logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
freaky  
#1 Gepost : vrijdag 1 juli 2011 15:56:39(UTC)
freaky


25 ponder

Lid sinds: 16-2-2010(UTC)
Berichten: 564

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
zijn er recepten voor drijvende pellets?


vis namelijk op het moment met oily floaters van sonubaits alleen die hebben 8, 11 en 16 mm, 11 is te klein blijft me haakje 8 niet mee drijven en 16 is te groot, deze oily floaters nemen namelijk aardig wat water op en zetten dus uit, na het uitzetten zijn het denk 24mm baits en zacht.
maar merkte van de week dat 75% van de pogingen om me aas te pakken resulteerde in weigeringen, probeerde het te pakken en draaide meteen weg.

dus wil nu zelfs oily floaters maken of mss laten maken door een bolleboer, (als die uberhaupt pellets maken),
leer om te vangen, vang om te leren
Sponsor
carplake  
#2 Gepost : vrijdag 1 juli 2011 15:58:35(UTC)
carplake


5 ponder

Lid sinds: 29-5-2011(UTC)
Berichten: 35

freaky schreef:
zijn er recepten voor drijvende pellets?


vis namelijk op het moment met oily floaters van sonubaits alleen die hebben 8, 11 en 16 mm, 11 is te klein blijft me haakje 8 niet mee drijven en 16 is te groot, deze oily floaters nemen namelijk aardig wat water op en zetten dus uit, na het uitzetten zijn het denk 24mm baits en zacht.
maar merkte van de week dat 75% van de pogingen om me aas te pakken resulteerde in weigeringen, probeerde het te pakken en draaide meteen weg.

dus wil nu zelfs oily floaters maken of mss laten maken door een bolleboer, (als die uberhaupt pellets maken),



een vismaat had ooit popup pellets 10 euro voor een halve kilo.
freaky  
#3 Gepost : vrijdag 1 juli 2011 16:02:10(UTC)
freaky


25 ponder

Lid sinds: 16-2-2010(UTC)
Berichten: 564

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
ja ik gebruik nu deze, maar wil een ander maatje maar die maken ze niet, dus wil kijken of ze zelf te maken zijn en of dat ik ze kan laten maken

UserPostedImage
leer om te vangen, vang om te leren
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.