logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Jorden  
#1 Gepost : vrijdag 20 mei 2011 17:11:47(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
Ben nu eens aan het kijken naar zo een verzekering die heel men zooi aan visgerief kan dekken. Natuurlijk eerst naar die van Korda gekeken, maar daar worden geen tarieven vermeld. Of zou ik dit beter laten verzekeren door de verzekerkantoor waar mijn ouders met al hun verzekeringen zitten? (kan mss goedkoper zijn)! graag meer info... of zijn er al mensen die een verzekering hebben?
Me...myself...and my rods!
Sponsor
Franky26  
#2 Gepost : vrijdag 20 mei 2011 18:10:11(UTC)
Franky26


20 ponder

Lid sinds: 16-5-2011(UTC)
Berichten: 357

Jorden,

Ik heb ook een verzekering op me visspullen! Mij bevalt het zeer goed kost wel wat maar dan weet je zeker dat als je alles kwijt ben het zo weer nieuw kan halen. Kost alleen eigen risico wat wel handig is om te weten is dat je alle bonnen nog moet hebben.(bij mij verzekering) Ik betaal 35 euro per maand premie en heb een eigen risico van 75 euro. Ik zou idd kijken of de verzekeringsmaatschappij van je ouders deze willen verzekeren. Omdat hoe meer verzekeringen je ergens hebt lopen hoe meer korting je krijgt! Mocht je nog vragen hebben hoor ik het wel.

Mvg Frank
Mensen koop is een rol vuilnis zakken en RUIM je zooi is op!!!!!
peter servais  
#3 Gepost : vrijdag 20 mei 2011 19:18:52(UTC)
peter servais


45 ponder

Lid sinds: 18-11-2010(UTC)
Berichten: 1.517
Man
Nederland

Bedankjes: 18 keer
Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
Dan kan je onderhand beter zelf eerst 75euro op een rekening zetten en dan elke maand 35euro overmaken naar je rekening. Daar kan je na 2jaar vissen mooie hengels van kopen, mocht je t risico lopen dat ze ze bij je weghalen.
Groeten Peter, Knipoog

Aantal karpers 2015: 26 stuks
Jorden  
#4 Gepost : vrijdag 20 mei 2011 19:22:15(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
peter servais schreef:
Dan kan je onderhand beter zelf eerst 75euro op een rekening zetten en dan elke maand 35euro overmaken naar je rekening. Daar kan je na 2jaar vissen mooie hengels van kopen, mocht je t risico lopen dat ze ze bij je weghalen.

zat ik ook al te denken... als ik een verzekering pak, dan doe ik het alleen maar op de broodnodige spullen... en 35 euro in de maand? dan kan ik stappen wel vergeten Tong (moet de verzekering zelf betalen)
Me...myself...and my rods!
Tim_Ellerman  
#5 Gepost : vrijdag 20 mei 2011 19:24:15(UTC)
Tim_Ellerman


35 ponder

Lid sinds: 27-7-2009(UTC)
Berichten: 1.525

Zag deze site ergens staan..

Zelf nog niet echt naar gekeken maar plaats m toch ff hierKnipoog

http://www.hengelsportverzekering.nl/
Groetjes, Tim

Franky26  
#6 Gepost : vrijdag 20 mei 2011 19:37:04(UTC)
Franky26


20 ponder

Lid sinds: 16-5-2011(UTC)
Berichten: 357

peter servais schreef:
Dan kan je onderhand beter zelf eerst 75euro op een rekening zetten en dan elke maand 35euro overmaken naar je rekening. Daar kan je na 2jaar vissen mooie hengels van kopen, mocht je t risico lopen dat ze ze bij je weghalen.


Klopt maar als ik 35x24 doe is 840 euro als ze me hengels meenemen kom ik hier al zwaar te kort aan met een beetje geluk kan ik dan net me molens terugkopen. Dus ik betaal liever 35 euro per maand en een eigen risico van 75 euro. dat als ik het een keer kwijt ben ik me weinig zorgen hoef te maken. En als je het apart zet maak je het 9 van de 10 keer toch op(ik wel tenminste). Maar goed is iedereen ze eigen keus. 35 euro per maand is gebasseerd op mij spullen een ander kan zo meer betalen of minder net wat je wil verzekeren.

Mvg Frank
Mensen koop is een rol vuilnis zakken en RUIM je zooi is op!!!!!
peter van welij  
#7 Gepost : vrijdag 20 mei 2011 19:54:40(UTC)
peter van welij


15 ponder

Lid sinds: 20-10-2010(UTC)
Berichten: 174

Ik vind het veel geld!! Neem meestal de hond mee met vissen dus dat schrikt meestal wel af.
peter servais  
#8 Gepost : vrijdag 20 mei 2011 19:57:00(UTC)
peter servais


45 ponder

Lid sinds: 18-11-2010(UTC)
Berichten: 1.517
Man
Nederland

Bedankjes: 18 keer
Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
ligt natuurlijk aan wat voor materiaal je heb.. Als je voor 5000euro aan spullen heb dan loont het natuurlijk wel.
Maar als je spullen niet gestolen worden heb je iig je geld nog.
Als het je na 5jaar overkomt dan kan je toch al een aardig mooie set kopen. Maargoed je begrijpt vast wat ik bedoel.
Voor de meeste vissers loont het eerder om niet te verzekeren en elke maand wat weg te sparen mocht het noodlot toeslaan.

Als ik Jorden was zou ik iig voor deze manier gaan. Spullen worden natuurlijk al vrij snel duur, maar het is toch ffies 35euro die je op moet hoesten als scholier. Als je een redelijke beginnersset heb tot een eurotje of 600 is het toch wel te overzien.

Bewerkt door de gebruiker vrijdag 20 mei 2011 20:01:11(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Groeten Peter, Knipoog

Aantal karpers 2015: 26 stuks
Jorden  
#9 Gepost : vrijdag 20 mei 2011 22:54:19(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)


beginnersetje zou ik het nu toch niet meer noemen.

3x Prologic Classic carp (€75/stuk)
3x ARCA BR6500 SPECIMEN (€75/stuk) maar deze worden vervangen door 3x daiwa emblem pro's (vandaar de verzekering eigenlijk Knipoog)
1x Prologic Rodpod (€75)
1x Nash Brolly Dome + wrap (€300)
1x bedchair DAM (€85)
1x Prologic pholyphonic vtsw setje (€340)
dan nog diverse spullen met een waarde rond de €350

klein materiaal laat ik wel niet verzekeren natuurlijk

dus een totaal van 1600 euro. voor een student zonder vast werk en met een maandelijks inkomen van ongeveer €40, vind ik dus redelijk veel! als daar ook nog eens een verzekering van €35 voor zijn materiaal te verzekeren bijkomt, word vissen een bijzaak, ofwel is het niet meer de moeite dat ik heel de zooi van stal haal!

Ik ga nu gewoon eens kijken voor een hele kleine verzekering van bv. €10 bij de verzekeringsagent van mijn ouders, mijn heel set moet niet gewaarborgd zijn, als ik uiteindelijk er terug het hoofdzakelijke van kan kopen ben ik meer dan tevreden!
Me...myself...and my rods!
Frank Avezaat  
#10 Gepost : zaterdag 21 mei 2011 00:57:40(UTC)
Frank Avezaat


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 22-6-2010(UTC)
Berichten: 1.664
Nederland

Bedankjes: 6 keer
Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
stond vandaag in de nieuwe karperwereld een stukje over http://sportvisverzekering.nl/
misschien interessant?
Jorden  
#11 Gepost : zaterdag 21 mei 2011 12:48:08(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
als ik naar de tarieven ga kijken niet Verrast die zijn toch zeer prijzig!
Me...myself...and my rods!
Franky26  
#12 Gepost : zaterdag 21 mei 2011 16:56:14(UTC)
Franky26


20 ponder

Lid sinds: 16-5-2011(UTC)
Berichten: 357

Jorden schreef:
als ik naar de tarieven ga kijken niet Verrast die zijn toch zeer prijzig!


Verzekeringen zijn ook niet goedkoop idd. Waar je op moet letten bij verzekeringen zijn de dekkingen op het moment dat je ze nodig hebt. Tuurlijk zijn er verzekeringen van eurootje of 10. Maar dan heb je hoog eigen risico en waarschijnlijk een hoop haken en ogen. Zoals bijv geen diefstal dekking aan de waterkant dus met andere woorden lees de polissen zorgvuldig en meerdere malen door. Want verzekeren is hetzelfde als visspullen goedkoop is (meestal) duurkoop. dit is overigens niet verkeerd bedoelt hoor want snap ook dat het niet haalbaar is voor iedereen om een tientje of 3 a 4 te betalen aan verzekering. Maar dat is ieder ze eigen keuze ik heb het wel gedaan omdat het helaas nodig is hier. Word veel gestolen hier en mocht ik daar de dupe van worden wil ik wel graag me hobby voort kunnen zetten.

Mvg Frank

@Frankk avezaat

Nette site alleen jammer dat de bereking eruit ligt.
Mensen koop is een rol vuilnis zakken en RUIM je zooi is op!!!!!
peter servais  
#13 Gepost : maandag 23 mei 2011 10:34:17(UTC)
peter servais


45 ponder

Lid sinds: 18-11-2010(UTC)
Berichten: 1.517
Man
Nederland

Bedankjes: 18 keer
Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
Ik ben bang dat die hengelsportverzekeringen je wel zullen uitgemelken.
Maar voor veel mensen toch wel de moeite waard! Je vergist je snel in wat je aan spullen allemaal kosten.

@ Jorden, ik had de tent, stretcher e.d niet meegerekend... je zult zelf moeten bekijken of het loont om je spullen te verzekeren. Dat ze laatst al zo snel weg waren zegt wel dat je spullen risico lopen langs de waterkant.
Groeten Peter, Knipoog

Aantal karpers 2015: 26 stuks
karphunter  
#14 Gepost : maandag 23 mei 2011 23:31:04(UTC)
karphunter


30 ponder

Lid sinds: 5-1-2011(UTC)
Berichten: 633

Ik zit er ook aan te denken om me vis spullen te verzekeren..
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.