logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Wim vo  
#1 Gepost : maandag 4 januari 2010 23:00:29(UTC)
Wim vo


15 ponder

Lid sinds: 25-12-2009(UTC)
Berichten: 131

heb je een goede mop laat ons dan meegenieten Dagboek van een kleuter. Maandag Sinterklaas gaan halen bij bomma en bompa. Alleen knikkers gekregen. Stom speelgoed. Heb knikkers op de keldertrap gelegd. Bompa naar beneden getuimeld, geen belang, bompa toch al oud en versleten. Er waren geen knikkers kapot. Klop gekregen, met knikkers spelen mag niet. Dinsdag Hele toffe dag, heb nichtje Suzy gezien op begrafenis bompa. Hele dag doktertje gespeeld. Heel plezant. Mama kwaad, papa kwaad, tante Angèle kwaad, Suzy niet. Heb klop gekregen. Doktertje spelen mag niet. Stiel leren is verboden. Woensdag Hier en daar in huis chocoladekorrels gelegd. Papa is muizenvallen gaan kopen. Heb korrels opgegeten. Mama viel flauw. Heb klop gekregen. Lekkere chocoladekorrels eten is verboden. Donderdag Heb voor 20 knikkers hele mooie witte muis gekregen van kameraad. In een doosje gedaan en schoon verpakt. Cadeau voor mama. Mama eerst heel blij, daarna krijs gegeven en flauw gevallen. Papa weer heel kwaad. Heb klop gekregen. Cadeautjes geven is verboden. Vrijdag Papa sloot mij op in de kelder, is plezant. Heb van patattenvoorraad frietjes gesneden om mama te helpen. Zwaar werk, wel 100 kilo patatten. Heb klop gekregen. Mama helpen is verboden. Zaterdag Papa sloot mij op op zolder, ook heel plezant. Heb papa geholpen en dakgoot proper gemaakt. Stond veel volk op straat. Pompiers zijn me komen van dak halen. Papa kwaad, klop gekregen. Papa helpen is verboden. Zondag Papa sloot mij op in het tuinhuisje. Had kou en heb een vuurtje gestookt. Pompiers zijn weer gekomen. Toffe mensen, spuiten alles nat. Klop gekregen. Warm hebben is verboden. Maandag Wou pompiers nog eens terugzien. Heb gebeld en ze zijn gekomen. Mama kwaad en pompiers ook. Heb klop gekregen. Pompiers graag zien is verboden. Dinsdag Stille dag vandaag. Heb niets gedaan. Mama heel ongerust en ambetant. Niks doen is niet plezant en eigenlijk verboden. Woensdag Op bezoek bij bomma, toen ze me zag staan kreeg bomma schuim op haar mond. Mama sloot mij op in de keuken. Stoelen van bomma veel te hoog, heb ze korter gemaakt met de zaag van bompa, nu zijn ze juist goed. Mama kreeg schuim op haar mond. Heb klop gekregen. Donderdag Met papa naar de kliniek gegaan. Bomma en mama bezoeken. Iets kapot aan de zenuwen. Waarschijnlijk familieziekte. Dokter stak met naald in mama haar arm. Heb met de andere naald die daar lag in de stouterik zijn gat gestoken. Dokter kreeg ook schuim. Van papa klop gekregen. Mama beschermen is verboden. Alles is verboden denk ik, behalve kinderen kloppen. Wacht tot ik groot en sterk ben.

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 5 januari 2010 22:43:58(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Sponsor
timvanzanten  
#2 Gepost : dinsdag 5 januari 2010 22:37:40(UTC)
timvanzanten


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 20-11-2009(UTC)
Berichten: 4.209

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
heren, het openen van een moppenpagina is een leuk idee. wel is het zo dat de moppen binnen onze huisregels moeten vallen. Dus niet te seksueel- of racistisch getint!

http://www.carpfeeling.com/forum/yaf_postst31_Welke-regels-hebben-wij-op-dit-forum.aspx

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 5 januari 2010 22:46:04(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

wvdh  
#3 Gepost : dinsdag 5 januari 2010 23:35:33(UTC)
wvdh


5 ponder

Lid sinds: 2-1-2010(UTC)
Berichten: 27

komt een man een cafe binnen en raakt aan de praat met een japanner .
na een tijdje vraagt hij aan de japanner.
jullie kunnen toch zo goed gevechtssporten.
ja da klopt zegt de jappaner.
doe is wat voor dan doe maar tegen mij zegt de man.
nee nee zegt de japenner. jawel doe maar zegt de man.
de japanner haalt uit en whaaam daar ligt de man een kwartier op de grond .
bijgekomen van de klap vraagt de man wat was dat .
dat was karate zeg de japanner.
zo zegt de man maar kan je nog iets meer.
en whaaam daar ligt ie weer .
na een half uur dat de man weer bij komt zegt de man wat was dat .
dat dat was teakwando zegt de japanner.
dan vraagt de japanner aan de man maar ken jij ook iet .
ja da ken ik zegt hij en whaaaam .
twee uur later kruipt de jappaner omhoog en zegt zoooo wat was dat
dat dat was een TOYOTA KRIK.
Patje  
#4 Gepost : vrijdag 15 januari 2010 15:02:03(UTC)
Patje


5 ponder

Lid sinds: 4-1-2010(UTC)
Berichten: 19

Lekkers voor het weekend

Een echtgenoot stapt bij Victoria’s Secret binnen om een luchtig negligeetje voor zijn vrouw te kopen.
Er worden hem verschillende modellen getoond in de prijsklassen van 250 tot 500 €‚¬. Hoe luchtiger, hoe duurder.
Natuurlijk opteert hij voor het meest luchtige, betaalt 500€‚¬ en neemt het niemandalletje mee naar huis. Hij laat het zijn vrouw zien en vraagt haar naar boven te gaan, het aan te trekken en voor hem te poseren.
Bovengekomen, denkt de vrouw: “ik heb een idee, het is zo luchtig, dat het bijna niets voorstelt. Ik trek het niet aan, doe de posering in mijn nakie, geef het morgen terug en strijk de 500 €‚¬ voor mezelf op.”
Dus verschijnt ze naakt op de overloop en gaat daar in pose.
De echtgenoot kijkt, en zegt” Goeje God, je zou denken dat ze het voor 500 €‚¬ tenminste hadden kunnen strijken!”
Het schot heeft hij niet meer gehoord. Begrafenis is volgende week dinsdag om 12 uur. Kist blijft gesloten.
Kees van de Belt  
#5 Gepost : vrijdag 15 januari 2010 18:27:21(UTC)
Kees van de Belt


10 ponder

Lid sinds: 29-12-2009(UTC)
Berichten: 99

Een aantal vrouwen vraagt zich af waarom wanneer mannen meerdere vrouwen versieren ze de stoere mannen zijn. En wanneer vrouwen meerdere mannen versieren het dan sloeries zijn.
Er loopt een man langs die dit aanhoort en besluit de dames te helpen en hij verteld ze het volgende.

Kijk dames, zegt de man.
Wanneer we 1 sleutel hebben en die past op meerdere sloten, dan is dat een goede sleutel...een supersleutel zelfs, Maar als waneer we 1 slot hebben waar meerdere sleutels oppassen...dat is dan gewoon een kutslot.Breede lach Breede lach
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.