logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's<12
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Erwin  
#21 Gepost : zondag 3 januari 2010 17:26:15(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Goed punt carpfighter.
Ik denk dat dat erg ligt aan de weerhaakjes die erop zitten of de boilie wel of niet blijft hangen. Gaat de boilie eraf heb je wel een scherp pinnetje hangen ja.....
carpfigter  
#22 Gepost : zondag 3 januari 2010 17:30:52(UTC)
carpfigter


35 ponder

Lid sinds: 25-12-2009(UTC)
Berichten: 835

Erwin schreef:
Goed punt carpfighter.
Ik denk dat dat erg ligt aan de weerhaakjes die erop zitten of de boilie wel of niet blijft hangen. Gaat de boilie eraf heb je wel een scherp pinnetje hangen ja.....
was mijn tekst nog aan het aanpassen en heb hier weeral reactie
niet te doen hier grtzz
if you pay peanuts you catch monckey's ................
Reclin  
#23 Gepost : dinsdag 5 januari 2010 00:10:32(UTC)
Reclin


10 ponder

Lid sinds: 11-7-2009(UTC)
Berichten: 72

In feite kan de "hair" alle kanten op bewegen. Verder zit het aas erop. Kan het ooit misgaan? Tuurlijk. Dat kan met alles. Wel eens gezien wat een made clip kan aanrichten als hij openschiet? Vandaar ook de kleine weerhaakjes.
Maar omdat er een vrije beweging in je hair zit is de kans groter dat je hair naar buiten geduwd word (weg van de minste weerstand.
Ik heb er in ieder geval nog geen "dubbel" gehaakte vis mee gevangen.
Even voor de harde werpers onder ons, ik vis met zacht aas en je kan smijten wat je wilt, ik kreeg het er niet af.

Met vriendelijke groet,
edwin
Groetjes

Reclin
timvanzanten  
#24 Gepost : zondag 10 januari 2010 01:18:37(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
Toch blijven deze spikers eigenlijk bestemt voor plastic aas. Alhans als ik Solar zelf mag geloven en zoals ik al eerder aangaf een X aantal posts geleden.

"Spiker Hair Pins
These ingenious little pins will be available from August 2008 onwards. Very simply the Spikers are barbed pins specially developed for use with our Everlasting Hookbaits and other makes of plastic artificial bait."

bron: solartackle.co.uk

Toch ben ik blij dat deze spikers ook gebruikt kunnen worden met gewoon aas! Het is namelijk natuurlijk een zeer makkelijke manier van aasbevestiging! Binnekort toch maar eens een pakje halen van die dingen om even te testen!

Gr.

Bewerkt door de gebruiker zondag 10 januari 2010 01:20:16(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Erwin  
#25 Gepost : zondag 10 januari 2010 12:17:36(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Waarom worden deze spikes niet gemaakt als een soort klein spiraaltje? Weet je zeker dat het allemaal goed blijft zitten en dat schept vertrouwen. Misschien dat dat nog komt....
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
2 Pagina's<12
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.