als het nodig is om een mooie dikke oma te vangen.
ps: is de boeking van stek 1 soms ook een cf lid???


dat weekend zit ik op stek 1 en normaal is stek 2 ook bezet als ik mij niet vergis...
ik ben daar van 29juli tot 19 aug

ik zie jullie daar

grtz
pascal van lier  
#34 Gepost : zondag 24 juli 2011 18:35:08(UTC)
pascal van lier


15 ponder

Lid sinds: 14-10-2010(UTC)
Berichten: 144

ok red bull dan zie ik je daar wel ,ik geloof dat stek 2 op zaterdag en zondag vrij is.
alvast een goede vangst!!
pascal van lier  
#35 Gepost : woensdag 10 augustus 2011 07:54:35(UTC)
pascal van lier


15 ponder

Lid sinds: 14-10-2010(UTC)
Berichten: 144

eindelijk nog 2 dagen en dan vertrekken we naar france,ik heb er zin in!
pascal van lier  
#36 Gepost : vrijdag 12 augustus 2011 07:41:45(UTC)
pascal van lier


15 ponder

Lid sinds: 14-10-2010(UTC)
Berichten: 144

over 2 uur stappen we in ons busje ,ik zal eens ff kijken wat red bull al gevangen heeft.
tjappos  
#37 Gepost : zaterdag 13 augustus 2011 13:21:04(UTC)
tjappos


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 12-8-2011(UTC)
Berichten: 2

Hee Pascal kun je mij laten weten hoe je het gehad hebt,ga binnenkort namelijk ook.
Zit op stek 5 misschien kun je me nog wat tips geven over voer en stekken enz.
pascal van lier  
#38 Gepost : vrijdag 19 augustus 2011 10:25:48(UTC)
pascal van lier


15 ponder

Lid sinds: 14-10-2010(UTC)
Berichten: 144

Inmiddels al weer een paar dagen terug van een leuk weekendje in france met helaas een beetje tegenvallende vangsten, met 3 man hebben we 7 vissen kunnen landen varierend van 22 pond tot 35 pond.Aangezien dat we voor deze vissen alles uit de kast hebben moeten halen om een aanbeet te forceren zijn we er toch wel tevreden mee.Meer vissen was natuurlijk wel leuk geweest maar het zat er helaas niet in .Over old pollard kan ik schrijven dat de accomodaties er perfect bij liggen ,toilet en douche zijn schoon en voorzien van heet water,onze cabin had stroom , koelkast ,gasfornuis,bestek,2 stoelen, een bank,borden , pannen , kachel,karperlectuur enz.Over het water kan ik maar een ding zeggen en dat is dat er te weinig water in de poel zit ,aan onze zijde hadden we dieptes tot ongeveer 150 centimeter aan de overzijde was dit nog beduidend minder ,zelfs maar 70 centimeter voor stek 1.
Door de lage waterstand waren de kant stekken bij bijvoorbeeld stek 6 wel heel klein geworden, ik vind de stekken op old pollard sowieso aan de kleine kant.
Omdat stek 4 niet geboekt was konden wij de hele zijde van de plas bevissen ,dus stek 4, 5, en 6.De meeste aanbeten kwamen uit de hoek van stek 4 en bij beter weer leek het er op dat de stekken op het wijd ook wat beter gingen lopen,helaas begon het zonnetje pas echt te schijnen op de dag dat we weer vertrokken.De bodem van het plasje is ruim voorzien van een dikke laag prut van soms wel 40 centimeter dik en dit maakt de goede presentatie van je haakaas niet altijd even gemakkelijk , door te vissen met een langere rig was dit probleem meestal wel opgelost.We waren met zijn drieen goed voorzien van een aantal kiloos proline fish and garlic , mainline the cell en sticky baits bloodworm met voor alle bolletjes de bij behorende liquids , pellets , sticks en groundbait.Het beste werd er gevangen op een pop up presentatie met twee popups varierend van 2 aardbeien bolletjes van 15 mm,1 aardbei en 1 ananas of een van onze eigen smaken maar dan wel gecombineerd met een fel gekleurde pop up. Van de eigenaar heb je geen last maar ook geen voordeel ,bij vragen over het water kreeg je dus steevast een antwoord van, ik zou het niet weten of daar is mij niks over bekend, en dan heb ik het over het obstakel dat voor stek 5 ligt .
Wat er ligt is niet echt groot maar er ligt wel iets en bij aanhaking zit je dus echt vast , je kunt dan wel 1 van de boten gebruiken die op de plas liggen om het hele zooitje weer los te krijgen. Hopelijk hebben de volgende old pollard gangers iets aan dit verslagje en rest mij nog 1 ding en dat is om jullie een hele leuke tijd en veel vis op de mat toe te wensen. gegroet pascal.
tjappos  
#39 Gepost : vrijdag 19 augustus 2011 16:58:16(UTC)
tjappos


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 12-8-2011(UTC)
Berichten: 2

Jammer van de tegenvallende resultaten,maar bedankt voor de info ben weer wat wijzer.
Heb je op stek 5 ook stroom en gas in het blokhutje?

pascal van lier  
#40 Gepost : zaterdag 20 augustus 2011 10:52:00(UTC)
pascal van lier


15 ponder

Lid sinds: 14-10-2010(UTC)
Berichten: 144

ja stek 5 is van alles voorzien
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
3 Pagina's<123>
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.