logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

18 Pagina's«<1314151617>»
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
mitchell35  
#281 Gepost : zaterdag 25 juni 2011 12:24:46(UTC)
mitchell35


15 ponder

Lid sinds: 19-7-2010(UTC)
Berichten: 183

DavidT schreef:
UserPostedImage

Hiervoor mogen ze me 's ochtends wakker maken. Een lekkere Hollandse schub.


david mag ik vragen waar je zo een afstandbediening haalt voor je camera en hoe duur dat is? mvg
Elke karper is er 1!
Frank Avezaat  
#282 Gepost : zaterdag 25 juni 2011 14:48:26(UTC)
Frank Avezaat


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 22-6-2010(UTC)
Berichten: 1.664
Nederland

Bedankjes: 6 keer
Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
Mitchel,

ook ik maak er veel gebruik van. Check eens deze link voor meer voorbeelden:
http://www.twenga.nl/dir...camera-afstandsbediening

Grt,
Frank
mitchell35  
#283 Gepost : zaterdag 25 juni 2011 15:27:20(UTC)
mitchell35


15 ponder

Lid sinds: 19-7-2010(UTC)
Berichten: 183

en die kan je op ieder fototoestel gebruiken?
Elke karper is er 1!
Frank Avezaat  
#284 Gepost : zaterdag 25 juni 2011 15:35:49(UTC)
Frank Avezaat


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 22-6-2010(UTC)
Berichten: 1.664
Nederland

Bedankjes: 6 keer
Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
Dat uiteraard niet. Kijk goed naar het merk en type en kijk of deze voorkomt bij de diverse afstandsbedieningen.
Is er niets voor jouw camera dan kun je ook nog een dergelijke constructie overwegen

http://www.karperbootshop.nl/?page_id=1244
DavidT  
#285 Gepost : zaterdag 25 juni 2011 17:26:24(UTC)
DavidT


40 ponder

Lid sinds: 8-2-2011(UTC)
Berichten: 1.050

Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
Hoi Mitchell,

Per merk en type camera kan je zo'n afstandsbediening kopen en kost voor mijn toestel ongeveer €25.

Nooit meer een vis in de bewaarzak!
Say hello to my little friend
carpfigter  
#286 Gepost : zaterdag 25 juni 2011 17:45:08(UTC)
carpfigter


35 ponder

Lid sinds: 25-12-2009(UTC)
Berichten: 835

gisteren eindelijk nog es samen met mijn vismaat kunnen vissen , twas gezellig om terug samen aan het water te zijn ,het begon al vlug met een gillende delkim bij mijn vriend dat resulteerde in een schubje van 8,9kg dat was een vluggertje zeiden we tegen elkaar want we lagen amper een half uur in possitie .
een goed uurtje later ging mijn eerste hengel er vandoor , na een hevige dril zagen we het kollosale lijf van een dikke schub aan de oppervlakte verchijnen ,na het scheppen en veilig naar de onthaakmat gedragen te hebben kwam het even spannend , de weger ging er als een speer vandoor richting de 20kg maar stopte op 19,5kg mijn dagje was alweer geslaagd Breede lach
na de fotosessie en het het aas terug op zijn plaats geworpen te hebben zijn we beiden al in een gans andere mood ,
hadden we een fles meegehad was die zeker leeg in de kortste tijd maar toen werd het even te stil naar onze mening het zonnetje kwam door de bewolking heen en we weten allebei dat dit niet zo best is om karper te vangen op deze stek.
na een uurtje in het zonnetje te zitten kwam de wind opzetten en de zon verdween achter de wolken en 15min later ging mijn hengel er weer vandoor , en alweer een stevige vis aan de andere kant die meters lijn van mijn spoel won , we weten al uit ervaring dat er niks in de directe omgeving is waar die zich kan gaan inchieten dus laten we hem maar onder spanning uitrazen , toen ie zich netjes begon te gedragen begon de dril wat een blok hangt er hier aan dacht ik die zwom bijna niet maar gebruikte zijn gewicht om tegen te werken en een karper die zijn gewicht gebruikt is heel lastig om te drillen , toen ie zich na een half uurtje voor het eerst liet zien aan de oppervlakte zag ik al een mooi ronde spiegel in het heldere water die de strijd nog niet wou opgeven en zich in de diepte schoot een 10min later heeft de bolle spiegel zich dan toch over en glijd het landingsnet in toen ik in het net keek kreeg ik kippevel van de schoonheid die ik kon bewonderen en straks ook mee op de foto mocht nemen , maar eerst wil ik nog weten wat die weegt natuurlijk , we hadden et vermoeden dat het een vis van rond de 16kg ging zijn en éénmaal aan de weegschaal waren we duidelijk op de goeie toer want die stopte op 15,9kg alweer een mooie vis erbij zo is het heel leuk ,na de fotosessie en de mooie spiegel terug te zetten bekeken we de foto's en kwamen tot de conclussie dat mijn vismaatje die in het voorjaar ook gevangen had op 15,1kg maar helemaal niet zo dik was wat ons vermoeden bevestigde dat de vis nog niet gepaaid heeft op het betreffende water .dan maar verder vissen na een 3 kwartier alweer een gillende beetmelder en alweer de mijne , en alweer een stevige vis , na een half uurtje drilwerk kwam ie voor onze voeten bovenwater en zagen we een schub van ongeveer hetzelfde caliber als de eerste schub maar plots loeg het noodlot toe en schoot de schub af "fak das verdorie jammer" maarja het is en blijft vissen dat zijn dingen die éénmaal gebeuren.
toen bleef het heel lang stil en omeen uur of 2 ging mijn vriend naar huis want die was doodmoe na een harde visweek ik bleef nog tot rond 18U dus alles kon zich nog herhalen , toen mijn vriend weg was rookte ik een sigaretje terwijl ik het water aan het observeren was en ja hoor daar was diezelfde hengel terug , ik nam de hengel en kon de vis niet houden , liet de vis uitrazen maar die nam meer meter van de spoel dan de vorige , en plots niks meer , ik dacht ow nee die is er vandoor , en begon harder te trekken en voelde wel dat er iets aanhangde maar dat was hetzelfde gevoel alsof er een bol wier aan je lijn hangde , ik maar trekken en toen het dichterkwam zag ik inderdaad een ganse bol wier maar dacht al direct zou die vis daar nu nog tussenhangen of niet meer hé , net toen ik schepte zag ik een stukje van de staart en dus word het nu wier weghalen om te zien om welke vis het gaat natuurlijk, als de vis te zien was herkende ik die direct , dat was mijn eerste spiegel die ik gevangen in het begin ik op dat water viste en wist dat de vis rond de 15kg hangt , de weegklok bevestigde met 15,4kg , na de fotoschoot en de karper terug gezet te hebben werd het weer mooi weer en was het gedaan met gillende beetmelders en tikkende spoelen te horen maar weer genieten van het zonnetje en de prachtige dag die ik mee heb mogen maken in dit prachtige stuk natuur , het werd al vlug 18u en ging ik huiswaarts met een big smile grtzz

UserPostedImage

UserPostedImage

UserPostedImage

Bewerkt door de gebruiker zaterdag 25 juni 2011 17:57:18(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

if you pay peanuts you catch monckey's ................
Frank Avezaat  
#287 Gepost : zaterdag 25 juni 2011 17:52:29(UTC)
Frank Avezaat


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 22-6-2010(UTC)
Berichten: 1.664
Nederland

Bedankjes: 6 keer
Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
Mooie vissen carpfighter! met name die middelste spiegel vind ik een plaatje.
Zou willen dat ik zo'n reeks wist neer te zetten.
jvs  
#288 Gepost : zaterdag 25 juni 2011 17:56:11(UTC)
jvs


40 ponder

Lid sinds: 1-11-2010(UTC)
Berichten: 1.023

schitterende vissen,vooral die 2de
houdoe en bedankt
louiskruyfhooft  
#289 Gepost : zaterdag 25 juni 2011 18:13:36(UTC)
louiskruyfhooft


40 ponder

Lid sinds: 31-7-2010(UTC)
Berichten: 1.124
Man
België
Locatie: Kempen

Bedankjes: 5 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
mooie visen man!!
Toine  
#290 Gepost : zaterdag 25 juni 2011 18:59:30(UTC)
Toine


20 ponder

Lid sinds: 12-1-2011(UTC)
Berichten: 333

Bedankjes: 2 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Jurgen, logisch dat je vertrok met een BIG smile na het vangen van die "visjes". Pff zo wil ik ze ookKnipoog Knipoog
Het is zoals het is.
sandermiddelhuis  
#291 Gepost : zaterdag 25 juni 2011 20:26:18(UTC)
sandermiddelhuis


15 ponder

Lid sinds: 19-4-2010(UTC)
Berichten: 103

hele mooie vissen carpfigter. vandaag ook weer even heerlijk de kanten afgestruind. na een goed half uur sjokken stuite ik op een groep van 6 karpers gauw het aas laten zakken op nog geen meter uit de kant en even later was het raak en kon ik haar in mijn net schuivenBreede lach grtn uut de reetmolle
sandermiddelhuis heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
vissen1.jpg
Frank Avezaat  
#292 Gepost : zaterdag 25 juni 2011 20:33:58(UTC)
Frank Avezaat


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 22-6-2010(UTC)
Berichten: 1.664
Nederland

Bedankjes: 6 keer
Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
dat is ook een mooie vis Sander!
stefan everts  
#293 Gepost : zaterdag 25 juni 2011 20:47:38(UTC)
stefan everts


35 ponder

Lid sinds: 16-2-2010(UTC)
Berichten: 835

wauw jullie zijn echt lekker bezig mannen!!!

mijn vakantie is net begonnen dus ik hoop ook enkele mooie vissen te vangen de aankomende 3 weken Knipoog
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!!
Mark T  
#294 Gepost : zaterdag 25 juni 2011 21:26:14(UTC)
Mark T


25 ponder

Lid sinds: 18-8-2010(UTC)
Berichten: 544

Jullie zijn lekker op dreef mannen,
Mijn (voorkeur) stekkie staat nog steeds vol met draadalg (wier).
Het wachten is ff op een paar mooie dagen zodat dit lekker
verschrompelt en vergaat. Dan gaan we knallen
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden.
enzyme27  
#295 Gepost : zaterdag 25 juni 2011 23:34:12(UTC)
enzyme27


20 ponder

Lid sinds: 26-1-2011(UTC)
Berichten: 299

Bedankjes: 1 keer
erg mooie vissen!!

heb net weer mijn 2e sessie op rij geblankt helaas..
in de verte spronge nog 6 dikke bakken verdeelt over de dag ... maar helaas niks aan mijn rigjes
misschien morge beter
DavidT  
#296 Gepost : zondag 26 juni 2011 10:28:06(UTC)
DavidT


40 ponder

Lid sinds: 8-2-2011(UTC)
Berichten: 1.050

Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
Wat een prachtige schub Sander!!! Mooi gebouwd.

Zaterdagochtend verspeelde ik een prachtig gebouwde schub van zo'n 6 kilo onder de kant. Mijn fout want de slip stond slecht afgesteld. Balen want het is een hele mooie vis.

Vorig jaar had ik na een hele drukke nacht geen zin dezelfde vis op de kant te onthaken dus geen foto gemaakt. Daarvan had ik de volgende dag al spijt en deze keer schiet ie los Domme ik

Niet groot maar ooh zo mooi. Hopelijk krijg ik nog een kans.
Say hello to my little friend
peterwiggerman  
#297 Gepost : zondag 26 juni 2011 10:46:06(UTC)
peterwiggerman


20 ponder

Lid sinds: 8-2-2011(UTC)
Berichten: 256

Carpfigter: Lekker bezig. Mooie serie vissen. Gefeliciteerd.
Sander: die schub mag er wezen. Een mooie dikke schub !!

Bewerkt door de gebruiker zondag 26 juni 2011 10:47:09(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Koen Van Hoevelen  
#298 Gepost : zondag 26 juni 2011 10:50:34(UTC)
Koen Van Hoevelen


10 ponder

Lid sinds: 28-2-2010(UTC)
Berichten: 71

Mooie vissen allemaal Knipoog
steef zenden  
#299 Gepost : zondag 26 juni 2011 11:14:31(UTC)
steef zenden


50 ponder

Lid sinds: 3-11-2009(UTC)
Berichten: 2.324

mooie sessie carpfigter
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

sandermiddelhuis  
#300 Gepost : zondag 26 juni 2011 11:14:37(UTC)
sandermiddelhuis


15 ponder

Lid sinds: 19-4-2010(UTC)
Berichten: 103

thanx mannen. grtn uut de reetmolle(vissen)
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
18 Pagina's«<1314151617>»
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.