logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's<12
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
karphunter  
#21 Gepost : zondag 5 juni 2011 16:27:23(UTC)
karphunter


30 ponder

Lid sinds: 5-1-2011(UTC)
Berichten: 633

10 pondjes Blij gewoon op een normale plas vissen niks aan de hand dan
DannyAlmelo  
#22 Gepost : zondag 5 juni 2011 17:07:18(UTC)
DannyAlmelo


25 ponder

Lid sinds: 9-7-2010(UTC)
Berichten: 464

Mensen ga niet over zaken zeiken waar je geen flikker van af weet. Ik zeg toch net dat het geen kweekvijver is!!!!! Het is een heel normaal water vol met schubkarpers,spiegelkarpers en graskarpers. Er zit alleen zoveel graskarper dat het een soort afhaalplaats is voor de bijvoorbeeld visverenigingen. En dan nog wat. Graskarper plant zich niet eens voort in nederland dus hoe kan het dan een kweekvijver zijn?!! Word soms een beetje misselijk van mensen die het altijd beter denken te weten.
BLEEH!!!
Domme ik

Bewerkt door de gebruiker zondag 5 juni 2011 17:08:28(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Never let the fear of striking out keep you from playing the game..!
chiele  
#23 Gepost : zondag 5 juni 2011 17:15:00(UTC)
chiele


45 ponder

Lid sinds: 27-6-2010(UTC)
Berichten: 1.902

manne toch Knipoog

ik geef coatednuts ook gelijk maar ik ga daarom niet zitten klagen, ze zullen heus niet stoppen met daar te vissen als wij hier maar wat zitten zeggen.
maar ratjetoe, misschien is het beter in het vervolg gewoon voor jou te houden dat je het op een al dan niet kweekvijver hebt gevangen, kan je heel wat besparen zo te zien Knipoog

is er btw nog geen winnaar?
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
coatednuts  
#24 Gepost : zondag 5 juni 2011 17:20:07(UTC)
coatednuts


20 ponder

Lid sinds: 20-7-2010(UTC)
Berichten: 313

Je kan het wel hebben over ergens geen flikker vanaf weten, maar je maatje laat toch duidelijk merken ergens wel van af te weten. Ga van meerfout naar enkelfout en praat over een mens en spreek vooral je maatje aan. Jij kan me nog wel meer vertellen, maar het is jou posting niet.

Als alles een bedoeling heeft, is dan alles de bedoeling?
DannyAlmelo  
#25 Gepost : zondag 5 juni 2011 17:47:17(UTC)
DannyAlmelo


25 ponder

Lid sinds: 9-7-2010(UTC)
Berichten: 464

Pff.. en dan nog. Alsof iedereen zo perfect is. Alsof niemand een keer met de boot het water op gaat terwijl het niet mag. Alsof niemand een keer een derde hengel uitgooit terwijl dat niet mag. Alsof iedereen zich altijd keurig aan de regels houd. Oh oh wat zijn we allemaal netjesBidden
Het zal allemaal wel. Ik hou ermee op en houd de eer wel aan mijzelf. En coatednuts, waar heb je het over met je enkelvoud en meervoud? Think
Never let the fear of striking out keep you from playing the game..!
coatednuts  
#26 Gepost : zondag 5 juni 2011 17:53:03(UTC)
coatednuts


20 ponder

Lid sinds: 20-7-2010(UTC)
Berichten: 313

Je houd de eer dus niet aan jezelf en je houd er niet mee op. Vanwaar anders het vraagteken ipv uitroepteken. Het komt over alsof de mensen die reageren allemaal schijnheilig zijn. Maar in feite is het je maatje die verkeerde/overdreven info verstrekt. Als het idd zou gaan om een kweekvijver, dan blijf ik bij mijn standpunt, verre van schijnheilig.

Bewerkt door de gebruiker zondag 5 juni 2011 17:56:42(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Als alles een bedoeling heeft, is dan alles de bedoeling?
peter servais  
#27 Gepost : zondag 5 juni 2011 18:01:39(UTC)
peter servais


45 ponder

Lid sinds: 18-11-2010(UTC)
Berichten: 1.517
Man
Nederland

Bedankjes: 18 keer
Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
Ik snap je felle reactie ook niet helemaal Ratjetoe en die van jou al helemaal niet ACT2010, Coatednuts probeert op een normale manier te vertellen dat je eigenlijk niet op een "kweekvijver" moet gaan zitten vissen. Oftewel de regels moet naleven die er voor dat water beschreven staan. Er word in de eerste postings ook gesproken over een kweekvijver.

Jullie zullen zijn uitleg waarschijnlijk wel verkeerd opgevat hebben, kan gebeuren, maar hou t wel leuk!

Verder gaat iedereen wel een keertje het boekje tebuiten en doet ook nog wel is iets wat eigenlijk niet mag.
Dan moet je de risico's die ervoor staan ook kunnen accepteren.
Als de politie of boa langs komt zal dat een boete zijn, nu word je er op een normale manier op aangesproken hier op carpfeeling omdat het eigenlijk niet zo hoort.

En dat weet je zelf natuurlijk het best.

Verder een mooie vis!

Ps. een graskarper word wel vaker een uit de kluiten gewassen voorn genoemd.
Maar daarom mag je m hier alsnog gewoon posten in raad het gewicht.

Bewerkt door de gebruiker zondag 5 juni 2011 18:13:05(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Groeten Peter, Knipoog

Aantal karpers 2015: 26 stuks
Jorden  
#28 Gepost : zondag 5 juni 2011 18:08:43(UTC)
Jorden


45 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 1.793

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
ben zelf geen moderator ofzo... maar graag toch een beetje fatsoen gevraagd. vecht het uit via PB, maar laten we het forum aub niet verzieken met ruzie's en discussie's... Voortaan even nadenken voordat je iets post wat eigenlijk niet correct is. Iedereen leert uit zijn fouten Knipoog dus gewoon effe terug concentreren op het gewicht?

ik schat een 8 pond!

Bewerkt door de gebruiker zondag 5 juni 2011 18:18:39(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Me...myself...and my rods!
ruudje398  
#29 Gepost : zondag 5 juni 2011 18:18:27(UTC)
ruudje398


15 ponder

Lid sinds: 3-6-2011(UTC)
Berichten: 191

18pond(karper)
timvanzanten  
#30 Gepost : zondag 5 juni 2011 18:19:55(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
ik denk 12 pond.

Verder denk ik dat het een open boek is als we normaal tegen elkaar doen. Wil je graag foto's van verboden wateren of kweekvijvers plaatsen, prima! Vermeld het dan niet!
carpfreak  
#31 Gepost : zondag 5 juni 2011 19:50:20(UTC)
carpfreak


20 ponder

Lid sinds: 30-6-2010(UTC)
Berichten: 221

timvanzanten schreef:
ik denk 12 pond.


Is al gezegd:-" ( 1ste pagina )

13 Pond ?!
Echte mannen eten geen kaas, die vissen op karper !
Kijk nooit achterom anders zie je niet wat de toekomst brengt ;-))
Lodewijk  
#32 Gepost : zondag 5 juni 2011 20:40:06(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
tsja hier wil ik toch even op inhaken.
alleereerst denk ik dat niemand heilig hier op het forum is en hebben we allemaal wel is een boete gescoord of iets dergelijks.
ook ik.
ik zit heel soms ook op een water waar je niet mag vissen of gooi stiekem een 3de hengel uit.
ben ik dan een grote eikel??
of een slechte visser omdat ik me heel soms ook niet aan de regels houd??
ik kan de reactie van coatednuts begrijpen maar het is niet de bedoeling om mekaar hier voor rotte vis uit te maken he. ( no offence kerel Knipoog )
dit is tenslotte wel carpfeeling en geen carpboard ofzo Knipoog
laat mekaar gewoon lekker in hun waarde en wil je een vis posten bij raad het gewicht ofzo post alleen de vis en zeg niet waar die vis vandaan komt Blij
klinkt miss scheinheilig allemaal wat ik zeg maar laten we het hier wel gezellig houden Blij

en nu ot: ik denk 8 pond

Bewerkt door de gebruiker zondag 5 juni 2011 20:41:43(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
coatednuts  
#33 Gepost : zondag 5 juni 2011 21:19:20(UTC)
coatednuts


20 ponder

Lid sinds: 20-7-2010(UTC)
Berichten: 313

Als je op dat moment ervoor kiest een eikel te zijn, prima. Ik ben ook wel eens die eikel. Maar een kweekvijver... Dat is niet voor eikels, maar voor sukkels.

sukkel
[zelfstandig naamwoord]• iemand die erg onhandig is
vbBreede lachie sukkel kan zijn veters nog niet strikken
synoniemen: klungel kluns
zelfstandig naamwoord: suk-kel
de sukkel
de sukkels
het sukkeltje


etc


Niets persoonijks, gewoon feitelijk. Laten we het op een character flaw houden, niet de complete persoon.

Bewerkt door de gebruiker zondag 5 juni 2011 21:35:19(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Als alles een bedoeling heeft, is dan alles de bedoeling?
Lodewijk  
#34 Gepost : zondag 5 juni 2011 21:20:19(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
en nu klaar Blij
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
DannyAlmelo  
#35 Gepost : zondag 5 juni 2011 22:16:53(UTC)
DannyAlmelo


25 ponder

Lid sinds: 9-7-2010(UTC)
Berichten: 464

coatednuts schreef:
Als je op dat moment ervoor kiest een eikel te zijn, prima. Ik ben ook wel eens die eikel. Maar een kweekvijver... Dat is niet voor eikels, maar voor sukkels.

Ik wil hier liever niet over doorgaan, maar hoe vaak moet ik nog zeggen dat het geen kweekvijver is? Mijn kameraad heeft het inderdaad verkeerd vermeld, maar ik heb hem toch verbeterd? Hmm.... Nevermind!Silenced
Never let the fear of striking out keep you from playing the game..!
coatednuts  
#36 Gepost : zondag 5 juni 2011 22:35:20(UTC)
coatednuts


20 ponder

Lid sinds: 20-7-2010(UTC)
Berichten: 313

Nevermind? Talk 2 the hand niet vergeten he, ff naast je hoofd zwaaien en je bent net een wijfie. Eerst met een grote bek mafkees lopen te auwehoeren en nu zijn bek dicht? Credo mien bestoan: een grote bek zegt erg weinig. Laat hem een vent wezen en wat zeggen. Rot op met die bruine arm.
Als alles een bedoeling heeft, is dan alles de bedoeling?
Lodewijk  
#37 Gepost : zondag 5 juni 2011 22:37:29(UTC)
Lodewijk


55 ponder

Lid sinds: 17-3-2010(UTC)
Berichten: 4.290

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
UserPostedImage

jerry!! jerry!! jerry!!
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
timvanzanten  
#38 Gepost : zondag 5 juni 2011 22:46:01(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
Mensen, omdat dit simpele spelletje een beetje uit de hand zo gaat lopen, heb ik besloten deze 'raad het gewicht' te sluiten. Wie zich geroepen voelt om een nieuwe foto te posten, succes ermee. Houdt het netjes!

Danke

Gr. Tim,
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
2 Pagina's<12
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.