logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's<12
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
carpfreak  
#21 Gepost : zaterdag 9 juli 2011 19:03:11(UTC)
carpfreak


20 ponder

Lid sinds: 30-6-2010(UTC)
Berichten: 221

Heey

Ii heb even niks van me laten horen maar vandaag is er weer gevist !!

Het weer was PERFECT ! beetje bewolkt niet te warm en een briesje, dit leverde ook het volgende op ;
- schub rond de 2pond
- schub die net voor het landings net de haak wist te lossen :(
- schub ongv 10pond

Bij de laatse schub ben ik flink uit me dak gegaan want er zat nog een compleete onderlijn met wartels enz in zn bek....en een flinke uit gescheurde bek....nou weet ik dat het geen betaalwater is maar om zo met een vis om te gaan NEE ! Dus ik heb hem behandelt met me carp care kit en hopen dat het zijn werk doet en dat de ontsteking weg gaat...

Maar ondanks toch een geslaagde dag !
Vanavond op de camping schuim party en 14juli gaan we naar de tour de france kijken Breede lach

Jullie horen nog van mij !

Gr Brian
Echte mannen eten geen kaas, die vissen op karper !
Kijk nooit achterom anders zie je niet wat de toekomst brengt ;-))
Arnold  
#22 Gepost : zaterdag 9 juli 2011 19:40:49(UTC)
Arnold


35 ponder

Lid sinds: 13-7-2009(UTC)
Berichten: 974

Mooi dat je toch nog een paar vissen hebt gevangen vandaag alleen spijtig van de beschadigingen bij de laatste vis. Schuimze vanavond!

Bewerkt door de gebruiker zaterdag 9 juli 2011 19:44:27(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

carpfreak  
#23 Gepost : zaterdag 27 augustus 2011 13:43:28(UTC)
carpfreak


20 ponder

Lid sinds: 30-6-2010(UTC)
Berichten: 221

Het is alweer enige tijd geleden dat ik me heb laten horen in dit topic invb met school drukte en anderen dingen maar ik heb even de tijd gevonden en zal ik even een verslag schrijven + foto's Breede lach



Na een lange en vermoeiende rit van maar liefst 15 uur kwamen we EINDELIJK aan op de camping,na het in checken en de standplaatst te hebben gevonden zijn we begonnen met de de vouwwagen op te zetten en ik mijn tentje.
Daarna zijn we uit eten gegaan en verder die dag lekker bij gekomen van de lange rit naar frankrijk.
UserPostedImage
Het zwem meer

Ik geloof dat ik ongveer op dag 3 voor het eerst ben gaan vissen na een dag te hebben gekeken bij het meer en te infomeren bij de locals,toch zelf een poging gewaagt en niet geheel onbeloond !

Ik vertrok rond 12uur ( middag ) richting het meer en daar aangekomen waren er nog wat anderen vissers maar er was niet veel leven op het water maar goed mischien komt dat nog !
[img]UserPostedImage

Uploaded with ImageShack.us[/img]
hier moest het gebeuren

Dus ik al me troep uitgepakt en gekeken hoe ik het aan ging pakken en daar was ik eigenlijk vrij snel uit ! Namelijk iedere visser viste of met mais of met boillies dus ik ging jawel met pellets vissen,in combinatie met een stiff-rig

Na ongeveer twee uur wachten en wat raare piepjes was het raak ! een volle fluiter die er in een keer vandoor ging !
[img]UserPostedImage

Uploaded with ImageShack.us[/img]

Na een kleine dril vond ik de volgende punt gave schub op de mat !

[img]UserPostedImage

Uploaded with ImageShack.us[/img]
[img]UserPostedImage

Uploaded with ImageShack.us[/img]

Na deze kleine maar mooi dame terug te hebben gezet bleef het die dag stil...

Het weer viel vies tegen voor zuid-frankrijk overdag een vest aan en savonds een lange broekd'oh!
Ook door de regen die viel en geen bivvy bij ons kon ik dus niet veel vissen Domme ik

Na een week of 1.5 nog een keer gaan vissen op dezelfde manier en ook dit leverde weer vis op !

[img]UserPostedImage

Uploaded with ImageShack.us[/img]

[img]UserPostedImage

Uploaded with ImageShack.us[/img]

Verder is er niks van vissen gekomen door het slechte weer ( onweer,regen,harde wind ) en ook door elke avond naar de disco te gaan kom je meestal niet voor 13.00uur je bed uit en heeft het geen nut meer om te gaan vissen.

Al met Al heb ik een leuke vakantie gehad en die keren dat ik ben gaan vissen heb ik ook gevangen dus ik vind dat het goed gegaan is !

Groet,

Brian
Echte mannen eten geen kaas, die vissen op karper !
Kijk nooit achterom anders zie je niet wat de toekomst brengt ;-))
Erwin  
#24 Gepost : zaterdag 27 augustus 2011 15:09:00(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Leuk verslagje! En elke dag vis maakt het de moeite meer dan waard!
peter servais  
#25 Gepost : zaterdag 27 augustus 2011 22:35:06(UTC)
peter servais


45 ponder

Lid sinds: 18-11-2010(UTC)
Berichten: 1.517
Man
Nederland

Bedankjes: 18 keer
Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
Zeker een leuke verslagje Brian, met nog een aantal mooie foto's erbij.

Gelukkig heb je ook nog succes gehad in die paar keer dat je gevist heb! Super!

Mooi water ook trouwens!
Groeten Peter, Knipoog

Aantal karpers 2015: 26 stuks
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
2 Pagina's<12
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.